Van die laatste 2 zijn er ook lage toch? hoe heten die?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:36 schreef koston het volgende:
Wivah:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[..]
Ik kom vaak langs Curbs, dus ik weet dat er iig die Azure Blazers liggen en nog een of twee Thrasher Blazers. Deze dus:
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Die waren er iig de laatste keer dat ik er was. Of ze er nog steeds zijn durf ik niet met zekerheid te zeggen
Stabs moet je inderdaad niet helemaal tot boven lacen... zit ook kut omdat de tong dan in je enkels drukt! En anders gewoon veters achter je tong lacen. Dat doe ik meestal als de laces veel te lang zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:31 schreef SunBoom het volgende:
Die is ook wel nice alleen die crackt ook als een malle. Ik heb me Stabs ff opnieuw gelaced en ze zijn nu een gaatje lager. Kan ze nu broek-achter-lip doen, alleen de lus is mad groot. Ik kijk nog wel ff wat ik doe, mss toch maar weer tot helemaal boven lacen...
Dat zijn nike blazers. Daar heb je wel lage van. Misschien niet van blazer sb maar wel van de gewone blazer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:52 schreef One_conundrum het volgende:
of wat er op lijkt dan. Vooral bij die blauw groene heb ik dat idee
Heb je ook Stabs? Post eens wat plaatjes wil je? Sinds vandaag geil ik op Stabsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:05 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Stabs moet je inderdaad niet helemaal tot boven lacen... zit ook kut omdat de tong dan in je enkels drukt! En anders gewoon veters achter je tong lacen. Dat doe ik meestal als de laces veel te lang zijn
Ik heb nog Green Beans in 8.5quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:20 schreef mitman het volgende:
waar pluk je al die jordans V's vandaan cali?
hook me up met was us 8,5/9 (A)!
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:24 schreef feelsgoodman het volgende:
SJIMS WEL HOOR.
Ga jij trouwens nog rijen voor die NBtjes gekkert?
Ik heb Air U Breathe's uit 2006quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:48 schreef SunBoom het volgende:
[..]
Heb je ook Stabs? Post eens wat plaatjes wil je? Sinds vandaag geil ik op Stabs
Op ebay staan er wel een aantal (wel af en toe belachelijke prijzen!) En anders op Lacebag een nds in size 10 (misschien zooltje erin)quote:
Leuk product voor de dames, maar aangezien ze die schoenen niet in typische dames maten hebben niet echt heel logisch.Ik zie mezelf echt niet met zo'n ding lopen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:13 schreef HenkBenzinetank het volgende:
@Warhead:
Susan Bijl maakt wel fucking relaxte tassen, jammer genoeg is die lfstl-collabo zo lelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |