Dat kan alleen met een special zoals : []quote:
weetik niet, heb het topic niet bekekenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
wtf zat die familie van zn ex zn posts op Fok te bekijken???
Ik ben hem nu aan het lezen vanaf pagina 1.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
weetik niet, heb het topic niet bekeken
Hij had een ''vriendin'' die die nooit in het echt had gezien en hij sprak met haar via skype en msn enzo maar dat was heel die familie van dat vrouwtje ofzo en hij had er allemaal geld in gestoken en alquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:44 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het lezen vanaf pagina 1.
Suc6, daar ben ik te moe voor...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:44 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het lezen vanaf pagina 1.
sssssssssssssshquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee, kijk maar eens hoeveel posts er daadwerkelijk in staan. Dat zijn er 300Die 301 is + OP.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:48 schreef BigKahuna het volgende:
Z'n vriendin kwam met een pc bij hem aanzetten en ging huilen dat haar pc kapot was.
Hij had die pc gefikst, met 600 euro kosten. Heeft ie gewoon zelf betaald, niet teruggevraagd, 't was tenslotte z'n vriendin.
Toen bleek de pc van iemand anders te zijn.
quote:Die PC is alweer dik een jaar geleden, en nee geen nieuwe lovers oid.
Ze had zich min of meer versproken daar kreeg ik twijfels bij, 2 dagen geleden compleet doorgelicht en s'avonds een mooi verslag van wat mensen van IRC dat er van alles niet in de haak was.
Dubbelgangers die zich online voordoen, 'toevallig kwijtraken van een webcam', etc etc.
Echt gewoon teveel leugens om samen te vatten en ergste de familie deed vrolijk mee, en WIST dat ik voorgelogen werd.
Teringtyfus flikkers dat het zijn.
pwndquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij had een ''vriendin'' die die nooit in het echt had gezien en hij sprak met haar via skype en msn enzo maar dat was heel die familie van dat vrouwtje ofzo en hij had er allemaal geld in gestoken en al
quote:Oh mevrouw was weg, en regelde iemand als standin om met mij te chatten.
Dat ging van moeder, vriendin, nichtje tot veel verder.
Herhaaldelijk afspraken verzetten.
Chatlogs heen en weer mailen zodat ze wist wat er gezegd moest worden.
Achternaam klopte niet, en familie speelde dat mee (nooit gecheckt waar ze haddne geheim nummer etc etc dus geloofde ik het allemaal wel).
En jah dat voor iemand die je dus gewoon wel ziet rofl...
nooit meer dus.
Naar het ziekenhuis gegaan terwijl ze er niet lagquote:Als ouders etc meespelen ben je gewoon gefuckt. Ohja aanrand verhaal wat ze had was ook verzonnen.
1e afspraak had ze een ongeluk gehad, wask 'te laat' bij het ziekenhuis en kon ik haar niet vinden. Ongeluk heeft ze nooit gehad. Wel problemen met dr been maar yeahhhhh
BULLLSHITTTTTTT all da way
toch best lulligquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:48 schreef BigKahuna het volgende:
Z'n vriendin kwam met een pc bij hem aanzetten en ging huilen dat haar pc kapot was.
Hij had die pc gefikst, met 600 euro kosten. Heeft ie gewoon zelf betaald, niet teruggevraagd, 't was tenslotte z'n vriendin.
Toen bleek de pc van iemand anders te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |