Die bestaat nog nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Maisnonquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die bestaat nog niet
Veel fansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never workout
Surveillance-Kebabrolquote:
Eens.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:16 schreef BigKahuna het volgende:
Vinden jullie McKillem ook zo'n kutuser?
Wat een vraag.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:16 schreef BigKahuna het volgende:
Valt wel mee, wieso?quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:16 schreef BigKahuna het volgende:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:18 schreef De_Ananas het volgende:
Hij is wel een echte Kankerlijer
Eens.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:18 schreef De_Ananas het volgende:
Hij is wel een echte KLBer
Die dikke emo bedoel je?quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:16 schreef BigKahuna het volgende:
Da's toch steeds zo, er komt steeds volk hierheen door de TT, als er maar instaat "minderjarige sletjes", "Onur Torko" of "tubgirls", het trekt steeds weer ander volk aan.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Voelde jij je aangesproken door de TT?
Ik heb nooit problemen met hem hoor. Ik vind hem wel tofquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:16 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga slapen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:26 schreef reetveter het volgende:
Ik verveel me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |