Wtfquote:
Ik had haar in de 20 geschat eigenlijkquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:16 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wtf?
1136: Ja middelbare school, ze is bijna 18.
En die gozer die om haar hyves vroeg, ik ben niet zo'n teringlijer om haar hyves op Fok neer te zetten.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:15 schreef elfzesendertig het volgende:
Deze is eigenlijk wel zo geniaal dat hij nog een keer moet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PM even dan, dan neem ik verantwoordelijkheidquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:16 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wtf?
En die gozer die om haar hyves vroeg, ik ben niet zo'n teringlijer om haar hyves op Fok neer te zetten.
Komt eraan, wees geen kankerklootzak aubquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:17 schreef behangplakker het volgende:
[..]
PM even dan, dan neem ik verantwoordelijkheid
Dan heb je er ook geen kijk opquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:17 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik had haar in de 20 geschat eigenlijk
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
GVD @ TT
ik wou een foto plaatsen van iemand uit mijn klas, maar die foto is kwijtquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:16 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wtf?
Ik heb zelf geeneens hyves, zit altijd op die van men exquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Komt eraan, wees geen kankerklootzak aub.
ze heeft nu geen leven meerquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:17 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Komt eraan, wees geen kankerklootzak aub.
doe dat account wissenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik heb zelf geeneens hyves, zit altijd op die van men ex
quote:
speciaal voor jouquote:
Jonger zelfs. 17 of 16 zou ik zeggen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Als jij vind dat ze er op die foto als 18 uitziet dan heb jij er geen kijk op, sorry.
Ik wist het...quote:
mijn vriendin.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:15 schreef gers het volgende:
Wie is trouwens dat wijf achter kankerlul
Niet nodig, ik vind haar best aardig en ze word door haar vriend die ze nu heeft keihard genaaidquote:
Ik ben het met Ananas eens, ze ziet er echt niet ouder uit dan 18.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:20 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Als jij vind dat ze er op die foto als 18 uitziet dan heb jij er geen kijk op, sorry.
rar?quote:
Dat doe je goed..quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Niet nodig, ik vind haar best aardig en ze word door haar vriend die ze nu heeft keihard genaaid![]()
Ze heeft zelf nog nooit geneukt en die vriend neukt op vakantie met iedereen, maar ze vertrouwt hem
Dan denk ik dat ik anders naar de foto kijk, want ik zie toch echt iemand die ouder is dan 18.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben het met Ananas eens, ze ziet er echt niet ouder uit dan 18.
Wat heb je allemaal met haar uitgespookt danquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:23 schreef Leanne het volgende:
mega mindy....
(dumdudmdudmdum)
Meeegaaa Mindy
meeega mindy
ME_GA MIN_DY
nananananaaa
Vertel het haar dan flapdrol. Dat maakt je een held.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Niet nodig, ik vind haar best aardig en ze word door haar vriend die ze nu heeft keihard genaaid![]()
Ze heeft zelf nog nooit geneukt en die vriend neukt op vakantie met iedereen, maar ze vertrouwt hem
Ja, als ik een reactie plaats, mag ik eerst een halve bladzijde omhoogscrollen...quote:
jwz jij zegt niks waar ik op moet antwoorden ofzeau?quote:
Of je hebt er gewoon geen kijk op.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik anders naar de foto kijk, want ik zie toch echt iemand die ouder is dan 18.
ik ookquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jonger zelfs. 17 of 16 zou ik zeggen.
Echte liefde..quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moah ik weet het niet, ik heb haar vantevoren gewaarschuwd dat hij het zou doen, maar ze wilde niet luisteren. Ze werd zelfs boosquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Vertel het haar dan flapdrol. Dat maakt je een held.
Nee.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
misschien krijg je zelfs wel nookiequote:Op zondag 10 augustus 2008 21:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En je werd bang toen ze boos werd? Zeg het haar nog een keer. Ze zal maar moeten luisteren.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moah ik weet het niet, ik heb haar vantevoren gewaarschuwd dat hij het zou doen, maar ze wilde niet luisteren. Ze werd zelfs boosToen zei ik al: Als ik het hoor en jij weet het niet dan zeg ik niks. Ze vond het goed omdat ze een eindeloos vertrouwen heeft
weet ik jwzquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:27 schreef BigKahuna het volgende:
Behangplakker je hebt nog een pm, kankerlul
Ik ookquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ganz geil...quote:
Hmm ik vertel het haar beste vriendin wel waar net wat mee heb gehad. 2 Maanden nadat het uit was met haarquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:27 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En je werd bang toen ze boos werd? Zeg het haar nog een keer. Ze zal maar moeten luisteren.
Idd wtfquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
In de 20? 21? Nee, brilletje kopen?
en ik dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:27 schreef BigKahuna het volgende:
Behangplakker je hebt nog een pm, kankerlul
ALLE KLB Bagger SC hebben potentiequote:Op zondag 10 augustus 2008 21:27 schreef Broekpaling het volgende:
Topic met impotentie.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moah ik weet het niet, ik heb haar vantevoren gewaarschuwd dat hij het zou doen, maar ze wilde niet luisteren. Ze werd zelfs boosToen zei ik al: Als ik het hoor en jij weet het niet dan zeg ik niks. Ze vond het goed omdat ze een eindeloos vertrouwen heeft
Nja het zal wel aan mij liggen danquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere MILF.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
14.gifquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hmm ik vertel het haar beste vriendin wel waar net wat mee heb gehad. 2 Maanden nadat het uit was met haar![]()
beste vriendin pakken erna is altijd goed![]()
dankjequote:
Ligt aan jou ja.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nja het zal wel aan mij liggen danIk vind haar er daar echt uitzien als 20. Misschien is een betere foto een idee. Niet zo'n half gecomprimeerd ding van zo'n afstand.
dat is toch styloquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:30 schreef GasTurbine het volgende:
floris.exe is echt een fucking sukkel
Merkkleding showen
Ik vind Bjorn Borg onderbroeken ook lijp en ook als je een boxer onder je zwembroek doet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:30 schreef GasTurbine het volgende:
Merkkleding showen
ik weet, ik had eerst al ruzie met hem.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:30 schreef GasTurbine het volgende:
Merkkleding showen
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:30 schreef GasTurbine het volgende:
Merkkleding showen
Ik hou van ruigquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:30 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, dat ziet er focking lomp uit. Het moet subtiel.
wees lief PKquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ik weet, ik had eerst al ruzie met hem.
Jeetje, jij lijkt me dus echt zo'n type:quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:30 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, dat ziet er focking lomp uit. Het moet subtiel.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jeetje, jij lijkt me dus echt zo'n type:
[ afbeelding ]
das stylo jewaidsquote:
quote:
Haar eitje zou ik wel willen bevruchtenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:33 schreef GasTurbine het volgende:
Ja boxers zijn fucking hip, maar ik pwn hem echt zwaar in dat topic
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Haar eitje zou ik wel willen bevruchten
ik ben liefquote:
voorbeelden ?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:33 schreef GasTurbine het volgende:
dat is iets te jong voor mequote:
weet ikquote:
Ik zit ook de hele dag met mijn hand in mijn broekquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik zit ook de hele dag met mijn hand in mijn broek
13 a 14 is te jongquote:
Dat is dan ook niet zo moeilijk, als de kapper vraagt of ie z'n haren wil verven vind hij dat ''een levensstijl opleggen''quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:33 schreef GasTurbine het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet zo moeilijk, als de kapper vraagt of ie z'n haren wil verven vind hij dat ''een levensstijl opleggen''!!
wonen in een studentenhuis: helemaal gehad
VET ik kan niet moet werkenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:38 schreef De_Ananas het volgende:
Nog maar 6 dagen tot Decibel [ afbeelding ]
bier en tettenquote:
die wenkbrauwquote:
Daar voel je niks van.quote:
quote:
De comminucatie tussen ons is niet optimaalquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
schiet nou eens op met die pm dan kankerlul
echt waar?quote:
De wat?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De comminucatie tussen ons is niet optimaal
Ze is 17. Maaaaaaaaaaaaaaaaar okéquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:39 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als 16. Volgens mij heb ik er toch wel kijk op
Als ze niet epileerde had ze zulke doorlopende wenkbrauwenquote:
Dat is een goede vriendin van mijquote:
Ho, daar gaat mijn splaakgeblek weerquote:
nog beterquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ze is 17. Maaaaaaaaaaaaaaaaar oké
Die zit bij mij in de klas en is een goei vriendin van mequote:
gefeliciteerd ze is ergquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is een goede vriendin van mij
opletten dat je niet in de friendzone zitquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die zit bij mij in de klas en is een goei vriendin van me
Bron?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is een goede vriendin van mij
20 te oudquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Te oud voor mij, volgens mij is ze ergens in de 20
Dat doet ie zelf al erg goed...quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:41 schreef slindenau het volgende:
Zullen we floris.exe overal belachelijk gaan maken?
Whehe. Goeie grap man.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
MSN! Enzo.quote:
Ja, vanaf 16 beginnen ze een te sterke eigen wil te krijgen, daar moet je als dominante man natuurlijk voor oppassen.quote:
Een vriendin? Jij doet serieus iets verkeerdquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die zit bij mij in de klas en is een goei vriendin van me
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt ook nog ff 5 gesprekken met familie opgestart zodat het lijkt alsof je vrienden hebt?quote:
Je hebt ze stuk voor stuk aandachtig bekekenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die 2e van links, onderin. Post die eens?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die 2e van links, onderin. Post die eens?
jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt ook nog ff 5 gesprekken met familie opgestart zodat het lijkt alsof je vrienden hebt?!!!
Ik moest wel lachen om het plaatje
Ze heeft dikke armen, ze drinkt vaker bier.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Poll: Wie is knapper?1 2
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
1]
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
dat zijn beste hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Uw vraagt, wij draaien
[ afbeelding ]
neequote:Op zondag 10 augustus 2008 21:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Een vriendin? Jij doet serieus iets verkeerdEn geef me haar msn, na 10 min vind ze het niet meer raar dat ik haar toevoegde
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
jaIk heb nog snel even 2 msnbots toegevoegd want ik had maar 3 msnvriendjes.
quote:
Gast! doe normaal, deze tanga is lekkahquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:48 schreef De_Ananas het volgende:
Staan er tig plaatjes met lekkere wijven op die pic kiest ie uitgerekend een lelijk wijf met krullen uit
Ik heb maar 1 gesprek, en die is doodquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
jaIk heb nog snel even 2 msnbots toegevoegd want ik had maar 3 msnvriendjes.
Dat je daaraan denktquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt ook nog ff 5 gesprekken met familie opgestart zodat het lijkt alsof je vrienden hebt?
meisjes met bier zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:50 schreef De_Ananas het volgende:
Alleen homo's kunnen niet kiezen. Op 1tje staat water en op de andere bier, is dat nou zo moeilijk!?!
Vast wel maar ik had toch echt een ander gekozenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gast! doe normaal, deze tanga is lekkah
je moet kiezen. het beste kies je voor #2quote:
Die bovenste heeft een vriend die ook joey heetquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:50 schreef De_Ananas het volgende:
Alleen homo's kunnen niet kiezen. Op 1tje staat water en op de andere bier, is dat nou zo moeilijk!?!
maar je zou ze toch niet uit je bed trappen ?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vast wel maar ik had toch echt een ander gekozen
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die bovenste heeft een vriend die ook joey heetEn die heeft dat, zodat die het niet vergeet
, op zijn buik laten tattooeren
Mwah alleen haar tieten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gast! doe normaal, deze tanga is lekkah
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:52 schreef Paaskonijn het volgende:
nee reetveter ik post haar hyves niet
quote:
quote:
Jos mij ook.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:53 schreef De_Ananas het volgende:
Jos paas je MSN eens in PM.
whehe je wil zeker dat ik je dat breezer mapje rar en opstuur hequote:Op zondag 10 augustus 2008 21:53 schreef De_Ananas het volgende:
Jos paas je MSN eens in PM.
ok.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
whehe je wil zeker dat ik je dat breezer mapje rar en opstuur he
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door remlof op 29-07-2009 20:56:20 ]Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
maar dat is niet haar leukste foto ofzo dus dat compenseertquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:55 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Komt alleen door het bier op jou foto, dat is niet eerlijk
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:58 schreef afcajos het volgende:
Ik zet hem hier wel neer, kan iedereen die wil mij toevoegenwerkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door remlof op 29-07-2009 20:56:49 ][b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
post dan de leukste fotoquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
maar dat is niet haar leukste foto ofzo dus dat compenseert
sarcasmequote:
IK welquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
whehe je wil zeker dat ik je dat breezer mapje rar en opstuur he
hoe kan datquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:00 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Ze blijven gewoon fucking drijven hoor! ! Het staat op internet dus het is echt!
die is laatst vermist geraakt toen de computer is gecrashed. En die foto staat ook niet meer op haar hyves ofzoquote:
wejooooooquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:00 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Ze blijven gewoon fucking drijven hoor! ! Het staat op internet dus het is echt!
quote:
ons een beetje lekker maken en dan de foto niet postenquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
die is laatst vermist geraakt toen de computer is gecrashed. En die foto staat ook niet meer op haar hyves ofzo
lays chipsquote:
quote:
can i please touch youquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:01 schreef BigKahuna het volgende:
Bovendien ben ik gangster, want mijn lettertype is roze op msn.
ultieme styloquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:01 schreef BigKahuna het volgende:
quote:
damn je spreekt de waarheidquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:01 schreef BigKahuna het volgende:
klopt, zo sadquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:01 schreef BigKahuna het volgende:
Croky, ranzige shit man.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
klopt, zo sad
En dan met je french cock plaatje op msn, denk ik aan iets wat begint met een H en eindigt op omo!
quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:01 schreef gers het volgende:
owja de rubbertjes zijn niet goed volgens sbs6
quote:
maar de rubbertjes zijn heel belangrijk hoorquote:
afcajos heb tips nodig om breezers te husselenquote:
Wat zeg je Robin?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:05 schreef BigKahuna het volgende:
Maar gelukkig heet ik geen Etienne.
wel regelmatig ververst toch?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:07 schreef De_Ananas het volgende:
Smaakpolitie
Daar wil ik echt nog een keer met mijn frietpan aan meedoen!!!!!
ik heb geen enkele fokker op msnquote:
Ben je ook.quote:
Vind je dat erg?quote:
je praat geen eens tegen mequote:Op zondag 10 augustus 2008 22:07 schreef GasTurbine het volgende:
ik heb babyblauw lettertype!:!!:!:E:D:!:D::@:D:@:!
Het is het wachten waardquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:09 schreef slindenau het volgende:
Ik wacht nog steeds op Breezer 4.jpg?
een beetjequote:
quote:
Ik heb er een stuk of 3, je mag ze wel lenen...quote:
Ik jou niet, josje tong80 en BK welquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hebben ze wat over Duffy te zeggen, wat een gedrocht
dat shirtquote:
Ik sta op offline gekkie.quote:
Oh leuk, gelukkig word ik door niemand zo genoemd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jou noem ik voortaan Etienne
tofquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 3, je mag ze wel lenen...
quote:
Beide inderdaadquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
hebben ze wat over Duffy te zeggen, wat een gedrocht
Ik heb je Hyves gevonden.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
OMIJNGOD nu weet men dat k robin heet!
dus kan je niet praten?quote:
fucking ninja-edit!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 3, je mag ze wel lenen...
Oh kut, dan noem ik je gewoon PKquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh leuk, gelukkig word ik door niemand zo genoemd.
hihiquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
OMIJNGOD nu weet men dat k robin heet!
Zoeperzaske, KaLyL en nog 3 waarvan ik de username niet weet.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:15 schreef reetveter het volgende:
Nee met china human rights in je naam ben je wat
Gelukkig word ik zo ook nog niet genoemdquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oh kut, dan noem ik je gewoon PK
gevalletje wat?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoeperzaske, KaLyL en nog 3 waarvan ik de username niet weet.
O, dat zijn er 5.
Gevalletje discalculi
Ik help Amnesty Internationalquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:15 schreef reetveter het volgende:
Nee met china human rights in je naam ben je wat
Tof heh, toch nog 1 skill..quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:13 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
fucking ninja-edit!
Dat stond er net niet!
quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:15 schreef slindenau het volgende:
Robin is echt zoeen homo gaylord naam.
Dan ben ik wel origineelquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Gelukkig word ik zo ook nog niet genoemd
Dat je slecht in rekenen bent.quote:
Kut, dan ga ik nu weer mensen wervenquote:
Mag ik je msnquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je slecht in rekenen bent.
Soort dislectie.. maar dan met rekenen.
owoke weer wat geleerdquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je slecht in rekenen bent.
Soort dislectie.. maar dan met rekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |