Ik wil weer naar NY, iets duurder hostel dit keer en geen belastingmeevaller van 1500 euro, geen lage dollar (er kan veel veranderen, maar toch), iets langer gaan, iets kwalitatiever eten etc. Zal misschien af en toe nog wel wat komen maar voor het grootste gedeelte wordt het echt cold turkey afkicken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:14 schreef HenkBenzinetank het volgende:
en warhead geloof ik ook niet
Trek je portemonnee maar open voor die grapes...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:18 schreef SunBoom het volgende:
Noddie heeft DS US9,5 Woven Footscapes te koop voor 85 euro...![]()
Maar ik vind die Jordan V Grapes doper...maar tis wit en dat moet ik nu net niet hebben.
(check ook even mij sig hieronder!)
Ik ga proberen het sell gedeelte van lacebag te vermijden, net zoals ebayquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:20 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ik wil weer naar NY, iets duurder hostel dit keer en geen belastingmeevaller van 1500 euro, geen lage dollar (er kan veel veranderen, maar toch), iets langer gaan, iets kwalitatiever eten etc. Zal misschien af en toe nog wel wat komen maar voor het grootste gedeelte wordt het echt cold turkey afkicken.
Leuke schoenen!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:34 schreef Stoei-poes het volgende:
Ik heb dan eeeeeeindelijk de mijne gevonden op het web!!!
[ afbeelding ]
Ik wordt altijd zooo blij als ik ze aan heb
Bij Tom's niet gezien als ik het me zo kan herinnerenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 13:50 schreef thaWarhead het volgende:
Supra vind je bij Ben-G en volgens mij ook bij TOMS.
Misschien dat ik ze nog probeer te coppen die zaterdagquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:34 schreef Electric_Wizard het volgende:
Mja, size 9,5/10 is vaak wel wat te vinden..... de lfstl NB ga ik ook met pijn skippen.
1: stabs vallen ttsquote:Op zondag 12 oktober 2008 00:08 schreef SunBoom het volgende:
Ik kan een paartje Air Stabs Foot Patrol II kopen:
[ afbeelding ]
Maar ik ben er aan het twijfelen:
1. Deze zijn US9,5 en zijn dus mijn maat, maar vallen Stabs niet kleiner?
2. Ze zijn 65 euro en een paar x gedragen (tietjes er nog op) wel de beruchte cracking aan de binnenkant. Zou dit een goede koop zijn?
3. Wat kun je doen zodat ze zo min mogelijk (verder) gaan cracken? Mijn ATCII cracken ook al een beetjeEcht een bitch.
't wil maar niet lukken met die Jordans he? Misschien kan je beter dat vlekje schoonmaken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:25 schreef Mextor het volgende:
Eventjes reclame maken
[TK] Sneakers. Sz 43/44/44,5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |