Echte liefde..quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Niet nodig, ik vind haar best aardig en ze word door haar vriend die ze nu heeft keihard genaaid![]()
Ze heeft zelf nog nooit geneukt en die vriend neukt op vakantie met iedereen, maar ze vertrouwt hem
Moah ik weet het niet, ik heb haar vantevoren gewaarschuwd dat hij het zou doen, maar ze wilde niet luisteren. Ze werd zelfs boosquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Vertel het haar dan flapdrol. Dat maakt je een held.
Nee.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
misschien krijg je zelfs wel nookiequote:Op zondag 10 augustus 2008 21:24 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En je werd bang toen ze boos werd? Zeg het haar nog een keer. Ze zal maar moeten luisteren.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moah ik weet het niet, ik heb haar vantevoren gewaarschuwd dat hij het zou doen, maar ze wilde niet luisteren. Ze werd zelfs boosToen zei ik al: Als ik het hoor en jij weet het niet dan zeg ik niks. Ze vond het goed omdat ze een eindeloos vertrouwen heeft
weet ik jwzquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:27 schreef BigKahuna het volgende:
Behangplakker je hebt nog een pm, kankerlul
Ik ookquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben het met Ananas eens, ze ziet er echt niet ouder uit dan 18.
Ganz geil...quote:
Hmm ik vertel het haar beste vriendin wel waar net wat mee heb gehad. 2 Maanden nadat het uit was met haarquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:27 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En je werd bang toen ze boos werd? Zeg het haar nog een keer. Ze zal maar moeten luisteren.
Idd wtfquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
In de 20? 21? Nee, brilletje kopen?
en ik dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:27 schreef BigKahuna het volgende:
Behangplakker je hebt nog een pm, kankerlul
ALLE KLB Bagger SC hebben potentiequote:Op zondag 10 augustus 2008 21:27 schreef Broekpaling het volgende:
Topic met impotentie.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moah ik weet het niet, ik heb haar vantevoren gewaarschuwd dat hij het zou doen, maar ze wilde niet luisteren. Ze werd zelfs boosToen zei ik al: Als ik het hoor en jij weet het niet dan zeg ik niks. Ze vond het goed omdat ze een eindeloos vertrouwen heeft
Nja het zal wel aan mij liggen danquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere MILF.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
14.gifquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hmm ik vertel het haar beste vriendin wel waar net wat mee heb gehad. 2 Maanden nadat het uit was met haar![]()
beste vriendin pakken erna is altijd goed![]()
dankjequote:
Ligt aan jou ja.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nja het zal wel aan mij liggen danIk vind haar er daar echt uitzien als 20. Misschien is een betere foto een idee. Niet zo'n half gecomprimeerd ding van zo'n afstand.
dat is toch styloquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:30 schreef GasTurbine het volgende:
floris.exe is echt een fucking sukkel
Merkkleding showen
Ik vind Bjorn Borg onderbroeken ook lijp en ook als je een boxer onder je zwembroek doet.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:30 schreef GasTurbine het volgende:
Merkkleding showen
ik weet, ik had eerst al ruzie met hem.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:30 schreef GasTurbine het volgende:
Merkkleding showen
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:30 schreef GasTurbine het volgende:
Merkkleding showen
Ik hou van ruigquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:30 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, dat ziet er focking lomp uit. Het moet subtiel.
wees lief PKquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ik weet, ik had eerst al ruzie met hem.
Jeetje, jij lijkt me dus echt zo'n type:quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:30 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, dat ziet er focking lomp uit. Het moet subtiel.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jeetje, jij lijkt me dus echt zo'n type:
[ afbeelding ]
das stylo jewaidsquote:
quote:
Haar eitje zou ik wel willen bevruchtenquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:33 schreef GasTurbine het volgende:
Ja boxers zijn fucking hip, maar ik pwn hem echt zwaar in dat topic
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Haar eitje zou ik wel willen bevruchten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |