quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Te oud voor mij, volgens mij is ze ergens in de 20
Je hebt ook nog ff 5 gesprekken met familie opgestart zodat het lijkt alsof je vrienden hebt?quote:
Je hebt ze stuk voor stuk aandachtig bekekenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die 2e van links, onderin. Post die eens?
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die 2e van links, onderin. Post die eens?
jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt ook nog ff 5 gesprekken met familie opgestart zodat het lijkt alsof je vrienden hebt?!!!
Ik moest wel lachen om het plaatje
Ze heeft dikke armen, ze drinkt vaker bier.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Poll: Wie is knapper?1 2
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
1]
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
dat zijn beste hoorquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Uw vraagt, wij draaien
[ afbeelding ]
neequote:Op zondag 10 augustus 2008 21:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Een vriendin? Jij doet serieus iets verkeerdEn geef me haar msn, na 10 min vind ze het niet meer raar dat ik haar toevoegde
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
jaIk heb nog snel even 2 msnbots toegevoegd want ik had maar 3 msnvriendjes.
quote:
Gast! doe normaal, deze tanga is lekkahquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:48 schreef De_Ananas het volgende:
Staan er tig plaatjes met lekkere wijven op die pic kiest ie uitgerekend een lelijk wijf met krullen uit
Ik heb maar 1 gesprek, en die is doodquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
jaIk heb nog snel even 2 msnbots toegevoegd want ik had maar 3 msnvriendjes.
Dat je daaraan denktquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je hebt ook nog ff 5 gesprekken met familie opgestart zodat het lijkt alsof je vrienden hebt?
meisjes met bier zijnquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:50 schreef De_Ananas het volgende:
Alleen homo's kunnen niet kiezen. Op 1tje staat water en op de andere bier, is dat nou zo moeilijk!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |