Foutje, had hem onderaan gezet.quote:
Tnx!quote:
Die hadden we al een tijdje niet meer gezienquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:20 schreef Electric_Wizard het volgende:
Grats met je PP, wauzeraar.
Nice. Wat was je er nou voor kwijt?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:15 schreef De Wouzeraar het volgende:
Laatste plaatje vorige topic:
[ afbeelding ]
Ik wil ze.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:46 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Release uit de zomer van 2005.
¤96,20 shippedquote:Op woensdag 8 oktober 2008 01:25 schreef koston het volgende:
[..]
Nice. Wat was je er nou voor kwijt?
Is dat die 9,5 van LaceBag?!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:15 schreef De Wouzeraar het volgende:
Laatste plaatje vorige topic:
[ afbeelding ]
Nee, maatje 10. Wel via Lacebag.quote:
Nice!quote:
Na-aperquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:39 schreef thaWarhead het volgende:
Mijn sig ook met shipping!
Nee dit is eigenlijk de enige AM1 die ik echt heel erg vet vind.... wilde eigenlijk voor DS tiffs gaan maar iets meer diversiteit kan geen kwaad.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:52 schreef sjimz het volgende:
Ik hoor je laatst nog zeggen dat AM1 echt niets voor jou is
Dat wordt dus een resell.
Die tong is toch stuffed? Niet zoveel als normaal gesproken maar nog steeds dikker dan een normale dunk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:56 schreef koston het volgende:
Okay, ik heb zojuist besloten om zelf mn Goretex te gaan dragen dus ze zijn niet meer te koop. Alleen wil ik wel de tong gaan stuffen. Heeft iemand daar ervaring mee of suggesties wat ik kan gebruiken als vulmateriaal?
Dunks zien er gewoon veel beter uit met een stuffed tong
Ik heb geen normale dunks, maar vergeleken met mn ander sb's zit er maar wenig stuffing in. Ik wil eigenlijk echt een dikke tong, maar ik weet nog niet of ik het aandurf om te gaan gaan snijden en naaienquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:00 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Die tong is toch stuffed? Niet zoveel als normaal gesproken maar nog steeds dikker dan een normale dunk.
Hmm, ik strik mn veters een gaatje hoger dus dan krijg ik mn broek niet achter de lip. Ik denk toch dat ik het ga doen maar eerst ff oefenen op een oud paartje Brutsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:18 schreef Electric_Wizard het volgende:
Gore-tex:
[ afbeelding ]
willekeurige dunk:
[ afbeelding ]
Veel succes met snijden, ik zou het niet aan durven
Lol, ken je mij ofzoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:45 schreef feelsgoodman het volgende:
Dat wel ja. Mits het in combinatie is met een mooie gstar broek en strak AJ shirt.
Mooie schoenen!quote:
Tsja, ook niet mijn ding... de schoenen daarentegen....quote:
Witte veters ftw!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:05 schreef morgane het volgende:
Thanksze komen een beetje glitterig over, maar dat komt door de foto
nog wel paarse veters scoren ergens.
Ik weet het, heb ze zelf ook, maar stiekem wel met witte veters.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:43 schreef morgane het volgende:
Yikes nee, er zit niet eens wit in de schoenen, das beige
Ga je die Tiff's toch wel coppen?!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:21 schreef Electric_Wizard het volgende:
En nog een pickup voor m'n grote sneakerpauze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja... zien er een heel stuk beter uit dan ik verwacht had. Morgen komt die gast ff langs zodat ik ze eerst IRL kan zien maar als ik naar de pics kijk dan gaat het wel een trade worden.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:22 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ga je die Tiff's toch wel coppen?!
Ben benieuwd dan!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:30 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Ja... zien er een heel stuk beter uit dan ik verwacht had. Morgen komt die gast ff langs zodat ik ze eerst IRL kan zien maar als ik naar de pics kijk dan gaat het wel een trade worden.
www.werockyoursocks.com?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:37 schreef Electric_Wizard het volgende:
Iemand enige idee waar ze op dit moment jason markk verkopen?
Ja check die pics zou ik zeggen... behoorlijk fris nog.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:44 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ben benieuwd dan!
- edit - had je trouwens nog die mango stabs gezien die ik gepm-ed had?!
Concrete.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:37 schreef Electric_Wizard het volgende:
Iemand enige idee waar ze op dit moment jason markk verkopen?
Oh ja bij T-shu... thanx.quote:
Kan aan de hand van die pics de staat van die schoenen niet zo heel goed beoordelen. De tong lijkt wat ranzig te zijn bijvoorbeeld, maar dat kan ook komen door de fotokwaliteit, plus die schoenspanners kunnen een wat vertekend beeld geven van het daadwerkelijke model van de schoen...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:17 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Ja check die pics zou ik zeggen... behoorlijk fris nog.
Ja heb de stabs gezien maar vind mango toch niet zo'n hele vette CW... liever wachten op footpatrol.
Neh, ik hou van zwart in mijn schoen. Moet wel zeggen dat stussy een van de weinige schoenen is waar roze in zit die ik dig.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:14 schreef sjimz het volgende:
Ik voel de tiffs absoluut niet.
Vind de stussy's zoveel doper.
Zou wel hard zijn man, een paartje Tiffs!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:15 schreef Electric_Wizard het volgende:
Tong kan gefixt worden met Jason Markk... voor de rest zien ze er nog prima uit imho. Pics zijn duidleijk genoeg voor mij + die gast komt morgen ff langs dus als ze niet bevallen (wat ik met niet voor kan stellen) dan neem ik ze toch niet.
Ja ga ik doen man... jij hebt die tiffs toch wel gezien? Staat is goed genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:40 schreef mitman het volgende:
hard cali! die pauze gaat niet lukken denk ik ofwel
doe de groeten aan dennis als ie langskomt met zn tiffs, hope you like 'm!
EUHM....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:04 schreef HenkBenzinetank het volgende:
seto is lelijk
Laten we eerst the game spelen dan. LOADS OF LAUGHTER.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:52 schreef seto het volgende:
In Japan is er nauwelijk hype voor Supreme
Niet dat ik er zo op geil, vind het wel leuk en kan het hier voor retail kopen, die prijzen die resellers ervoor vragen zou ik nooit betalen.
rijen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:24 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Laten we eerst the game spelen dan. LOADS OF LAUGHTER.
On a side note; Er stonden rijen voor de goretex release bij ben-g. Hoe sad.![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:24 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Laten we eerst the game spelen dan. LOADS OF LAUGHTER.
zo werkt het natuurlijk niet he lolquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:40 schreef snucky het volgende:
Maarja zo heeft iedereen natuurlijk wel zijn smaak.. (gelukkig)
Jawel Mit! Je wordt er wel op vastgebonden!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:08 schreef mitman het volgende:
ze zijn iig niet trashed @ cali...gast rockt ze ook gewoon met stijl...
na paar x lopen zouden ze er ook zo uitzien bij jou i guess, maar heb ze niet pasgeleden nog gespot dus bind me er niet aan vast....
Hmmm... weet niet of ik ze zo graag wil hebben, hij zal er wel min. zo'n 120-130 voor willen hebben denk ik!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:38 schreef Electric_Wizard het volgende:
@ Dubzone, die gast heeft ook AM1 met amerikaanse vlag @ tong, je weet welke, die hij verkoopt. Ff informeren voor je?
¤5,- kostprijs?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waar in Noord-Holland zijn Air Max het goedkoopst te krijgen?
Ik vind ¤75 meer dan genoeg als je het afzet tegen de kostprijs (¤5?)
Niet is wat het lijkt hèquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:48 schreef SunBoom het volgende:
[..]
¤5,- kostprijs?![]()
Denk aan materialen: 20 euro
Vervoer materialen: 1 euro
In elkaar zetten van de schoen: 5 euro
Shipping naar EU: 5 euro
BTW: 10 euro
Invoerrechten: 10 euro
Blabla (Hyping, profit, blabla): 78 euro
Nee, maar ik denk dat je toch ff internet in de gaten moet houden. Ik weet niet wat voor maat je hebt. Maar verschillende webshops hebben vaak aanbiedingen met restanten (in grote en kleine maten). Verder heb je nog forums (LaceBag, etc.) en natuurlijk eBay.
75 euro kan je beter gaan zoeken op marktplaats. Of ebayquote:Niet is wat het lijkt hèdie kostprijs kan niet hoger zijn dan ¤10 en ja, nog ff de prijs opkrikken met nietszeggende ditjes en datjes hoort er nou eenmaal bij
Ja dat online bestellen is een beetje het probleem, ben ik niet zo'n liefhebber van, koop ze het liefst voor een prikkie, handje contantje...
Welke maat heb je? Heb nog wel een US10 die voor een leuk bod weg mag.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:37 schreef PinPine het volgende:
Edit
Nevermind, hij shipped niet naar Europa
I want a pair of purple pigeons
Stussys + Denims voor mij!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:08 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik haat sneakers [/yes kho]
Ik ga alles verkopen en alleen nog maar op footscapes lopen.
Ja sprak 'm... als ie ze niet wilt dan sell ik ze via lacebag, heb al een mooi bod binnen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:33 schreef mitman het volgende:
reseller!! haha
dennis was een btje aan t terugkrabbele toen ik m sprak...zat over jah moet nog onderhandelen enzo
ik stap net als wai uit de game en doe een mega sale en verkoop al mn schoenen terug aan khoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:08 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik haat sneakers [/yes kho]
Ik ga alles verkopen en alleen nog maar op footscapes lopen.
my point exactlyquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:40 schreef Cloud_SB het volgende:
haha ja maar 2 dagen later belt wai wel op of we die asics solebox willen wegleggen.
yeah right, die is er echt uitgestapt hoor
haha, al verbeterd(per ongeluk de naam van mijn vriendin getyptquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:52 schreef thaWarhead het volgende:
Niki![]()
Bonk in Breda, Curbs in Tilburg of 100% in Eindhoven even checken.
Ik kom vaak langs Curbs, dus ik weet dat er iig die Azure Blazers liggen en nog een of twee Thrasher Blazers. Deze dus:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:21 schreef JackHerrer het volgende:
Weet er iemand of er ergens in Noord-Brabant een winkel zit die een beetje uitgebreid aanbod aan Nike SB Blazers heeft, zoals deze;
[ afbeelding ]
Durf ik zo niet te zeggen, het is iig niet mijn maat 12 anders had ik ze zelf gekocht. Ik zou gewoon bellen met Curbs, relaxte gasten. Ik wil ze evt ook wel ff oppikken, ik kom er vaak genoeg langs gefietstquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:25 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Liggen die Trashers ook nog in een 9 @ Curbs?
Levi's 511 Slim.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:02 schreef stijn_ het volgende:
Op vrijdag 10 oktober 2008 15:36 schreef koston het volgende:
-foto-
welke jeans zijn dat?
Komt uit een oudere collectie... misschien nog ergens in de sale bij een skateshopquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:11 schreef SnowCockroach het volgende:
Joehoew,
weet iemand waar ze deze stapperts nog hebben in Noord-Brabant? Vans Era (Argyle) zijn het.
[ afbeelding ]
Die gast komt zo langs voor meetup.... hopelijk kan een die pickup vanavond posten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:35 schreef sjeppert het volgende:
damn cali gaat maar door
tiffs ook nog gekocht ofniet?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:39 schreef thaWarhead het volgende:
Air Max fans met maat 42, check even de Lacebag frontpage!
Ik wel maar die prijzen zullen nog wel gruwelijk omhoog gaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:45 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ja echt ziek die shit.... helaas (gelukkig) heb ik die maat niet.
Wiegersquote:
Ik weet het. De enige blazer die op mijn hit-list staatquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:32 schreef thaWarhead het volgende:
Kut dat die Thrashers er niet meer in een 12 zijn.
een tong stuffen kan gewoon niet mis gaan, als je hulp nodig hebt, let me know..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:21 schreef koston het volgende:
Ik vind het toch best irritant dat ie niet goed blijft zitten en het is ook gewoon veel mooier. Dus ik hoop dat het niet al te moeilijk is. Als ik die Celtics verneuk ga ik het ook niet proberen bij die Goretex.
Absoluut... (vandaar ook 'gelukkig'quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wel maar die prijzen zullen nog wel gruwelijk omhoog gaan.
quote:pics@rif.la show details Jun 11
-- Item Info.
item ID : 34354
item name : DUNK LOW PRO B LIGHTNING (grey/yellow)
item code :
Ref ID : 6833
condition : worn with box
size : 10
price : US$ 125
En mocht je eventueel nog een paar schoenen verkopen, ga je dan het geld sparen of nog een paartje kopen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:28 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ik ga nu na de atmos elephants, jordan V firered en Tiffs besloten 2 maanden geen schoenen meer te kopen, mischien nog 1 paar aan het eind van dit jaar en that's it.
Holy fuck dude...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:08 schreef SHOOOTO het volgende:
^^vnds Lightings stonden eerst op Rif.la voor een schappelijke prijs, 125 USD..is niet mijn grail, dus wordt ie niet gecopped.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij staan eigenlijk alleen de Lance Mountain Blazers (een van de twee sowieso) en die zwarte Free Hybrid Boots op het verlanglijstje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:28 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ik ga nu na de atmos elephants, jordan V firered en Tiffs besloten 2 maanden geen schoenen meer te kopen, mischien nog 1 paar aan het eind van dit jaar en that's it.
surequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:32 schreef Electric_Wizard het volgende:
En dan echt de laatste blije aankoop voor voorlopig:
[ afbeelding ]
Ik wil weer naar NY, iets duurder hostel dit keer en geen belastingmeevaller van 1500 euro, geen lage dollar (er kan veel veranderen, maar toch), iets langer gaan, iets kwalitatiever eten etc. Zal misschien af en toe nog wel wat komen maar voor het grootste gedeelte wordt het echt cold turkey afkicken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:14 schreef HenkBenzinetank het volgende:
en warhead geloof ik ook niet
Trek je portemonnee maar open voor die grapes...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:18 schreef SunBoom het volgende:
Noddie heeft DS US9,5 Woven Footscapes te koop voor 85 euro...![]()
Maar ik vind die Jordan V Grapes doper...maar tis wit en dat moet ik nu net niet hebben.
(check ook even mij sig hieronder!)
Ik ga proberen het sell gedeelte van lacebag te vermijden, net zoals ebayquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:20 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ik wil weer naar NY, iets duurder hostel dit keer en geen belastingmeevaller van 1500 euro, geen lage dollar (er kan veel veranderen, maar toch), iets langer gaan, iets kwalitatiever eten etc. Zal misschien af en toe nog wel wat komen maar voor het grootste gedeelte wordt het echt cold turkey afkicken.
Leuke schoenen!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:34 schreef Stoei-poes het volgende:
Ik heb dan eeeeeeindelijk de mijne gevonden op het web!!!
[ afbeelding ]
Ik wordt altijd zooo blij als ik ze aan heb
Bij Tom's niet gezien als ik het me zo kan herinnerenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:50 schreef thaWarhead het volgende:
Supra vind je bij Ben-G en volgens mij ook bij TOMS.
Misschien dat ik ze nog probeer te coppen die zaterdagquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:34 schreef Electric_Wizard het volgende:
Mja, size 9,5/10 is vaak wel wat te vinden..... de lfstl NB ga ik ook met pijn skippen.
1: stabs vallen ttsquote:Op zondag 12 oktober 2008 00:08 schreef SunBoom het volgende:
Ik kan een paartje Air Stabs Foot Patrol II kopen:
[ afbeelding ]
Maar ik ben er aan het twijfelen:
1. Deze zijn US9,5 en zijn dus mijn maat, maar vallen Stabs niet kleiner?
2. Ze zijn 65 euro en een paar x gedragen (tietjes er nog op) wel de beruchte cracking aan de binnenkant. Zou dit een goede koop zijn?
3. Wat kun je doen zodat ze zo min mogelijk (verder) gaan cracken? Mijn ATCII cracken ook al een beetjeEcht een bitch.
't wil maar niet lukken met die Jordans he? Misschien kan je beter dat vlekje schoonmaken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:25 schreef Mextor het volgende:
Eventjes reclame maken
[TK] Sneakers. Sz 43/44/44,5
quote:
Lijkt me nice als cw voor Dunk Highquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:50 schreef D3ft0n3 het volgende:
Woei, Ebay veiling gewonnenAsbury's voor 46 dollar (excl ship)
Er heeft zojuist namelijk iemand fake sb Medicoms 1 gewonnen voor 140 dollar excl. shippingquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:50 schreef DubzOne het volgende:
Kan je op Ebay trouwens bieders waarschuwen voor fakes als de veiling nog loopt?!
ach als je iedereen moet gaan contacten die fakes koopt..quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:56 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Er heeft zojuist namelijk iemand fake sb Medicoms 1 gewonnen voor 140 dollar excl. shipping
Is ook zo... dat er iemand is die daar 140 dollar voor betaald heeft boeit me niet zoveel. Alleen blijft het zo wel steeds lonen voor degenen die al die fakes verkopen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 23:12 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
ach als je iedereen moet gaan contacten die fakes koopt..
Ik had er meer van verwacht om eerlijk te zijn. En what's up met die tong?quote:
Wie is de chef.quote:
Weet niet zo goed wat ik van die CW moet vinden... verder wel dope, Stabs!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 15:59 schreef SunBoom het volgende:
Laat ik ook maar eens meedoen (WIVAH + tevens pick-up):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broek mag wel ietsjes beter :|
Ik pakte ze uit en dacht wtf echt lelijk. Trek ik ze aan...goddelijk...perfect...ongelooflijk (nee niet echt, maar ze zaten wel lekker). Aan de voet in zijn geheel is echt dope vind ik dan... En die cw vind ik stiekem wel beter dan die andere Foot Patrolsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:48 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Weet niet zo goed wat ik van die CW moet vinden... verder wel dope, Stabs!
Van die laatste 2 zijn er ook lage toch? hoe heten die?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:36 schreef koston het volgende:
Wivah:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[..]
Ik kom vaak langs Curbs, dus ik weet dat er iig die Azure Blazers liggen en nog een of twee Thrasher Blazers. Deze dus:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Die waren er iig de laatste keer dat ik er was. Of ze er nog steeds zijn durf ik niet met zekerheid te zeggen
Stabs moet je inderdaad niet helemaal tot boven lacen... zit ook kut omdat de tong dan in je enkels drukt! En anders gewoon veters achter je tong lacen. Dat doe ik meestal als de laces veel te lang zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:31 schreef SunBoom het volgende:
Die is ook wel nice alleen die crackt ook als een malle. Ik heb me Stabs ff opnieuw gelaced en ze zijn nu een gaatje lager. Kan ze nu broek-achter-lip doen, alleen de lus is mad groot. Ik kijk nog wel ff wat ik doe, mss toch maar weer tot helemaal boven lacen...
Dat zijn nike blazers. Daar heb je wel lage van. Misschien niet van blazer sb maar wel van de gewone blazer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:52 schreef One_conundrum het volgende:
of wat er op lijkt dan. Vooral bij die blauw groene heb ik dat idee
Heb je ook Stabs? Post eens wat plaatjes wil je? Sinds vandaag geil ik op Stabsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:05 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Stabs moet je inderdaad niet helemaal tot boven lacen... zit ook kut omdat de tong dan in je enkels drukt! En anders gewoon veters achter je tong lacen. Dat doe ik meestal als de laces veel te lang zijn
Ik heb nog Green Beans in 8.5quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:20 schreef mitman het volgende:
waar pluk je al die jordans V's vandaan cali?
hook me up met was us 8,5/9 (A)!
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:24 schreef feelsgoodman het volgende:
SJIMS WEL HOOR.
Ga jij trouwens nog rijen voor die NBtjes gekkert?
Ik heb Air U Breathe's uit 2006quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:48 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Heb je ook Stabs? Post eens wat plaatjes wil je? Sinds vandaag geil ik op Stabs
Op ebay staan er wel een aantal (wel af en toe belachelijke prijzen!) En anders op Lacebag een nds in size 10 (misschien zooltje erin)quote:
Leuk product voor de dames, maar aangezien ze die schoenen niet in typische dames maten hebben niet echt heel logisch.Ik zie mezelf echt niet met zo'n ding lopen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:13 schreef HenkBenzinetank het volgende:
@Warhead:
Susan Bijl maakt wel fucking relaxte tassen, jammer genoeg is die lfstl-collabo zo lelijk..
nee oke, want zelf deed ik dat bij mn Nike Dunk Mids maar dat vond ik er niet uitzien eigenlijk..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:32 schreef Electric_Wizard het volgende:
Maar is mijn mening hoor, genoeg mensen die hun strap gewoon vast maken.
Mag ik vragen waar je dze kan krijgen? Me vriendin werd gek toen ze ze zag, maat 39 of 40 nodig danquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:26 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[ afbeelding ]
laat ik ook maar weer eens wat toevoegen in dit topic. Vanmiddag deze gekocht, wel in het bruin. Kan op internet geen foto erover vinden
thnx, al zag ik die doodshoofden eerst niet eens op de foto, `clean zou ik ze mooier vinden..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:33 schreef aerodynamic het volgende:
Nike Dunk High x FC St. Pauli. Gelimiteerde oplage van 500 stuks oid (alleen in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland) en reflecterend 3M materiaal op de zijkanten. In het Outlet van Roermond scheen nog een US 11 te liggen, maar die zal wel weg zijn.
En die Puma's zijn echt tiefuslelijk.
Mja, zijn er geen all black dunks zonder suede ofzo?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:50 schreef Electric_Wizard het volgende:
Dan heb je als eventueel alternatief nog fogs (vrij moeilijk te vinden, pink box, ben blij met m'n paar)
[ afbeelding ]
of de Nike SB Dunk High Black/White die binnenkort uit gaat komen
[ afbeelding ]\
Noem het geen superman pack anders wordt Warhead kkboos
Ik denk dat die fogs het dichts bij komen, correct me if i'm wrong.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:52 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Mja, zijn er geen all black dunks zonder suede ofzo?
da's juist suede toch? Achja boeie, 1 nachtje slapen en ik ben deze schoen alweer vergeten...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:55 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Ik denk dat die fogs het dichts bij komen, correct me if i'm wrong.
En fogs zijn inderdaad pink boxedquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:55 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Ik denk dat die fogs het dichts bij komen, correct me if i'm wrong.
Die!quote:
Hij koopt iets van 2 paartjes per week x 4 weken x 75 euro gem. per paar ofzo = 1200 euro zoiets.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:58 schreef MaartenGrendel het volgende:
Haha ik kwam eigenlijk nooit in deze reeks. Zie al dat ik redelijk uniek ben met m'n DC's,
't is hier Nike wat de klok slaat.
Hoeveel geven de die-hards zoals Electric_Wizard enzo eigenlijk uit aan sneakers (per maand)???
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:31 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Hij koopt iets van 2 paartjes per week x 4 weken x 75 euro gem. per paar ofzo = 1200 euro zoiets.
Die Superheroes pack is echt te dope, he Warhead
Er zijn genoeg dope DC's hoor!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:58 schreef MaartenGrendel het volgende:
Haha ik kwam eigenlijk nooit in deze reeks. Zie al dat ik redelijk uniek ben met m'n DC's,
Die DC's zijn cool btw.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:58 schreef MaartenGrendel het volgende:
Hoeveel geven de die-hards zoals Electric_Wizard enzo eigenlijk uit aan sneakers (per maand)???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |