Na-aperquote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:39 schreef thaWarhead het volgende:
Mijn sig ook met shipping!
Nee dit is eigenlijk de enige AM1 die ik echt heel erg vet vind.... wilde eigenlijk voor DS tiffs gaan maar iets meer diversiteit kan geen kwaad.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:52 schreef sjimz het volgende:
Ik hoor je laatst nog zeggen dat AM1 echt niets voor jou is
Dat wordt dus een resell.
Die tong is toch stuffed? Niet zoveel als normaal gesproken maar nog steeds dikker dan een normale dunk.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:56 schreef koston het volgende:
Okay, ik heb zojuist besloten om zelf mn Goretex te gaan dragen dus ze zijn niet meer te koop. Alleen wil ik wel de tong gaan stuffen. Heeft iemand daar ervaring mee of suggesties wat ik kan gebruiken als vulmateriaal?
Dunks zien er gewoon veel beter uit met een stuffed tong
Ik heb geen normale dunks, maar vergeleken met mn ander sb's zit er maar wenig stuffing in. Ik wil eigenlijk echt een dikke tong, maar ik weet nog niet of ik het aandurf om te gaan gaan snijden en naaienquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:00 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Die tong is toch stuffed? Niet zoveel als normaal gesproken maar nog steeds dikker dan een normale dunk.
Hmm, ik strik mn veters een gaatje hoger dus dan krijg ik mn broek niet achter de lip. Ik denk toch dat ik het ga doen maar eerst ff oefenen op een oud paartje Brutsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:18 schreef Electric_Wizard het volgende:
Gore-tex:
[ afbeelding ]
willekeurige dunk:
[ afbeelding ]
Veel succes met snijden, ik zou het niet aan durven
Lol, ken je mij ofzoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:45 schreef feelsgoodman het volgende:
Dat wel ja. Mits het in combinatie is met een mooie gstar broek en strak AJ shirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |