I'm a writer, a poet, a genius, I know itquote:Op woensdag 31 december 2008 18:36 schreef DJ_ het volgende:
ik zou bijna denken dat je een poeet bent
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:06 schreef ElDani het volgende:
Verder is die Teaser voor InQontrol erg vet!
quote:#include
#include
#include <25_apr_09>
int main(int char **Q)
{
fprintf(stdout," [0] Start, takeover.\n");
fprintf(stdout," [+] takeover target: *.*;
fprintf(stdout," [1] Make setuid shell, insert.system.password\n");
if((int)make_sh(bck_own)==(-1))
fprintf(stdout," [+] Execute, Shellcode !!\n\n");
if((fk_pid=fork())==(0))
{
execle(pth_own,pth_own,"-l",(MAIN),"-d",(HS),(E HC),(HC),(NULL),own_NL-COMPLEX);
}
wait(&fk_pid);
fprintf(stdout,"\n [5] Remove setting dir, files.\n");
if((stat(bck_own,&s_t)==(0))&&(s_t.st_mode&S_ISUID))
{
fprintf(stdout," [+] takeover successful: WE ARE IN QONTROL\n");
execl((tix 17_jan_09 TOL FRS),(NULL),(q-dance.nl));
}
}
Ik denk dat je het wel kan uitvoeren, maar verder is het een hoop bullcrapquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:22 schreef Da_Ripper het volgende:
gaat weer een goede worden .. alleen snapt er iemand iets van die programmeer-taal?
Zijn het ook echte codes of alleen maar wat 0110101001010-brabbel-taal![]()
Ff naar een vriend! Tsss.. dit was je kans om mij in persoon te ontmoeten!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:22 schreef Sethje het volgende:
GHB merk je meestal wel, en vaak als ze iemand willen drogeren doen ze er een dosering in dat dat meisje wss niet meer op dr benen kon staan.
En was verder niet heel seriues maar moest ff naar een vriend
Het was vorig jaar toch vetter dankzij Josh & Wesz en de andere setjes, dit jaar vond ik het wel leuker omdat we heel de tijd met ons groepje vooraan stonden te raggen en niet naar een andere zaal hoefden te lopen maar de setjes vond ik vooral van the prophet en tby matig
En die saifam mashup is zo vet
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:31 schreef ElDani het volgende:
Oja.. En drugsgebruikers zijn echt watjes! Alsof jullie niet door kunnen beuken zonder!
Mooi statement he? Ik weet dat het nogal vaag overkomt, maar ik vind het allemaal niet zo nodig om dat te gebruiken.. mijn standaard werkt net zo goed.. Al waren er wel best veel mensen aan die zooi, inclusief een gast in een rolstoel die midden in de zaal even met zijn sleutel bezig was..quote:
Klep was wel mee, maar idd niet op gehad ... mn haar zat te goedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:27 schreef SMutzskii het volgende:
Da_ripper, helaas.. zag niemand met een klep!Heb wel naar je gezocht.. enja, de rest kon ik nooit herkennen.
(Behalve Sethje dan, die ik ook herkend heb...
)
Is that what you kids call it nowadays .. 'een goed gesprek'quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:31 schreef ElDani het volgende:
edit - Oh je bedoelt dat meisje waarmee ik op de trap zat tijdens Alpha Twins? Oh nee daar heb ik gewoon ff een goed gesprek mee gehad, meer niet....
Wat Seth zegt, en met 4 liter bier gedraag jij je net als iemand met X hoor ... klets-zwets-geouwehoer- jouw kaken bleven ook maar klapperenquote:En drugsgebruikers zijn echt watjes! Alsof jullie niet door kunnen beuken zonder! Met 4 liter bier gaat het ook allemaal goed!
Boeiend. Goed dat jij dat vindt en dat jij geen drugs nodig hebt maar laat iedereen lekker zelf kiezen wat ze doen zonder daar een oordeel over te geven. Heb je er last van dan is het wat anders maar die rolstoelknakkert heeft je toch niet betast ofzo? Het gaat erom dat je een goede tijd hebt en als je dat doet in een pinguin of smurven pak, met drugs en alcohol of zoals jij nuchter dat boeit toch niet. Als we er samen maar een lekker feestje van maken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:38 schreef ElDani het volgende:
[..]
Mooi statement he? Ik weet dat het nogal vaag overkomt, maar ik vind het allemaal niet zo nodig om dat te gebruiken.. mijn standaard werkt net zo goed.. Al waren er wel best veel mensen aan die zooi, inclusief een gast in een rolstoel die midden in de zaal even met zijn sleutel bezig was..
Oh, wijf.. !quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:43 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Klep was wel mee, maar idd niet op gehad ... mn haar zat te goed![]()
Pinguinpak!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:44 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Boeiend. Goed dat jij dat vindt en dat jij geen drugs nodig hebt maar laat iedereen lekker zelf kiezen wat ze doen zonder daar een oordeel over te geven. Heb je er last van dan is het wat anders maar die rolstoelknakkert heeft je toch niet betast ofzo? Het gaat erom dat je een goede tijd hebt en als je dat doet in een pinguin of smurven pak, met drugs en alcohol of zoals jij nuchter dat boeit toch niet. Als we er samen maar een lekker feestje van maken.
Oh, je zei dat je hoed op had toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja da is nou eenmaal erg vermoeiend stampen in een rolstoel
en verder kan het ook broodnuchter.. en wil ik niet over een kam scheren want zoals mijn oma vroeger al zei overal waar TE voor staat is niet goed behalve tevreden
dus TE veel drugs = niet goed en TE veel drinken is ook niet goed beide types mensen kunnen vervelend zijn op feestjes.. maar met verstandige gebruikers heb ik persoonlijk geen problemen ...
@smutskiii nee ik had geen hoed op, maar er waren vele mannen met blonde meisjes naast zich
laat maar alles is hierboven al gezegdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:38 schreef ElDani het volgende:
[..]
Mooi statement he? Ik weet dat het nogal vaag overkomt, maar ik vind het allemaal niet zo nodig om dat te gebruiken.. mijn standaard werkt net zo goed.. Al waren er wel best veel mensen aan die zooi, inclusief een gast in een rolstoel die midden in de zaal even met zijn sleutel bezig was..
hehehequote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat Seth zegt, en met 4 liter bier gedraag jij je net als iemand met X hoor ... klets-zwets-geouwehoer- jouw kaken bleven ook maar klapperen
technoboy?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja da is nou eenmaal erg vermoeiend stampen in een rolstoel
en verder kan het ook broodnuchter.. en wil ik niet over een kam scheren want zoals mijn oma vroeger al zei overal waar TE voor staat is niet goed behalve tevreden
dus TE veel drugs = niet goed en TE veel drinken is ook niet goed beide types mensen kunnen vervelend zijn op feestjes.. maar met verstandige gebruikers heb ik persoonlijk geen problemen ...
toen ik dat hoorde was het -->quote:Op woensdag 31 december 2008 15:19 schreef ElDani het volgende:
GODVERREDOMME! Zatox is ziek.. 2e keer dat ik hem KAN zien en dat hij er niet is.. Alpha Twins Pres en Prophet/FL draaien een half uurtje langer daardoor.
ook wel weer present na 2 dikke edities in 2007 en 2008quote:Op woensdag 31 december 2008 13:36 schreef NLS04 het volgende:
Inqontrol - ctrl alt delete![]()
zekerheidje lijkt me
heldige set op QuakeDance van de mannenquote:
dat geluid daar deed gewoon je hele lichaam trillen, organen vlogen alle kanten op en met een pompende bass kregen zelfs mijn oren+doppen het zwaar te verdurenquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:16 schreef LeonH het volgende:
[..]
ben die nu aan het luisteren maar wat een dikke shit zeg!
m'n broekspijpen trillen aan alle kantendat is nog eens lekker het nieuwe jaar in gaan.
Dark Symphony, Rock The Party, Freakin', Magic Spell, Fade 2 Grey, Quarantinequote:Op donderdag 1 januari 2009 08:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
helden van de avond A2 records met kop en schoudersinnerchild
night after night
![]()
riep iemand mij?quote:Op woensdag 31 december 2008 20:07 schreef mstx het volgende:
[..]
Ach, wees blij dat je niet de enige bent die het moet ontgelden.Ik heb vernomen dat AVIO hier "helden" zijn bij een aantal FOK!kers.
![]()
en dan antwoord ik: behalve TE veel geld en TEquilaquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
Je hebt zeker zelf nog nooit wat gehad omdat je al zo snel je oordeelt?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:31 schreef ElDani het volgende:
Oja.. En drugsgebruikers zijn echt watjes! Alsof jullie niet door kunnen beuken zonder! Met 4 liter bier gaat het ook allemaal goed!
Wat een onwijze bullshitquote:Als er op hardstyle/hardcore feestje alleen drank werd genuttigd krijg je nooit de sfeer van wat je nu bij feestjes hebt en wordt er veel gevochten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |