Zeg, ben jij niet die dikzak?quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:42 schreef Dribbel_ het volgende:
ah hoi
Krijg ik nou ook een sticker van jequote:Op maandag 18 augustus 2008 00:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ah, goede hygiene dus.
Daar word ik nou vrolijk van!
Jij bent 3x mijn vriendinquote:
Heb je deze hendig sjieke versie van let´s get it on toevallig op de pc staanquote:
Miscalculatie, dat zou betekenen dat je IQ op 390 zit. Toch credits voor je poging om enigszins grappig te zijnquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou dat is mooi, dat betekent dat m'n IQ op 180 zit
Die kwam toch niet uit Oss, maar gers tochquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:46 schreef De_Ananas het volgende:
Trouwens, Oss was net bij de smaakpolitie, ik hoop dat TRiptamine gekeken heeft.
Neu maar had wel de naam.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb je deze hendig sjieke versie van let´s get it on toevallig op de pc staanIk heb hem alleenn in de remix van evil activities @black
Beide als het goed is. Of Triptamine daar ergens uit de omgeving.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die kwam toch niet uit Oss, maar gers toch?
Puntje meer of minder voel je niks vanquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Miscalculatie, dat zou betekenen dat je IQ op 390 zit. Toch credits voor je poging om enigszins grappig te zijn
Slaap zachtquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:53 schreef KingOfPop het volgende:
Ik ga maar eens een tukkie doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |