Die gast komt zo langs voor meetup.... hopelijk kan een die pickup vanavond posten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:35 schreef sjeppert het volgende:
damn cali gaat maar door
tiffs ook nog gekocht ofniet?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:39 schreef thaWarhead het volgende:
Air Max fans met maat 42, check even de Lacebag frontpage!
Ik wel maar die prijzen zullen nog wel gruwelijk omhoog gaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:45 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ja echt ziek die shit.... helaas (gelukkig) heb ik die maat niet.
Wiegersquote:
Ik weet het. De enige blazer die op mijn hit-list staatquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:32 schreef thaWarhead het volgende:
Kut dat die Thrashers er niet meer in een 12 zijn.
een tong stuffen kan gewoon niet mis gaan, als je hulp nodig hebt, let me know..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:21 schreef koston het volgende:
Ik vind het toch best irritant dat ie niet goed blijft zitten en het is ook gewoon veel mooier. Dus ik hoop dat het niet al te moeilijk is. Als ik die Celtics verneuk ga ik het ook niet proberen bij die Goretex.
Absoluut... (vandaar ook 'gelukkig'quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik wel maar die prijzen zullen nog wel gruwelijk omhoog gaan.
quote:pics@rif.la show details Jun 11
-- Item Info.
item ID : 34354
item name : DUNK LOW PRO B LIGHTNING (grey/yellow)
item code :
Ref ID : 6833
condition : worn with box
size : 10
price : US$ 125
En mocht je eventueel nog een paar schoenen verkopen, ga je dan het geld sparen of nog een paartje kopen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:28 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ik ga nu na de atmos elephants, jordan V firered en Tiffs besloten 2 maanden geen schoenen meer te kopen, mischien nog 1 paar aan het eind van dit jaar en that's it.
Holy fuck dude...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:08 schreef SHOOOTO het volgende:
^^vnds Lightings stonden eerst op Rif.la voor een schappelijke prijs, 125 USD..is niet mijn grail, dus wordt ie niet gecopped.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij staan eigenlijk alleen de Lance Mountain Blazers (een van de twee sowieso) en die zwarte Free Hybrid Boots op het verlanglijstje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:28 schreef Electric_Wizard het volgende:
Ik ga nu na de atmos elephants, jordan V firered en Tiffs besloten 2 maanden geen schoenen meer te kopen, mischien nog 1 paar aan het eind van dit jaar en that's it.
surequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 19:32 schreef Electric_Wizard het volgende:
En dan echt de laatste blije aankoop voor voorlopig:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |