¤5,- kostprijs?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waar in Noord-Holland zijn Air Max het goedkoopst te krijgen?
Ik vind ¤75 meer dan genoeg als je het afzet tegen de kostprijs (¤5?)
Niet is wat het lijkt hèquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:48 schreef SunBoom het volgende:
[..]
¤5,- kostprijs?![]()
Denk aan materialen: 20 euro
Vervoer materialen: 1 euro
In elkaar zetten van de schoen: 5 euro
Shipping naar EU: 5 euro
BTW: 10 euro
Invoerrechten: 10 euro
Blabla (Hyping, profit, blabla): 78 euro
Nee, maar ik denk dat je toch ff internet in de gaten moet houden. Ik weet niet wat voor maat je hebt. Maar verschillende webshops hebben vaak aanbiedingen met restanten (in grote en kleine maten). Verder heb je nog forums (LaceBag, etc.) en natuurlijk eBay.
75 euro kan je beter gaan zoeken op marktplaats. Of ebayquote:Niet is wat het lijkt hèdie kostprijs kan niet hoger zijn dan ¤10 en ja, nog ff de prijs opkrikken met nietszeggende ditjes en datjes hoort er nou eenmaal bij
Ja dat online bestellen is een beetje het probleem, ben ik niet zo'n liefhebber van, koop ze het liefst voor een prikkie, handje contantje...
Welke maat heb je? Heb nog wel een US10 die voor een leuk bod weg mag.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:37 schreef PinPine het volgende:
Edit
Nevermind, hij shipped niet naar Europa
I want a pair of purple pigeons
Stussys + Denims voor mij!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:08 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik haat sneakers [/yes kho]
Ik ga alles verkopen en alleen nog maar op footscapes lopen.
Ja sprak 'm... als ie ze niet wilt dan sell ik ze via lacebag, heb al een mooi bod binnen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:33 schreef mitman het volgende:
reseller!! haha
dennis was een btje aan t terugkrabbele toen ik m sprak...zat over jah moet nog onderhandelen enzo
ik stap net als wai uit de game en doe een mega sale en verkoop al mn schoenen terug aan khoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:08 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik haat sneakers [/yes kho]
Ik ga alles verkopen en alleen nog maar op footscapes lopen.
my point exactlyquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:40 schreef Cloud_SB het volgende:
haha ja maar 2 dagen later belt wai wel op of we die asics solebox willen wegleggen.
yeah right, die is er echt uitgestapt hoor
haha, al verbeterd(per ongeluk de naam van mijn vriendin getyptquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:52 schreef thaWarhead het volgende:
Niki![]()
Bonk in Breda, Curbs in Tilburg of 100% in Eindhoven even checken.
Ik kom vaak langs Curbs, dus ik weet dat er iig die Azure Blazers liggen en nog een of twee Thrasher Blazers. Deze dus:quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:21 schreef JackHerrer het volgende:
Weet er iemand of er ergens in Noord-Brabant een winkel zit die een beetje uitgebreid aanbod aan Nike SB Blazers heeft, zoals deze;
[ afbeelding ]
Durf ik zo niet te zeggen, het is iig niet mijn maat 12 anders had ik ze zelf gekocht. Ik zou gewoon bellen met Curbs, relaxte gasten. Ik wil ze evt ook wel ff oppikken, ik kom er vaak genoeg langs gefietstquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:25 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Liggen die Trashers ook nog in een 9 @ Curbs?
Levi's 511 Slim.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:02 schreef stijn_ het volgende:
Op vrijdag 10 oktober 2008 15:36 schreef koston het volgende:
-foto-
welke jeans zijn dat?
Komt uit een oudere collectie... misschien nog ergens in de sale bij een skateshopquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:11 schreef SnowCockroach het volgende:
Joehoew,
weet iemand waar ze deze stapperts nog hebben in Noord-Brabant? Vans Era (Argyle) zijn het.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |