Iddquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Da's toch steeds zo, er komt steeds volk hierheen door de TT, als er maar instaat "minderjarige sletjes", "Onur Torko" of "tubgirls", het trekt steeds weer ander volk aan.
Allemaal wannabe'squote:Op maandag 18 augustus 2008 00:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Da's toch steeds zo, er komt steeds volk hierheen door de TT, als er maar instaat "minderjarige sletjes", "Onur Torko" of "tubgirls", het trekt steeds weer ander volk aan.
Niet zoveel nadenken johquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:28 schreef Lyzio het volgende:
Weet je wat 't is, die Emma Watson is nu 18 he. Maar dan ga je te maken krijgen met dingen die je aangeleerd en aangeboren zijn. For instance, was ze in mijn regio geboren; was ze dan beroemd geworden? Was ze in mijn regio geboren; had ze me gekend! En mocht ze dan ook nog uitgaan in de plaatsen waar ik kom dan had ik ook nog met haar aangepapt en dan was 't in de ogen van mijn vrienden een "mooie meid".
I blame topografie
Dat volk ja, er kunnen heel wat UI's uit de OP gehaald wordenquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:28 schreef BobbyB het volgende:
oja en dan gaan ze vragen of ze in de OP mogen en dan zie je ze nooit meer.
Wanneer begint de muziek?quote:
Zoals wie?quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat volk ja, er kunnen heel wat UI's uit de OP gehaald worden
Er zijn mooiere meiden te vinden waarschijnlijk.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:28 schreef Lyzio het volgende:
Weet je wat 't is, die Emma Watson is nu 18 he. Maar dan ga je te maken krijgen met dingen die je aangeleerd en aangeboren zijn. For instance, was ze in mijn regio geboren; was ze dan beroemd geworden? Was ze in mijn regio geboren; had ze me gekend! En mocht ze dan ook nog uitgaan in de plaatsen waar ik kom dan had ik ook nog met haar aangepapt en dan was 't in de ogen van mijn vrienden een "mooie meid".
I blame topografie
quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:31 schreef De_Ananas het volgende:
I'M A HARDCORE JUNKY AND I'M DANCING TO THE BEAT
Wie dan? Een aantal staan er in maar posten ff niet omdat ze op vakantie zijn en zo.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat volk ja, er kunnen heel wat UI's uit de OP gehaald worden
Ik hoor niks, ik hoor alleen maar heipalen en een auto waarvan de remmen aanlopen?quote:
Tevens kom je Lonsdale daar niet zoveel tegen hoor.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:33 schreef BigKahuna het volgende:
Hardcore!!
Stampen!!
Gabbers!!
Lonsdale!!
Net zoveel als dat er wiggers zijn die naar dezelfde muziek als ik luisteren dusquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tevens kom je Lonsdale daar niet zoveel tegen hoor.
90% loopt er met een Bjorn Borg boxer rond en ziet er uit als een mooibooi, jij zou je er wel thuis voelen.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:33 schreef BigKahuna het volgende:
Hardcore!!
Stampen!!
Gabbers!!
Lonsdale!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |