Ja mij ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 01:41 schreef oompaloompa het volgende:
de hilariteit ontgaat mij totaal
dat verschepen is toch heel erg duur?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:15 schreef powerlite het volgende:
hmmm die DVS x Diamond Supply zien er wel fuucking mooi uit :p
k denk er nog ff over na
-EDIT-
na wat gegoogle, denk ik dat ik toch voor de groene versie ga, jmmr dat je die niet verkoopt, dus dan maar importeren uit amerika..
ik gok iets van 30 dollar, maar dan heb ik alsnog een nieuw paar schoenen voor ongeveer 60 euro.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:34 schreef Amokzaaier het volgende:
[..]
dat verschepen is toch heel erg duur?
Mag je mij die advertentie wel eens laten zienquote:Op donderdag 23 oktober 2008 20:44 schreef powerlite het volgende:
[..]
ik gok iets van 30 dollar, maar dan heb ik alsnog een nieuw paar schoenen voor ongeveer 60 euro.
dus ongeveer dezelfde prijs als Mextor vraagt, maar dan wel vettere (h)
Waarom moet het allemaal in het engels ? Ik stoor me er aan. Gisteren in de trein ook een baasje dat in iedere zin twee engelse woorden gooide. Stervend irritant.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:20 schreef Mextor het volgende:
PRICE DROPS ( Prijsverlagingen ): (inclusief shipping)
JORDAN III: 106.20
PUMA CLYDE BODE: 66.20
NIKE SB WHEATS: 56.20
DVS x Diamond Supply: 56.20
TRADES ( Ruilvoorstellen ) OOK WELKOM.
http://www.skateparkoftampa.com/spot/shop_shoec.aspx?ProductID=19202&ColorID=3235quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:17 schreef Mextor het volgende:
[..]
Mag je mij die advertentie wel eens laten zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |