Mooie schoenen!quote:
Tsja, ook niet mijn ding... de schoenen daarentegen....quote:
Witte veters ftw!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:05 schreef morgane het volgende:
Thanksze komen een beetje glitterig over, maar dat komt door de foto
nog wel paarse veters scoren ergens.
Ik weet het, heb ze zelf ook, maar stiekem wel met witte veters.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:43 schreef morgane het volgende:
Yikes nee, er zit niet eens wit in de schoenen, das beige
Ga je die Tiff's toch wel coppen?!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:21 schreef Electric_Wizard het volgende:
En nog een pickup voor m'n grote sneakerpauze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja... zien er een heel stuk beter uit dan ik verwacht had. Morgen komt die gast ff langs zodat ik ze eerst IRL kan zien maar als ik naar de pics kijk dan gaat het wel een trade worden.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:22 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ga je die Tiff's toch wel coppen?!
Ben benieuwd dan!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:30 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Ja... zien er een heel stuk beter uit dan ik verwacht had. Morgen komt die gast ff langs zodat ik ze eerst IRL kan zien maar als ik naar de pics kijk dan gaat het wel een trade worden.
www.werockyoursocks.com?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:37 schreef Electric_Wizard het volgende:
Iemand enige idee waar ze op dit moment jason markk verkopen?
Ja check die pics zou ik zeggen... behoorlijk fris nog.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:44 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ben benieuwd dan!
- edit - had je trouwens nog die mango stabs gezien die ik gepm-ed had?!
Concrete.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:37 schreef Electric_Wizard het volgende:
Iemand enige idee waar ze op dit moment jason markk verkopen?
Oh ja bij T-shu... thanx.quote:
Kan aan de hand van die pics de staat van die schoenen niet zo heel goed beoordelen. De tong lijkt wat ranzig te zijn bijvoorbeeld, maar dat kan ook komen door de fotokwaliteit, plus die schoenspanners kunnen een wat vertekend beeld geven van het daadwerkelijke model van de schoen...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:17 schreef Electric_Wizard het volgende:
[..]
Ja check die pics zou ik zeggen... behoorlijk fris nog.
Ja heb de stabs gezien maar vind mango toch niet zo'n hele vette CW... liever wachten op footpatrol.
Neh, ik hou van zwart in mijn schoen. Moet wel zeggen dat stussy een van de weinige schoenen is waar roze in zit die ik dig.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:14 schreef sjimz het volgende:
Ik voel de tiffs absoluut niet.
Vind de stussy's zoveel doper.
Zou wel hard zijn man, een paartje Tiffs!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:15 schreef Electric_Wizard het volgende:
Tong kan gefixt worden met Jason Markk... voor de rest zien ze er nog prima uit imho. Pics zijn duidleijk genoeg voor mij + die gast komt morgen ff langs dus als ze niet bevallen (wat ik met niet voor kan stellen) dan neem ik ze toch niet.
Ja ga ik doen man... jij hebt die tiffs toch wel gezien? Staat is goed genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:40 schreef mitman het volgende:
hard cali! die pauze gaat niet lukken denk ik ofwel
doe de groeten aan dennis als ie langskomt met zn tiffs, hope you like 'm!
EUHM....quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:04 schreef HenkBenzinetank het volgende:
seto is lelijk
Laten we eerst the game spelen dan. LOADS OF LAUGHTER.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:52 schreef seto het volgende:
In Japan is er nauwelijk hype voor Supreme
Niet dat ik er zo op geil, vind het wel leuk en kan het hier voor retail kopen, die prijzen die resellers ervoor vragen zou ik nooit betalen.
rijen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:24 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Laten we eerst the game spelen dan. LOADS OF LAUGHTER.
On a side note; Er stonden rijen voor de goretex release bij ben-g. Hoe sad.![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:24 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Laten we eerst the game spelen dan. LOADS OF LAUGHTER.
zo werkt het natuurlijk niet he lolquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:40 schreef snucky het volgende:
Maarja zo heeft iedereen natuurlijk wel zijn smaak.. (gelukkig)
Jawel Mit! Je wordt er wel op vastgebonden!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:08 schreef mitman het volgende:
ze zijn iig niet trashed @ cali...gast rockt ze ook gewoon met stijl...
na paar x lopen zouden ze er ook zo uitzien bij jou i guess, maar heb ze niet pasgeleden nog gespot dus bind me er niet aan vast....
Hmmm... weet niet of ik ze zo graag wil hebben, hij zal er wel min. zo'n 120-130 voor willen hebben denk ik!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:38 schreef Electric_Wizard het volgende:
@ Dubzone, die gast heeft ook AM1 met amerikaanse vlag @ tong, je weet welke, die hij verkoopt. Ff informeren voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |