Ik ken iemand van 21 die fan is...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vind TBDT juist het beste album
Ik ben 26quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken iemand van 21 die fan is...
Kijk je pmquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:40 schreef GasTurbine het volgende:
juicyhil, je irriteert me en de rest van de kliek. Pleurt eens op naar de R&P en probeer het daarna opnieuw (en dan niet door doelloze woordjes te posten, of een halve blz aan neuqen) om hier te komen chilling. En ik spreek namens meerdere personen.
I`m the best damn thing that your eyes have ever seen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:39 schreef BobbyB het volgende:
Ik niet, ik vind het maar een kinderachtig album en haar concert in de HMH was ook zwaar bagger, ze heeft Losing Grip gewoon totaal verkracht.Haar vorige twee concerten waren velen malen beter.
Ik mag geen foto's van mijn papa meer posten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Laat voortaan je privekiekje even buiten dit topique
Eens, Juicy, je bent best wel irritant de laatste tijd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:40 schreef GasTurbine het volgende:
juicyhil, je irriteert me en de rest van de kliek. Pleurt eens op naar de R&P en probeer het daarna opnieuw (en dan niet door doelloze woordjes te posten, of een halve blz aan neuqen) om hier te komen chilling. En ik spreek namens meerdere personen.
Baggeren heeft ook z'n grenzen. FF een beetje dimmen, okee?
Als je uit 1980 komt?quote:
Woar staat dat?quote:
In je profielquote:
Succesquote:
Owquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Watvoor film is dat?
Eerst was het veel leuker ja. That 70s show, fresh prince, south park.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:48 schreef Juicyhil het volgende:
Pfff tegenwoordig is er zelfs op Comedy Central niks meer
Two Pints of Lager is fokking lelijk. Frasier is oubollig. Borrring.
Boat trip?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Watvoor film is dat?
DIe ja.quote:
Het is een soort road trip maar dan met negers botenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Watvoor film is dat?
Film met Cuba Junior dat ie vrouwtjes wil scoren en gaat dan met een gay boot mee. Daar zitten mênnus veel lekkere wijven.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is een soort road trip maar dan met negers boten
dat is waar, scrubs is cool.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:53 schreef GasTurbine het volgende:
Fuck jullie. Ze zijn zo tof om scrubs uit te zenden!
quote:
wie is die homo?quote:
OH DIE FILM KEN IK TOCH!:Dquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Film met Cuba Junior dat ie vrouwtjes wil scoren en gaat dan met een gay boot mee. Daar zitten mênnus veel lekkere wijven.
http://www.imdb.com/title/tt0285462/
Die vind ik niet leukquote:
Dan maar weer in bold schrijven, als het toch geen zin heeft.quote:
Jailboatquote:
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |