Nee hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik had weer post 301.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:50 schreef gers het volgende:
goede TT
Jullie hebben elkaar eerder ontmoet zie ik?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Slechte TT though.
Al lang.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:51 schreef Broekpaling het volgende:
Hebben we al vrouwelijke baggeraars trouwens?
Jawel,quote:
quote:vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:45 (#301)
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:55 schreef Juup© het volgende:
* Juup© mailt adres van topic even door naar YvH
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:52 schreef Sackboy het volgende:
gers had de nieuwe moeten maken volgens de-De_Ananas-regel
Quoteverkloter!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En ff saté maken
Kobayashi nadoen!
kobayashiquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En ff saté maken
Kobayashi nadoen!
maar ik weet dat je stiekem van me houdt hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:15 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nee, ik heb je wel al minstens iets van 3 keer de tering in gescholden
Oh jij was daar figurant he, op die boot?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:34 schreef De_Ananas het volgende:
Denk dat ik vanavond Boat Trip ga kijken, dan komen er weer mooie screenies.
Ik was 1tje van het Zweeds zonteam.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh jij was daar figurant he, op die boot?
Wat hangt er aan die deurkruk?quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik was 1tje van het Zweeds zonteam.
Wanneer ga jij goedverdoemme eens dood.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Begin je nu alweer met dat bold? Opkankeren kutmongool
Niet eerder dan jou, verrotte kutuser.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wanneer ga jij goedverdoemme eens dood.
Nou en. Klapjosti.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet eerder dan jou, verrotte kutuser.
Door de hele SC word je uitgekotst onderhand. En je ging toch terug naar de GS, blijf daar dan lekkers.
Hoer.
Dat je moet opkankeren. Aidswees.quote:
oprotten idd, Kutusers die aandacht nodig hebbenquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
oprotten idd, Kutusers die aandacht nodig hebben
quote:Beroep Vakkenvullen
Dus? Je kan in mijn profiel kijken .. goh wat knap.quote:
Waarom is 4chan.org trouwens kapodtquote:
Omdat dat een site is voor mongolen, net als GS.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom is 4chan.org trouwens kapodt
Achh, jij verandert hem niet elke week van man naar vrouw en vice versaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dus? Je kan in mijn profiel kijken .. goh wat knap.
maak jij van frikandellen sate ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:52 schreef De_Ananas het volgende:
Nu weer ontopic.
[ afbeelding ]
Mekka frikandellen
[ afbeelding ]
Kip!
[ afbeelding ]
Satésaus!
[ afbeelding ]
Vreten!!!!!
En dan nog dames en heren en mongolen.....
Wetenschappelijk bewijs!!!!!!
[ afbeelding ]
Waarom zit je hier dan, 9 van de 10 picas komen van 4chanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat dat een site is voor mongolen, net als GS.
Jij past er dus wel.
Dacht het niet:quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh jij was daar figurant he, op die boot?
Kan het nog wel een tyfussite zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom zit je hier dan, 9 van de 10 picas komen van 4chan
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee maar ik kwam dat pak tegen bij een maat van me
Wat is het nou, bold ofniet. Afwisselen is voor homo'squote:
Kop of munt?quote:
Ja papaquote:
Kun je lang hopen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik hoop zó dat Juicyhil binnenkort dood gaat.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat is het nou, bold ofniet. Afwisselen is voor homo'saandacht ermee vragen trouwens ook
Het ís een homo ;') Misschien een travo. Enfin; genoeg gezeik; tijd voor tienertiete.quote:Proud member of the Perez Posse
Hoi Pedobear.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:03 schreef GasTurbine het volgende:
Het ís een homo ;') Misschien een travo. Enfin; genoeg gezeik; tijd voor tienertiete.
Oja wat iedereen die een tiener is is 11 ofoz!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111111quote:
Jammer.quote:
Tienertietjes posten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:08 schreef reetveter het volgende:
Ik wou iets doen maar ik ben vergeten wat
NU IS DE DRUPPEL DE EMMER OVERGELOPEN!quote:
Pieuw.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:10 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
NU IS DE DRUPPEL DE EMMER OVERGELOPEN!
DE CONFRONTATIES ZIJN GENOEG! WE KUNNEN ONZE AANVAL NIET LANGER UITSTELLEN! JE GEDRAG LOOPT DE SPUIGATEN UIT! EN HET ZAL NOG LANG EEN FEEST ZIJN IN PEKING, WAT EEN RASVOETBALLER.
ENFIN: WE GAAN OVER TOT DE AANVAL
[ afbeelding ]
NOW!
Pikachu, doe stroomschok!quote:
Kijk mijn stoere foto's!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:15 schreef Knevelt het volgende:
Op verzoek van mijn geile sappige ananas post ik hier vol oprecht enthousiasme.
Topic verneuken doen we dus nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:24 schreef De_Ananas het volgende:
Als we Juicyhill allemaal negeren houd ie vanzelf wel op
Onix, doe steenworp.quote:
Technoviking, doe de Technoviking dans!quote:
Ik krijg er honger van.quote:
die rechts lijkt wel al iets meer tetten te hebben dan de restquote:
Hoezo, heeft ze er drie?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
die rechts lijkt wel al iets meer tetten te hebben dan de rest
Whihiquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Knevelt, doe je raarkijk aanval!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:35 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Whihidaar kan niemand tegenop. O jawel: De_Ananas, doe je zwart-gefrituurde-FRIETEN-aanval.
quote:
SCRUBS!!!quote:
Zeg, ben jij niet die NSB'er?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:38 schreef slindenau het volgende:
Hihi, ik heb toennet even Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay gekeken...die film is echt geniaal. Alleem maar wijven, neuken, tieten, kutjes en wiet
Je snapt de diepere bedoeling erachter nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:41 schreef Cypress_Hill het volgende:
Dacht al, dik 300 delen in 2 weken? Dat kan niet. Maar toen klikte ik een paar willekeurige delen uit de OP aan en toen begreep ik het....beetje jammer dat het zo moet.
Ik betaal 7,50 per maand en haal kan 20 dvd's per dag binnenhalen als ik wilquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:42 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
SCRUBS!!!
IK WIL EEN POSTER
Ik kijk trouwens op eigen tempo via de torrent.
En geen gezeik over nieuwsgroepen, behalve als je een gratis iets hebt (uiteraard via de pm)
Wanneer krijg ik mijn ban nou?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:43 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja, wat goed van je! Dat was zeker 2 topics geleden. Prima geheugen
Groot lijken maar het stiekem niet zijn?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:42 schreef slindenau het volgende:
[..]
Je snapt de diepere bedoeling erachter niet
wehquote:
Juup en Boswachtertquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:53 schreef Cypress_Hill het volgende:
Oh en wie zijn nou de 2 nieuwe mods?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:53 schreef Cypress_Hill het volgende:
Oh en wie zijn nou de 2 nieuwe mods?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:29 schreef GasTurbine het volgende:
Als niks helpt, is het de tijd voor de oude vertrouwde flying nigger!
[ afbeelding ]
quote:
Wie nog meer? Toch niet de boswachter he?quote:
Omfg wat doet die opduikende walvis in de woestijn?quote:
Nee, Maikuul.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:01 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Wie nog meer? Toch niet de boswachter he?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:01 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Wie nog meer? Toch niet de boswachter he?
*insert hier hoofd-in-hand ascii*quote:
Pardon?quote:
Dat je wegmoet.quote:
Waar naartoe?quote:
Zie onderquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Die nieuwe SC helden btw![]()
Bottom
Maar waar staat Lauren enzo van The Hills?
Ja, ik maak wel een nieuwe rijquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:01 schreef Sackboy het volgende:
Misschien twee rijtjes voor de helden maken, BobbyB? De lurkers kunnen opzich wel weg, daar komt toch nooit iemand bij.
Wrom? Zo grappig ben ik nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:11 schreef Knevelt het volgende:
Ik moest lachen toen ik BobbyB in de TT zag staan.
wtfquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:29 schreef GasTurbine het volgende:
Als niks helpt, is het de tijd voor de oude vertrouwde flying nigger!
[ afbeelding ]
Geef ik geen biet om, als je maar weggaat.quote:
Ik moet wel onderdak hebben. Op de site Yvonne van Hertum word alles verwijderdquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geef ik geen biet om, als je maar weggaat.
Uhm ik zie geen Lauren hoor?quote:
HAHAHAH WAT EEN GRAP!!!1quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik moet wel onderdak hebben. Op de site Yvonne van Hertum word alles verwijderd
Sorry dat een paar lutsers je naamtopic vervuilen door elkaars piemellengte te vergelijken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:24 schreef BobbyB het volgende:
Sackboy, bedankt voor dit geweldige naamtopic![]()
Eens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Trouwens zee-egels moeten nooit maar dan ook nooit in de KLB helden dinges komen! Het zijn echt kankerbeesten!
DUHquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Trouwens zee-egels moeten ook in de KLB helden dinges komen!
Omdat dat stijlvoller is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:30 schreef BigKahuna het volgende:
Hey, juicyhil, waarom schrijf je neuken met een q ??
Ik bedoel, dat ze er nog in komt, maar ik ben vergeten de PSD naar huis te sturen dus kan hem niet bewerkenquote:
Ik ga Danny wel ff mailen of je niet gewoon per topic userts kan bannen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:29 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Sorry dat een paar lutsers je naamtopic vervuilen door elkaars piemellengte te vergelijken.
Nee.quote:
Krijg een ziektequote:
Admins? Denk je dat ik vriendjes ben met Yvonne en co?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:14 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat jij ananas-diep in de reet van een aantal Admins zit
Nee.quote:
U vraagt, wij draaien.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Trouwens zee-egels moeten ook in de KLB helden dinges komen!
Wat ik zei was een feit, daar kun je niet tegenin gaan.quote:
Stfu.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat ik zei was een feit, daar kun je niet tegenin gaan.
Je bent vrouw, en die hebben altijd gelijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stfu.
Als ik zeg dat het nee is dan is het nee.
Kijk er zijn meerdere mensen het met mij eens.
je hebt dit topic serieus bij YvH gemeldt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik moet wel onderdak hebben. Op de site Yvonne van Hertum word alles verwijderd
Ik ben het met je eens. Maar dat ben ik met iedereen die tegen Juicyhil is.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stfu.
Yeahquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:35 schreef BigKahuna het volgende:
JUICYHIL HOUDT VAN AVRIL LAVIGNE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stfu.
Jep, met je naam- en adresgegevens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:35 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
je hebt dit topic serieus bij YvH gemeldt?_!
Wat is er mis met Avril Lavigne?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:35 schreef BigKahuna het volgende:
JUICYHIL HOUDT VAN AVRIL LAVIGNE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!
Dood gaan.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent vrouw, en die hebben altijd gelijk.
Ik vind TBDT juist het beste albumquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er mis met Avril Lavigne?Okee, ze was gaver toen ze nog zo'n nep skate image had, dat kleuter gedoe vind ik maar niks.
Laat voortaan je privekiekje even buiten dit topiquequote:
Ik niet, ik vind het maar een kinderachtig album en haar concert in de HMH was ook zwaar bagger, ze heeft Losing Grip gewoon totaal verkracht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vind TBDT juist het beste album
Ik ken iemand van 21 die fan is...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vind TBDT juist het beste album
Ik ben 26quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken iemand van 21 die fan is...
Kijk je pmquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:40 schreef GasTurbine het volgende:
juicyhil, je irriteert me en de rest van de kliek. Pleurt eens op naar de R&P en probeer het daarna opnieuw (en dan niet door doelloze woordjes te posten, of een halve blz aan neuqen) om hier te komen chilling. En ik spreek namens meerdere personen.
I`m the best damn thing that your eyes have ever seen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:39 schreef BobbyB het volgende:
Ik niet, ik vind het maar een kinderachtig album en haar concert in de HMH was ook zwaar bagger, ze heeft Losing Grip gewoon totaal verkracht.Haar vorige twee concerten waren velen malen beter.
Ik mag geen foto's van mijn papa meer posten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Laat voortaan je privekiekje even buiten dit topique
Eens, Juicy, je bent best wel irritant de laatste tijd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:40 schreef GasTurbine het volgende:
juicyhil, je irriteert me en de rest van de kliek. Pleurt eens op naar de R&P en probeer het daarna opnieuw (en dan niet door doelloze woordjes te posten, of een halve blz aan neuqen) om hier te komen chilling. En ik spreek namens meerdere personen.
Als je uit 1980 komt?quote:
Woar staat dat?quote:
In je profielquote:
Succesquote:
Owquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Watvoor film is dat?
Eerst was het veel leuker ja. That 70s show, fresh prince, south park.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:48 schreef Juicyhil het volgende:
Pfff tegenwoordig is er zelfs op Comedy Central niks meer
Two Pints of Lager is fokking lelijk. Frasier is oubollig. Borrring.
Boat trip?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Watvoor film is dat?
DIe ja.quote:
Het is een soort road trip maar dan met negers botenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Watvoor film is dat?
Film met Cuba Junior dat ie vrouwtjes wil scoren en gaat dan met een gay boot mee. Daar zitten mênnus veel lekkere wijven.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is een soort road trip maar dan met negers boten
dat is waar, scrubs is cool.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:53 schreef GasTurbine het volgende:
Fuck jullie. Ze zijn zo tof om scrubs uit te zenden!
quote:
wie is die homo?quote:
OH DIE FILM KEN IK TOCH!:Dquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Film met Cuba Junior dat ie vrouwtjes wil scoren en gaat dan met een gay boot mee. Daar zitten mênnus veel lekkere wijven.
http://www.imdb.com/title/tt0285462/
Die vind ik niet leukquote:
Dan maar weer in bold schrijven, als het toch geen zin heeft.quote:
Jailboatquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik verveel me.
whehehequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:35 schreef De_Ananas het volgende:
Google op ''zweeds zonteam'' en dan de bovenste link
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1
1
2
3<?php
?>[/quote]
[quote]* PaaskonijnOp zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Dat kan alleen met een special zoals : []quote:
weetik niet, heb het topic niet bekekenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
wtf zat die familie van zn ex zn posts op Fok te bekijken???
Ik ben hem nu aan het lezen vanaf pagina 1.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
weetik niet, heb het topic niet bekeken
Hij had een ''vriendin'' die die nooit in het echt had gezien en hij sprak met haar via skype en msn enzo maar dat was heel die familie van dat vrouwtje ofzo en hij had er allemaal geld in gestoken en alquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:44 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het lezen vanaf pagina 1.
Suc6, daar ben ik te moe voor...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:44 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het lezen vanaf pagina 1.
sssssssssssssshquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, kijk maar eens hoeveel posts er daadwerkelijk in staan. Dat zijn er 300Die 301 is + OP.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:48 schreef BigKahuna het volgende:
Z'n vriendin kwam met een pc bij hem aanzetten en ging huilen dat haar pc kapot was.
Hij had die pc gefikst, met 600 euro kosten. Heeft ie gewoon zelf betaald, niet teruggevraagd, 't was tenslotte z'n vriendin.
Toen bleek de pc van iemand anders te zijn.
quote:Die PC is alweer dik een jaar geleden, en nee geen nieuwe lovers oid.
Ze had zich min of meer versproken daar kreeg ik twijfels bij, 2 dagen geleden compleet doorgelicht en s'avonds een mooi verslag van wat mensen van IRC dat er van alles niet in de haak was.
Dubbelgangers die zich online voordoen, 'toevallig kwijtraken van een webcam', etc etc.
Echt gewoon teveel leugens om samen te vatten en ergste de familie deed vrolijk mee, en WIST dat ik voorgelogen werd.
Teringtyfus flikkers dat het zijn.
pwndquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij had een ''vriendin'' die die nooit in het echt had gezien en hij sprak met haar via skype en msn enzo maar dat was heel die familie van dat vrouwtje ofzo en hij had er allemaal geld in gestoken en al
quote:Oh mevrouw was weg, en regelde iemand als standin om met mij te chatten.
Dat ging van moeder, vriendin, nichtje tot veel verder.
Herhaaldelijk afspraken verzetten.
Chatlogs heen en weer mailen zodat ze wist wat er gezegd moest worden.
Achternaam klopte niet, en familie speelde dat mee (nooit gecheckt waar ze haddne geheim nummer etc etc dus geloofde ik het allemaal wel).
En jah dat voor iemand die je dus gewoon wel ziet rofl...
nooit meer dus.
Naar het ziekenhuis gegaan terwijl ze er niet lagquote:Als ouders etc meespelen ben je gewoon gefuckt. Ohja aanrand verhaal wat ze had was ook verzonnen.
1e afspraak had ze een ongeluk gehad, wask 'te laat' bij het ziekenhuis en kon ik haar niet vinden. Ongeluk heeft ze nooit gehad. Wel problemen met dr been maar yeahhhhh
BULLLSHITTTTTTT all da way
toch best lulligquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:48 schreef BigKahuna het volgende:
Z'n vriendin kwam met een pc bij hem aanzetten en ging huilen dat haar pc kapot was.
Hij had die pc gefikst, met 600 euro kosten. Heeft ie gewoon zelf betaald, niet teruggevraagd, 't was tenslotte z'n vriendin.
Toen bleek de pc van iemand anders te zijn.
quote:Oh mevrouw was weg, en regelde iemand als standin om met mij te chatten.
Dat ging van moeder, vriendin, nichtje tot veel verder.
Herhaaldelijk afspraken verzetten.
Chatlogs heen en weer mailen zodat ze wist wat er gezegd moest worden.
Achternaam klopte niet, en familie speelde dat mee (nooit gecheckt waar ze haddne geheim nummer etc etc dus geloofde ik het allemaal wel).
En jah dat voor iemand die je dus gewoon wel ziet rofl...
nooit meer dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |