Wanneer ga jij goedverdoemme eens dood.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Begin je nu alweer met dat bold? Opkankeren kutmongool
Niet eerder dan jou, verrotte kutuser.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wanneer ga jij goedverdoemme eens dood.
Nou en. Klapjosti.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet eerder dan jou, verrotte kutuser.
Door de hele SC word je uitgekotst onderhand. En je ging toch terug naar de GS, blijf daar dan lekkers.
Hoer.
Dat je moet opkankeren. Aidswees.quote:
oprotten idd, Kutusers die aandacht nodig hebbenquote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
oprotten idd, Kutusers die aandacht nodig hebben
quote:Beroep Vakkenvullen
Dus? Je kan in mijn profiel kijken .. goh wat knap.quote:
Waarom is 4chan.org trouwens kapodtquote:
Omdat dat een site is voor mongolen, net als GS.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom is 4chan.org trouwens kapodt
Achh, jij verandert hem niet elke week van man naar vrouw en vice versaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dus? Je kan in mijn profiel kijken .. goh wat knap.
maak jij van frikandellen sate ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:52 schreef De_Ananas het volgende:
Nu weer ontopic.
[ afbeelding ]
Mekka frikandellen
[ afbeelding ]
Kip!
[ afbeelding ]
Satésaus!
[ afbeelding ]
Vreten!!!!!
En dan nog dames en heren en mongolen.....
Wetenschappelijk bewijs!!!!!!
[ afbeelding ]
Waarom zit je hier dan, 9 van de 10 picas komen van 4chanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat dat een site is voor mongolen, net als GS.
Jij past er dus wel.
Dacht het niet:quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh jij was daar figurant he, op die boot?
Kan het nog wel een tyfussite zijn.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom zit je hier dan, 9 van de 10 picas komen van 4chan
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee maar ik kwam dat pak tegen bij een maat van me
Wat is het nou, bold ofniet. Afwisselen is voor homo'squote:
Kop of munt?quote:
Ja papaquote:
Kun je lang hopen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik hoop zó dat Juicyhil binnenkort dood gaat.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat is het nou, bold ofniet. Afwisselen is voor homo'saandacht ermee vragen trouwens ook
Het ís een homo ;') Misschien een travo. Enfin; genoeg gezeik; tijd voor tienertiete.quote:Proud member of the Perez Posse
Hoi Pedobear.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:03 schreef GasTurbine het volgende:
Het ís een homo ;') Misschien een travo. Enfin; genoeg gezeik; tijd voor tienertiete.
Oja wat iedereen die een tiener is is 11 ofoz!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111111quote:
Jammer.quote:
Tienertietjes posten?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:08 schreef reetveter het volgende:
Ik wou iets doen maar ik ben vergeten wat
NU IS DE DRUPPEL DE EMMER OVERGELOPEN!quote:
Pieuw.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:10 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
NU IS DE DRUPPEL DE EMMER OVERGELOPEN!
DE CONFRONTATIES ZIJN GENOEG! WE KUNNEN ONZE AANVAL NIET LANGER UITSTELLEN! JE GEDRAG LOOPT DE SPUIGATEN UIT! EN HET ZAL NOG LANG EEN FEEST ZIJN IN PEKING, WAT EEN RASVOETBALLER.
ENFIN: WE GAAN OVER TOT DE AANVAL
[ afbeelding ]
NOW!
Pikachu, doe stroomschok!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |