Wat zei je? Cynthia? Ja lekkerquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:41 schreef Paaskonijn het volgende:
tvp
quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:47 schreef Hymen_Copter het volgende:
tjieeemonoaaaaaa Ieeuwwwww iuewwwwww ieuwwwwwwwwwwww
quote:
quote:
quote:
jordeeeh topic eh.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:06 schreef GasTurbine het volgende:
episch topique.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:11 schreef GasTurbine het volgende:
Verkeerd topic.
Pwndquote:
Wat is er vader?quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:17 schreef paultjuhhh het volgende:
zoon
Is vet populair hoor !quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:25 schreef reetveter het volgende:
DIT
[ afbeelding ]
Is toch niet te geloven![]()
Herinner je die pokemon tekendingens nog met AHNOLDquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:26 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Is vet populair hoor !
Wie of wat is annold voor iets danDat is toch geen naam
quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:27 schreef reetveter het volgende:
[..]
Herinner je die pokemon tekendingens nog met AHNOLD![]()
![]()
Corien?quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het begint met de C en eindigt in bed
jaquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:02 schreef Lyzio het volgende:
Worden hier ook plaatjes van bier en tieten gepost?
Normaal wel, maar nu jij post nietquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:02 schreef Lyzio het volgende:
Worden hier ook plaatjes van bier en tieten gepost?
Er stond net op teletekst dat Duffy een vriend zoekt. Er mag gewoon contact met haar worden opgenomen.quote:
Wat doe ik fout?quote:
Zoek en gij zult vinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
Ohquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er stond net op teletekst dat Duffy een vriend zoekt. Er mag gewoon contact met haar worden opgenomen.
Hij is niet grappig. Doe maar Emma Watson posten, dat gaat je beter af.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:58 schreef Lyzio het volgende:
Doe 's lachen om mijn grapje!
quote:
ze wil nietquote:
Ik hoop het.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien komt zometeen iedereen terug, na de reclame
Waarom niet?quote:
omdat iedereen haar voor gek zet in dit topic.quote:
Nergens, tenzij je zelf gaat tellen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:17 schreef Schatgraver het volgende:
Waar kan je zien wie het meeste in dit topic gepost heeft?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nergens, tenzij je zelf gaat tellen.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:27 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
![]()
Ik zag mensen er namelijk over praten in vorige sc's maar het kan dus niet
Was jij niet die schuinsmarcheerder?quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:33 schreef elfzesendertig het volgende:
Hallo kinderen![]()
Ik zie net dat ik nog een keer extra in de OP sta
Zie link in de OPquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Was jij niet die schuinsmarcheerder?
(Wat heb ik toch een slecht geheugen)
Hoiquote:
700?quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:28 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
M'n 700e post
![]()
Ik hoop dat het er voor het einde van de vakantie 1000 zijn
700quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:28 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
M'n 700e post
![]()
Ik hoop dat het er voor het einde van de vakantie 1000 zijn
Goh... verrassend...quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:41 schreef BobbyB het volgende:
Die OP heeft volgens mij een ongeluk gehad of is beschoten door het Russisch leger.er zitten een aantal fouten in
troost je ik had vorige maand ook nog maar iets van 100 postsquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:47 schreef Schatgraver het volgende:
Ik ben van de nieuwe generatie baggeraars![]()
Daarom nog maar 700~
We gaan generaties indelen in de OPquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:47 schreef Schatgraver het volgende:
Ik ben van de nieuwe generatie baggeraars![]()
Daarom nog maar 700~
goed idee wat ben ik danquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
We gaan generaties indelen in de OP
Ubernoob.quote:
Volgens mij weet je het antwoord al.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bent gestopt met schuinmarcheren?
waaromquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Jij wordt uit de OP gehaald.
IEDEREEN HAAT MEquote:
3,75?quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:52 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Volgens mij weet je het antwoord al.
3,75 delen door 2 = 1,875 delen door 2 = 0,9375?quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee man, gewoon twee keer de helft doen.
dan kan ik 2 dagen niet zittenquote:
Nee, 3,75.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
3,75 delen door 2 = 1,875 delen door 2 = 0,9375?
1136 is niet rebels genoeg.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:52 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Volgens mij weet je het antwoord al.
Ik dacht dat het om de cupmaat gingquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:13 schreef behangplakker het volgende:
Worden generaties beoordeeld op posts of op data dat user zijn account aanmaakte?
quote:
Nee vandaag niet man, gister wel geluktquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:16 schreef gers het volgende:
[..]
je ging toch sletjes husselen
ik ga werken![]()
je had toen die swa goed gepaaldquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:18 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee vandaag niet man, gister wel gelukt![]()
werkse
Jawelquote:
AA-cup rank 6quote:
Nee, degene die de meeste Hayden of andere lekkere wijven pics post. Ik sta dan dus vrij hoog.quote:
Je hebt je dagmarge nog niet gehaaldquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, degene die de meeste Hayden of andere lekkere wijven pics post. Ik sta dan dus vrij hoog.
Ah, ik moet oprottenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:26 schreef gers het volgende:
[..]
Allochtonen oprotten hier
AA-cup rank 6
jongen rank 5
B-cup rank 4
C-cup rank 1
D-cup rank 2
DD-cup rank 3
nee, maar ik heb hoofdpijn als ik dat soort plaatjes zie/ga zoeken moet ik weer het 1 en ander doen waardoor die hoofdpijn alleen maar weer erger wordquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je hebt je dagmarge nog niet gehaald.
postsquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:13 schreef behangplakker het volgende:
Worden generaties beoordeeld op posts of op data dat user zijn account aanmaakte?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:34 schreef afcajos het volgende:
Bah, alweer 14 of 15 potjes bier op, terwijl het zondag is
quote:
Ik heb nog 2 wekenquote:
Ah, nog eentje die niet meer op de middelbare school hoeft te zittenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:42 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 weken![]()
Trouwens: Overmorgen komen mijn boeken binnuh
quote:
Hij gaat naat HAVO4 hoor.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ah, nog eentje die niet meer op de middelbare school hoeft te zitten
Je weet z11, als je je boeken binnen hebt weet je dat het einde van de vakantie in zicht is..quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:42 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 weken![]()
Trouwens: Overmorgen komen mijn boeken binnuh
GEZWELLIG!!!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ben ik net in blijven zitten
Zou ik ook doen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:47 schreef jordeeeh het volgende:
Ik ga m'n theorie morgen zo hard verneuken
JA IK KOM IN EEN SCHOOIER/BAGGERKLAS!!!!!!111quote:
GANZZZ GEYL!!quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
JA IK KOM IN EEN SCHOOIER/BAGGERKLAS!!!!!!111
Nee, maar als ik dat was, had ik het toch wel verneukt.quote:
SBS6: Reportage, interessant onderwerp, maar SAAAAAAIquote:
Dat is een goede suggestie.quote:
KANKER, ik lees je post. Denk ik van misschien hebben wij dat thuis, blijkt het dat jij de post maaktquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:21 schreef reetveter het volgende:
Ik ontvang geen 2BE
2BE 23:00 Girls of the Playboy Mansion
Hoi Fransquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:44 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Hoi Frans
Dan ben ik de oldbie.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
We gaan generaties indelen in de OP
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:49 schreef BigKahuna het volgende:
Oh trouwens:
Michael Jackson![]()
![]()
![]()
Billie Jean
Man in the Mirror
You Rock My World
Ben
Remember the Time
Pretty Young thing
Gratis bier, maar 's avonds weer naar Mokum danquote:
Rotterdamquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Gratis bier, maar 's avonds weer naar Mokum dan
Kword dan helemaal schoongespoelt als ik aankom in A'dam
quote:
Als je een vrouw was geweest, had ik het kunnen begrijpen maar nee...quote:
quote:
Welk schaapquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik wil jou niet, ik wil het schaap
Zal ik het maar doen dan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:02 schreef Lyzio het volgende:
EMMA WATSON!!
Surveillance-Schaapquote:
quote:
Surveillance-Frituurpanquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Surveillance-Schaap
![]()
Die is niet van mij![]()
![]()
Zender?quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:05 schreef reetveter het volgende:
Die lui van Bottom op tv bij de young ones, is het kijken waard
Dacht altijd dat jij dat wasquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Surveillance-Schaap
![]()
Die is niet van mij![]()
![]()
Die bestaat nog nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Maisnonquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die bestaat nog niet
Veel fansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never workout
Surveillance-Kebabrolquote:
Eens.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:16 schreef BigKahuna het volgende:
Vinden jullie McKillem ook zo'n kutuser?
Wat een vraag.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:16 schreef BigKahuna het volgende:
Valt wel mee, wieso?quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:16 schreef BigKahuna het volgende:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:18 schreef De_Ananas het volgende:
Hij is wel een echte Kankerlijer
Eens.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:18 schreef De_Ananas het volgende:
Hij is wel een echte KLBer
Die dikke emo bedoel je?quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:16 schreef BigKahuna het volgende:
Da's toch steeds zo, er komt steeds volk hierheen door de TT, als er maar instaat "minderjarige sletjes", "Onur Torko" of "tubgirls", het trekt steeds weer ander volk aan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Voelde jij je aangesproken door de TT?
Ik heb nooit problemen met hem hoor. Ik vind hem wel tofquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:16 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga slapen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:26 schreef reetveter het volgende:
Ik verveel me.
Iddquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Da's toch steeds zo, er komt steeds volk hierheen door de TT, als er maar instaat "minderjarige sletjes", "Onur Torko" of "tubgirls", het trekt steeds weer ander volk aan.
Allemaal wannabe'squote:Op maandag 18 augustus 2008 00:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Da's toch steeds zo, er komt steeds volk hierheen door de TT, als er maar instaat "minderjarige sletjes", "Onur Torko" of "tubgirls", het trekt steeds weer ander volk aan.
Niet zoveel nadenken johquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:28 schreef Lyzio het volgende:
Weet je wat 't is, die Emma Watson is nu 18 he. Maar dan ga je te maken krijgen met dingen die je aangeleerd en aangeboren zijn. For instance, was ze in mijn regio geboren; was ze dan beroemd geworden? Was ze in mijn regio geboren; had ze me gekend! En mocht ze dan ook nog uitgaan in de plaatsen waar ik kom dan had ik ook nog met haar aangepapt en dan was 't in de ogen van mijn vrienden een "mooie meid".
I blame topografie
Dat volk ja, er kunnen heel wat UI's uit de OP gehaald wordenquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:28 schreef BobbyB het volgende:
oja en dan gaan ze vragen of ze in de OP mogen en dan zie je ze nooit meer.
Wanneer begint de muziek?quote:
Zoals wie?quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat volk ja, er kunnen heel wat UI's uit de OP gehaald worden
Er zijn mooiere meiden te vinden waarschijnlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:28 schreef Lyzio het volgende:
Weet je wat 't is, die Emma Watson is nu 18 he. Maar dan ga je te maken krijgen met dingen die je aangeleerd en aangeboren zijn. For instance, was ze in mijn regio geboren; was ze dan beroemd geworden? Was ze in mijn regio geboren; had ze me gekend! En mocht ze dan ook nog uitgaan in de plaatsen waar ik kom dan had ik ook nog met haar aangepapt en dan was 't in de ogen van mijn vrienden een "mooie meid".
I blame topografie
quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:31 schreef De_Ananas het volgende:
I'M A HARDCORE JUNKY AND I'M DANCING TO THE BEAT
Wie dan? Een aantal staan er in maar posten ff niet omdat ze op vakantie zijn en zo.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat volk ja, er kunnen heel wat UI's uit de OP gehaald worden
Ik hoor niks, ik hoor alleen maar heipalen en een auto waarvan de remmen aanlopen?quote:
Tevens kom je Lonsdale daar niet zoveel tegen hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:33 schreef BigKahuna het volgende:
Hardcore!!
Stampen!!
Gabbers!!
Lonsdale!!
Net zoveel als dat er wiggers zijn die naar dezelfde muziek als ik luisteren dusquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tevens kom je Lonsdale daar niet zoveel tegen hoor.
90% loopt er met een Bjorn Borg boxer rond en ziet er uit als een mooibooi, jij zou je er wel thuis voelen.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:33 schreef BigKahuna het volgende:
Hardcore!!
Stampen!!
Gabbers!!
Lonsdale!!
Zeg, ben jij niet die dikzak?quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:42 schreef Dribbel_ het volgende:
ah hoi
Krijg ik nou ook een sticker van jequote:Op maandag 18 augustus 2008 00:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ah, goede hygiene dus.
Daar word ik nou vrolijk van!
Jij bent 3x mijn vriendinquote:
Heb je deze hendig sjieke versie van let´s get it on toevallig op de pc staanquote:
Miscalculatie, dat zou betekenen dat je IQ op 390 zit. Toch credits voor je poging om enigszins grappig te zijnquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou dat is mooi, dat betekent dat m'n IQ op 180 zit
Die kwam toch niet uit Oss, maar gers tochquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:46 schreef De_Ananas het volgende:
Trouwens, Oss was net bij de smaakpolitie, ik hoop dat TRiptamine gekeken heeft.
Neu maar had wel de naam.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb je deze hendig sjieke versie van let´s get it on toevallig op de pc staanIk heb hem alleenn in de remix van evil activities @black
Beide als het goed is. Of Triptamine daar ergens uit de omgeving.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die kwam toch niet uit Oss, maar gers toch?
Puntje meer of minder voel je niks vanquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Miscalculatie, dat zou betekenen dat je IQ op 390 zit. Toch credits voor je poging om enigszins grappig te zijn
Slaap zachtquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:53 schreef KingOfPop het volgende:
Ik ga maar eens een tukkie doen.
3quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:56 schreef De_Ananas het volgende:
Ik open volgende topic!!!
Een topic dat IEDEREEN goed vind hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |