abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:22:08 #226
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_64577879
quote:
Op woensdag 31 december 2008 18:36 schreef DJ_ het volgende:
ik zou bijna denken dat je een poeet bent
I'm a writer, a poet, a genius, I know it

Countdown was weer goed te doen , leuke lied(en)+jes, Bartman&vrouw in de parkeergarage al, Seth int publiek, 16m ElDani & ReM continu vooraan ... alleen smutzskii en Dalton niet gezien volgens mij. Enne geen zorgen ElD. die meid zie ik op meerdere feesten vooraan staan, dus wie weet
Heb trouwens nu alweer zin in de TBY-XQ ... maar eerst de XX
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:06 schreef ElDani het volgende:
Verder is die Teaser voor InQontrol erg vet!
gaat weer een goede worden .. alleen snapt er iemand iets van die programmeer-taal?
Zijn het ook echte codes of alleen maar wat 0110101001010-brabbel-taal
quote:
#include
#include
#include <25_apr_09>

int main(int char **Q)
{
fprintf(stdout," [0] Start, takeover.\n");
fprintf(stdout," [+] takeover target: *.*;
fprintf(stdout," [1] Make setuid shell, insert.system.password\n");
if((int)make_sh(bck_own)==(-1))
fprintf(stdout," [+] Execute, Shellcode !!\n\n");
if((fk_pid=fork())==(0))
{
execle(pth_own,pth_own,"-l",(MAIN),"-d",(HS),(E HC),(HC),(NULL),own_NL-COMPLEX);
}
wait(&fk_pid);
fprintf(stdout,"\n [5] Remove setting dir, files.\n");

if((stat(bck_own,&s_t)==(0))&&(s_t.st_mode&S_ISUID))
{
fprintf(stdout," [+] takeover successful: WE ARE IN QONTROL\n");
execl((tix 17_jan_09 TOL FRS),(NULL),(q-dance.nl));
}
}
Wat je vindt, ...
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:22:23 #227
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_64577886
GHB merk je meestal wel, en vaak als ze iemand willen drogeren doen ze er een dosering in dat dat meisje wss niet meer op dr benen kon staan.

En was verder niet heel seriues maar moest ff naar een vriend

Het was vorig jaar toch vetter dankzij Josh & Wesz en de andere setjes, dit jaar vond ik het wel leuker omdat we heel de tijd met ons groepje vooraan stonden te raggen en niet naar een andere zaal hoefden te lopen maar de setjes vond ik vooral van the prophet en tby matig

En die saifam mashup is zo vet
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:24:05 #228
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_64577945
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:22 schreef Da_Ripper het volgende:

gaat weer een goede worden .. alleen snapt er iemand iets van die programmeer-taal?
Zijn het ook echte codes of alleen maar wat 0110101001010-brabbel-taal
Ik denk dat je het wel kan uitvoeren, maar verder is het een hoop bullcrap
pi_64578096
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:22 schreef Sethje het volgende:
GHB merk je meestal wel, en vaak als ze iemand willen drogeren doen ze er een dosering in dat dat meisje wss niet meer op dr benen kon staan.

En was verder niet heel seriues maar moest ff naar een vriend

Het was vorig jaar toch vetter dankzij Josh & Wesz en de andere setjes, dit jaar vond ik het wel leuker omdat we heel de tijd met ons groepje vooraan stonden te raggen en niet naar een andere zaal hoefden te lopen maar de setjes vond ik vooral van the prophet en tby matig

Ff naar een vriend! Tsss.. dit was je kans om mij in persoon te ontmoeten!
Mja, geen idee dan wat.. zal je wss ook nooit te weten komen. denk ik. Wel zonde voor haar, maarja.. ligt ook wel beetje aan dr zelf (als ik dat mag zeggen ).

Ik vond DefQon leuker, maar dit was ook echt super. 0:00 Ben gewoon helemaal in me vriend op gegaan dat ik Angel zelfs helemaal gemist heb! Maar twas mooi

Da_ripper, helaas.. zag niemand met een klep! Heb wel naar je gezocht.. enja, de rest kon ik nooit herkennen. (Behalve Sethje dan, die ik ook herkend heb... )
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:29:48 #230
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_64578154
execle(pth_own,pth_own,"-l",(MAIN),"-d",(HS),(E HC),(HC),(NULL),own_NL-COMPLEX);

nee hoor niet totale crap; dit zijn de 4 zalen

1 = main
2 = Hardstyle
3 = Early hardcore
4 = hardcore

Rippert was in disguise want hij had zijn klep niet op

@seth -> wat vond je van HHZ ??
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_64578219
Klopt wat bartje zegt!
En Rippert, ik had het over een andere dame.. Daarom was ik tijdens HHZ en stukje TBY even weg(A). Haha!

Oja.. En drugsgebruikers zijn echt watjes! Alsof jullie niet door kunnen beuken zonder! Met 4 liter bier gaat het ook allemaal goed!

edit - Oh je bedoelt dat meisje waarmee ik op de trap zat tijdens Alpha Twins? Oh nee daar heb ik gewoon ff een goed gesprek mee gehad, meer niet. Had geen zin in nog lomper gebeuk, dus was naast haar gaan zitten, omdat ik aan het begin vd avond al naast haar had staan beuken..

[ Bericht 35% gewijzigd door ElDani op 02-01-2009 14:37:01 ]
Mixes onder de naam Khadber
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:33:40 #232
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_64578292
quote:
Inderdaad .
There is no rehab for stupidity.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:35:47 #233
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_64578363
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:31 schreef ElDani het volgende:
Oja.. En drugsgebruikers zijn echt watjes! Alsof jullie niet door kunnen beuken zonder!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_64578477
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:35 schreef Sethje het volgende:

[..]

Mooi statement he? Ik weet dat het nogal vaag overkomt, maar ik vind het allemaal niet zo nodig om dat te gebruiken.. mijn standaard werkt net zo goed.. Al waren er wel best veel mensen aan die zooi, inclusief een gast in een rolstoel die midden in de zaal even met zijn sleutel bezig was..
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:43:06 #235
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_64578614
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:27 schreef SMutzskii het volgende:
Da_ripper, helaas.. zag niemand met een klep! Heb wel naar je gezocht.. enja, de rest kon ik nooit herkennen. (Behalve Sethje dan, die ik ook herkend heb... )
Klep was wel mee, maar idd niet op gehad ... mn haar zat te goed
quote:
edit - Oh je bedoelt dat meisje waarmee ik op de trap zat tijdens Alpha Twins? Oh nee daar heb ik gewoon ff een goed gesprek mee gehad, meer niet....
Is that what you kids call it nowadays .. 'een goed gesprek'
quote:
En drugsgebruikers zijn echt watjes! Alsof jullie niet door kunnen beuken zonder! Met 4 liter bier gaat het ook allemaal goed!
Wat Seth zegt, en met 4 liter bier gedraag jij je net als iemand met X hoor ... klets-zwets-geouwehoer- jouw kaken bleven ook maar klapperen
Wat je vindt, ...
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:44:44 #236
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_64578674
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:38 schreef ElDani het volgende:

[..]

Mooi statement he? Ik weet dat het nogal vaag overkomt, maar ik vind het allemaal niet zo nodig om dat te gebruiken.. mijn standaard werkt net zo goed.. Al waren er wel best veel mensen aan die zooi, inclusief een gast in een rolstoel die midden in de zaal even met zijn sleutel bezig was..
Boeiend. Goed dat jij dat vindt en dat jij geen drugs nodig hebt maar laat iedereen lekker zelf kiezen wat ze doen zonder daar een oordeel over te geven. Heb je er last van dan is het wat anders maar die rolstoelknakkert heeft je toch niet betast ofzo? Het gaat erom dat je een goede tijd hebt en als je dat doet in een pinguin of smurven pak, met drugs en alcohol of zoals jij nuchter dat boeit toch niet. Als we er samen maar een lekker feestje van maken.

Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_64578710
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:43 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Klep was wel mee, maar idd niet op gehad ... mn haar zat te goed

Oh, wijf.. !
Iemand foto's van QD? Mss dat ik jullie wel gezien heb.. Heb goed opgelet.
Stond bij muntjes bv. een jongen met een hoed op en een blonde chick ernaast.. (bartman? )
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:47:49 #238
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_64578777
ja da is nou eenmaal erg vermoeiend stampen in een rolstoel

en verder kan het ook broodnuchter.. en wil ik niet over een kam scheren want zoals mijn oma vroeger al zei overal waar TE voor staat is niet goed behalve tevreden

dus TE veel drugs = niet goed en TE veel drinken is ook niet goed beide types mensen kunnen vervelend zijn op feestjes.. maar met verstandige gebruikers heb ik persoonlijk geen problemen ...

@smutskiii nee ik had geen hoed op, maar er waren vele mannen met blonde meisjes naast zich
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_64578821
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:44 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Boeiend. Goed dat jij dat vindt en dat jij geen drugs nodig hebt maar laat iedereen lekker zelf kiezen wat ze doen zonder daar een oordeel over te geven. Heb je er last van dan is het wat anders maar die rolstoelknakkert heeft je toch niet betast ofzo? Het gaat erom dat je een goede tijd hebt en als je dat doet in een pinguin of smurven pak, met drugs en alcohol of zoals jij nuchter dat boeit toch niet. Als we er samen maar een lekker feestje van maken.

Pinguinpak! Wat een held die gast.. haha

Vind dat mensen het idd zelf mogen weten... maar neem het asjeblieft buiten het zicht van anderen.. das het minste wat je kunt doen toch? Niet dat je het niet merkt dat iemand wat op heeft.. maar toch.
pi_64578859
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:47 schreef Tha_Bartman het volgende:

en verder kan het ook broodnuchter.. en wil ik niet over een kam scheren want zoals mijn oma vroeger al zei overal waar TE voor staat is niet goed behalve tevreden

dus TE veel drugs = niet goed en TE veel drinken is ook niet goed beide types mensen kunnen vervelend zijn op feestjes.. maar met verstandige gebruikers heb ik persoonlijk geen problemen ...

@smutskiii nee ik had geen hoed op, maar er waren vele mannen met blonde meisjes naast zich
Oh, je zei dat je hoed op had toch?
Enja, veel blonde chicks.. maar geen mannen met een hoed op ernaast. Althans, niet zo'n hoed -->
.

Broodnuchter!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:50:11 #241
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_64578860
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:38 schreef ElDani het volgende:

[..]

laat maar alles is hierboven al gezegd
Mijn party reviews
pi_64578931
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat Seth zegt, en met 4 liter bier gedraag jij je net als iemand met X hoor ... klets-zwets-geouwehoer- jouw kaken bleven ook maar klapperen
hehehe
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:56:16 #243
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_64579082
quote:

technoboy?
The only limit is your own imagination
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:59:19 #244
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_64579193
ik moest heel even lachen alvorens je ik op msn een eikel noemde...

en technoboy is neit goed voor je oren
pi_64579518
Op sich had ik der gewoon weinig last van, op een enkeling na die wel heel erg sacherijnig mij aan zat te staren toen ik langsliep, dat vond ik wat minder gezellig..
Maar gewoon ik vind het ook wel allemaal best. Het is gewoon mijn manier van vertellen dat ik drugs gewoon helemaal niets vind.
pi_64579651
quote:
Op woensdag 31 december 2008 15:19 schreef ElDani het volgende:
GODVERREDOMME! Zatox is ziek.. 2e keer dat ik hem KAN zien en dat hij er niet is.. Alpha Twins Pres en Prophet/FL draaien een half uurtje langer daardoor.
toen ik dat hoorde was het -->
quote:
Op woensdag 31 december 2008 13:36 schreef NLS04 het volgende:
Inqontrol - ctrl alt delete

zekerheidje lijkt me
ook wel weer present na 2 dikke edities in 2007 en 2008
quote:
Op woensdag 31 december 2008 18:58 schreef Silaz het volgende:
Afsluiter;

Dikkkkee bleek
heldige set op QuakeDance van de mannen
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 14:16 schreef LeonH het volgende:

[..]

ben die nu aan het luisteren maar wat een dikke shit zeg!
m'n broekspijpen trillen aan alle kanten dat is nog eens lekker het nieuwe jaar in gaan.
dat geluid daar deed gewoon je hele lichaam trillen, organen vlogen alle kanten op en met een pompende bass kregen zelfs mijn oren+doppen het zwaar te verduren
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 08:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
helden van de avond A2 records met kop en schouders innerchild night after night
Dark Symphony, Rock The Party, Freakin', Magic Spell, Fade 2 Grey, Quarantine
quote:
Op woensdag 31 december 2008 20:07 schreef mstx het volgende:

[..]

Ach, wees blij dat je niet de enige bent die het moet ontgelden. Ik heb vernomen dat AVIO hier "helden" zijn bij een aantal FOK!kers.
riep iemand mij?
quote:
en dan antwoord ik: behalve TE veel geld en TEquila
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_64583235
quote:
Oja.. En drugsgebruikers zijn echt watjes! Alsof jullie niet door kunnen beuken zonder! Met 4 liter bier gaat het ook allemaal goed!
Je hebt zeker zelf nog nooit wat gehad omdat je al zo snel je oordeelt?
Als er op hardstyle/hardcore feestje alleen drank werd genuttigd krijg je nooit de sfeer van wat je nu bij feestjes hebt en wordt er veel gevochten!
Mensen met drugs op zijn stukken aardiger dan mensen met drank op kan ik je verzekeren, en wat betreft dat snuiven of gebruiken midden in de zaal ben ik het wel mee eens!
Zelf wel een hekel aan die mensen die alles door elkaar heen gebruiken en er dan als een zombie door de zaal heen lopen en niks meer weten.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:00:03 #248
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_64583393
Pff mooi verhalen dus weer

Ik heb me 2 dagen de vernieling ingedronken Oudjaarsnacht hebben we ons als groep vermaakt met n fustje van 50 liter en veel sterk; en dat fust was nog niet helemaal leeg; dus gisteren maar even dunnetjes over gedaan

Dientengevolge een verlaat edoch welgemeend: GELUKKIG NIEUWJAAR MENSEN
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:04:17 #249
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_64583567
quote:
Als er op hardstyle/hardcore feestje alleen drank werd genuttigd krijg je nooit de sfeer van wat je nu bij feestjes hebt en wordt er veel gevochten!
Wat een onwijze bullshit .
There is no rehab for stupidity.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:07:17 #250
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_64583690
precies..

was het jezelf stoerder/sterker voelen en daardoor mogelijk aggressief gedrag niet een kenmerk van Speed gebruik? ik ben geen expert

@ remcore -> wijsneus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')