Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:50 schreef Moozze het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die een door mij gestart topic TVPt
voor jou wel zo te lezenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
de avond kan voor jouw iig niet meer stuk
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Buhhhh tijden geleden dat ik zo de weg kwijt was
Mooie dignengrootste voetbalfan moet ff naar de wc. Is die net weg. ff spontaan uit het niet keihard juichen
![]()
Komt ie strompelend met z'n boxer aan en z'n broek op z'n enkels de kamer inrennenmoet nu weer huilen als ik er aan denk
![]()
Mooie dignengrootste voetbalfan moet ff naar de wc. Is die net weg. ff spontaan uit het niet keihard juichen
![]()
Komt ie strompelend met z'n boxer aan en z'n broek op z'n enkels de kamer inrennenmoet nu weer huilen als ik er aan denk
![]()
Touchéquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:40 schreef The_Dean het volgende:
Had je niet beter de boekjes kunnen vouwen, in plaats van de cd's?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:40 schreef The_Dean het volgende:
Had je niet beter de boekjes kunnen vouwen, in plaats van de cd's?
Snapte je wel hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Ik was net te gaar om volledig te elaboreren dat ik de trays uit de doosjes gehaald heb, alle cd's recht gedraaid heb (cd er uit, draaien, weer terug klikken), backinlay er in, trays terug, boekje in klepje, cd-doosje dicht, in doosje doen, doosje dichttapen, doosjes in grotere doos, grotere doos dichttapen..
![]()
![]()
Muwhahahahaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:54 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
![]()
Hahaha, dat is ook zo'n standaard grapje he... (Dat gaan juichen als er iemand even weg moet) Maar dat ie er zo intrapt...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:54 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
![]()
Reviews? Wie heeft het over reviews?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:30 schreef Cynic het volgende:
waarom cd´s recht draaien trouwens?
kan me niet voorstellen dat ze daar bij reviews op gaan letten
Vet ding!quote:
Heb je deze aangesloten op de microfoon ingang van je geluidskaart? Probeer anders eens de line-in of zet de mic-boost op de microfoon ingang uit, standaard staat die aan volgens mij...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:49 schreef punxinator het volgende:
Hey mensen, weer even een vraag:
Ik heb nu mijn sennheiser e835 en een BehringerMIC200 gekocht. Als ik deze op mijn boxen aansluit, werkt alles perfect. Maar als ik wil opnemen kraakt de microfoon heel erg. Ik denk zelf dat men geluids kaart het geluid niet aan kan. Maar ik wil niet nogmeer geld onnodig uitgeven... Kan iemand me enige tips geven?
Je vindt een RG te dik, dus je wilt een hollowbody?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:09 schreef brother52 het volgende:
Het was wel aardig maar het is een beetje krappe bedoening daar. Ik had wel wat meer ruimte verwacht.
Het aanbod viel op zich wel mee, dat is in elk geval wel beter dan de gemiddelde muziekwinkel in nederland waar ik geweest ben.
En en beetje jammer dat ze mij voor straplocks eerst naar het 2e hands gedeelte sturen (lift naar beneden, buitenom) terwijl ik gewoon bij de kassa had moeten zijn.
Wel lachten trouwens, gaan ze de rekening opmaken, mag je zelf je adres en zo intypen.![]()
En ik ben er achter gekomen dat ik helemaal geen ibanez RG370 of RG1570 wil. Die dingen zijn veel te dik en te zwaar.
Kan ik eindelijk gewoon op zoek naar een leuke hollowbody.
Ja, ik heb het idee dat die RG's bijna nog dikker zijn dan mijn telecaster.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je vindt een RG te dik, dus je wilt een hollowbody?.
Een S serie was inderdaad ook nog een optie geweest maar die zijn volgens mij niet linkshandig te krijgen. Want die zijn inderdaad behoorlijk dun en licht. Alleen het cleane geluid daarvan is wat aan de magere kant, dat had best wel wat voller gemogen.quote:Is de Ibanez S niet een optie? Die schijnt erg licht en dun te althans. Althans, volgens Herman Li..
Ik heb 2 of 3 Fenders, een Warwick Corvette en een Fame verstopt zien staan tussen de rechtshandige modellen, voor de rest stond er niet veel linkshandig. Of ik heb ze gewoon over het hoofd gezien.quote:nog linkshandige bassen zien hangen?
Ik heb juist liever wat zwaardere gitaar. Van die kleine iele dingetjes vind ik maar niks.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:09 schreef brother52 het volgende:
En ik ben er achter gekomen dat ik helemaal geen ibanez RG370 of RG1570 wil. Die dingen zijn veel te dik en te zwaar.
Kan ik eindelijk gewoon op zoek naar een leuke hollowbody.
Kost dat?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:36 schreef Metalfreak het volgende:
Vandaag een Boss GT-8 gekocht![]()
Iemand nog een Boss ME-8 kopen?![]()
Die S serie is inderdaad dun en licht. En spelen verbazingwekkend goed en erg lekker. Klinken ook erg primaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je vindt een RG te dik, dus je wilt een hollowbody?.
Is de Ibanez S niet een optie? Die schijnt erg licht en dun te althans. Althans, volgens Herman Li..
nog linkshandige bassen zien hangen?
Het zal ook weer eens nietquote:Op zondag 15 juni 2008 09:54 schreef Witchfynder het volgende:
Nadat ik die post heb gemaakt ben ik ook gaan zoeken en heb idd geen Ibanez S LH kunnen vinden..
Moeten wij maar wachten totdat Dean ze voor ons maakt..
.
Vandaag optreden op Onwijspop in Spierdijk. Ik heb begrepen dat het in een tent is. Beter, want van die buitenpodia krijg je alleen maar longontsteking met dit weer..
Het blijf mooi, zo'n goldtop...quote:
Ze hadden daar geen Jacksons staan anders had ik die waarschijnlijk ook wel even geprobeerd maar het nadeel van die Dinky's is weer dat ze een H-S-S config hebben , en ik heb liever gewoon 2 humbuckers.quote:Op zondag 15 juni 2008 09:54 schreef Witchfynder het volgende:
Nadat ik die post heb gemaakt ben ik ook gaan zoeken en heb idd geen Ibanez S LH kunnen vinden..
Moeten wij maar wachten totdat Dean ze voor ons maakt..
.
Of hey, al een Jackson Dinky geprobeerd? Die zijn er linkshandig.. Of anders moet Ltd. wel wat hebben (M of MH series ofzo).
En als je geen keus zou hebben, dan had je em vast wel aangepakt!quote:Op zondag 15 juni 2008 12:17 schreef The_Dean het volgende:
Als ik moest kiezen ging ik liever op vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
quote:Op zondag 15 juni 2008 12:33 schreef The_Dean het volgende:
Neuh, dan kocht ik wel een leuke Dean ofzo
BaCH heeft een linkshandige Explorer.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze hadden daar geen Jacksons staan anders had ik die waarschijnlijk ook wel even geprobeerd maar het nadeel van die Dinky's is weer dat ze een H-S-S config hebben , en ik heb liever gewoon 2 humbuckers.
Ltd. heeft ook wel wat linkshandig maar dan zijn nou net weer de lelijke modellen (F-serie, Viper)
Er zou gewoon eens een goede linkshandige kopie van een explorer of firebird moeten komen.
Daar moeten ze dan nog even een half jaartje mee wachten, anders wordt de keuze wel erg moeilijk.
Hehe, alsof je echt dacht dat ik een Fender zou kopenquote:
Er is hoop voor iedereen!quote:Op zondag 15 juni 2008 12:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hehe, alsof je echt dacht dat ik een Fender zou kopen
Hebben ze een DXMG niet linkshandig toevallig? Die is toch echt met 2 humbuckers...quote:Op zondag 15 juni 2008 12:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze hadden daar geen Jacksons staan anders had ik die waarschijnlijk ook wel even geprobeerd maar het nadeel van die Dinky's is weer dat ze een H-S-S config hebben , en ik heb liever gewoon 2 humbuckers.
Ik had het dan ook over een goede kopiequote:Op zondag 15 juni 2008 12:38 schreef Witchfynder het volgende:
BaCH heeft een linkshandige Explorer..
Volgens mij is alleen de DK2 linkshandig verkrijgbaar. Er is ook een LH versie van de soloist maar die heeft ook weer H-S-S. De rhoads is ook wel in LH te krijgen maar als ik iets wil waar een soort van V-vorm in zit dan moet het op een Gibson lijken.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hebben ze een DXMG niet linkshandig toevallig? Die is toch echt met 2 humbuckers...
Houd je niet in zou ik zeggenquote:
De humbucker bij de hals gebruik ik ook zelden, maar toch wel eens af en toe als ik wat lead-dingetjes aan het oefenen ben (waar ik zo erg in suck, maar goed...)quote:Op zondag 15 juni 2008 14:12 schreef The_Dean het volgende:
En je hebt aan 1 humbucker immers genoeg man
Of ben ik daarin weer eens de enige?
Je kan nooit genoeg humbuckers hebben...quote:Op zondag 15 juni 2008 14:12 schreef The_Dean het volgende:
En je hebt aan 1 humbucker immers genoeg man
quote:Of ben ik daarin weer eens de enige?
Ik heb er nooit op gespeeld, dus ik weet niet hoe goed hij is.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over een goede kopie
Ik heb eigenlijk ook geen idee, maar er is verder ook erg weinig over te vinden.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb er nooit op gespeeld, dus ik weet niet hoe goed hij is..
Nee, niet echt, FR is een leuke extra optie.quote:Maar wil jij er per se een FR op?
Zit wel te gassen op zo'n ding nuquote:Op zondag 15 juni 2008 14:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb er nooit op gespeeld, dus ik weet niet hoe goed hij is..
Maar wil jij er per se een FR op?
Ja precies, als het hout maar goed is.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook geen idee, maar er is verder ook erg weinig over te vinden.
Misschien eens 1 bestellen als ik geld over heb. Ik kan er dan altijd andere pups in laten zetten
[..]
Nee, niet echt, FR is een leuke extra optie.
En voor de prijs zou het best nog wel eens mee kunnen vallen.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja precies, als het hout maar goed is..
Daar zit inderdaad ook wel leuk spul tussen maar helaas zit er geen dealer in nederland. Dan zou ik weer naar duitsland moeten.quote:Heb je al bij Schecter gekeken trouwens? Die hebben ook leuke dingen LH. Gek genoeg meestal niet de modellen met FR (op de Hellraiser V-1 en Sunset na, maar die kosten ook meteen $ 1200,-).
Ken een gast die wat Schecters bespeeld. Als ik hem weer zie zal ik eens aan hem vragen of hij een toko hier weet of dat hij stiekem op vakantie geweest is.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
En voor de prijs zou het best nog wel eens mee kunnen vallen.
[..]
Daar zit inderdaad ook wel leuk spul tussen maar helaas zit er geen dealer in nederland. Dan zou ik weer naar duitsland moeten.
En volgende week moet ik die kant ook al weer op.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:29 schreef The_Dean het volgende:
[hansteeuwen]
Ja, daar kom ik gvd net vandaan!
[/hansteeuwen]
er zijn anders wel winkels er een leuk aantal hebben hier. Groove Factory in Drachten, The American Guitarstore in Enschede, muziekhandel Piet Joosten in Oosterhout. Te gekke dingen, die Schectersquote:Op zondag 15 juni 2008 15:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
En voor de prijs zou het best nog wel eens mee kunnen vallen.
[..]
Daar zit inderdaad ook wel leuk spul tussen maar helaas zit er geen dealer in nederland. Dan zou ik weer naar duitsland moeten.
Kreeg je je Kebabje weer niet meequote:
Het probleem is waarschijnlijk dat ze geen linkshandige op voorraad hebben en ze die alleen willen bestellen als ze zeker weten dat ik hem dan ook bij hun koop. Maar dat kan ik natuurlijk nooit toezeggen zonder erop gespeeld te hebben.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:21 schreef Cynic het volgende:
er zijn anders wel winkels er een leuk aantal hebben hier. Groove Factory in Drachten, The American Guitarstore in Enschede, muziekhandel Piet Joosten in Oosterhout. Te gekke dingen, die Schecters
Ze hebben net van Tsjechië gewonnen.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:18 schreef Moozze het volgende:
Waar gaat dit nou weer over?
Groove Factoryquote:Op zondag 15 juni 2008 23:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
er zijn anders wel winkels er een leuk aantal hebben hier. Groove Factory in Drachten, The American Guitarstore in Enschede, muziekhandel Piet Joosten in Oosterhout. Te gekke dingen, die Schecters
Tennis?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze hebben net van Tsjechië gewonnen.
Jij + grot =quote:
Inderdaad, dat is de uitgeklede en versimpelde variant van kaatsen.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:13 schreef The_Dean het volgende:
Tennis? Dat is toch dat spelletje waarin van die verwende rijkeluis meisjes en nichten zo'n geel balletje heen en weer meppen?
Keatsenquote:Op maandag 16 juni 2008 10:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is de uitgeklede en versimpelde variant van kaatsen.
âld-frysk keatsenquote:
Cool, dat heb ik een keer gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
gisteren nog in friesland bij kennissen van mijn vriendin geweest vlak bij een keatsveld. in wôns.quote:
De juiste akkoorden weet ik niet, ik vind eigenlijk helemaal niet zo veel juist aan dat liedje...quote:Op maandag 16 juni 2008 13:38 schreef Helgi het volgende:
Hoi binnenkort hebben we een feestje en dan wil ik een liedje spelen maar ik kan niet de juiste akkoorden vinden. Ik heb wel een tab gevonden op internet maar daar stond dat je alleen de A en E akkoord speelt maar dat klopt toch niet??
Het gaat om dit liedje:
Weet iemand de juiste akkoorden bij dit liedje?
alvast bedankt!
Goffertpark dusquote:Op maandag 16 juni 2008 11:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
Gister naar WHitesnake, def leppard en KISS geweest!!!!!
Wat was het vet!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juni 2008 14:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Goffertpark dusMooie regenboog nog gezien?
Gute Nacht Freundequote:Op maandag 16 juni 2008 13:38 schreef Helgi het volgende:
Hoi binnenkort hebben we een feestje en dan wil ik een liedje spelen maar ik kan niet de juiste akkoorden vinden. Ik heb wel een tab gevonden op internet maar daar stond dat je alleen de A en E akkoord speelt maar dat klopt toch niet??
Het gaat om dit liedje:
Weet iemand de juiste akkoorden bij dit liedje?
alvast bedankt!
Als je mazzel hebt wel.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:31 schreef The_Dean het volgende:
Gute Nacht Freunde
Die draaien ze op mijn begrafenis
Naja, dat zie ik ze nog wel doen ook, de fuckers.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je mazzel hebt wel.
Voor hetzelfde fikken ze het op een cdtje en geven die mee in de kist. Gaan ze op je begrafenis nummers draaien die ze zelf leuk vinden.
Op mijn begrafenis mogen ze lykwein wel draaien
Straplocks zijn overrated.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:41 schreef brother52 het volgende:
Ik heb eindelijk koffers en straplocks gekocht![]()
zo goed?
Nou, op basgitaarforum wil iemand er niet meer aan.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Straplocks zijn overrated.
Grolsch beugelflesjerubberringetjedingetjes
Jaja, die had ik dus. Koop nu maar gewoon goede, ik vertrouw ze niet meer.quote:grolsch locks!!!
Precies! En ik wil toch cash genereren om een flightcase te kopen voor mijn cab, want zo los vervoeren is echt creepy.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Straplocks zijn relax, wel makkelijk als je op iedere gitaar dezelfde hebt dan ook
En koffer is al helemaal geen overbodige luxe
dus goed bezig
Zoals mijn Deutsche freund Bernd zou zeggen: Hosenscheisser!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, op basgitaarforum wil iemand er niet meer aan.
[..]
Jaja, die had ik dus. Koop nu maar gewoon goede, ik vertrouw ze niet meer..
Schallers rule! Ik gooi gewoon met mijn bas en hij gaat nergens heen..
M'n cabinet vind ik zozeer het probleem niet meer nu ik een grill voor m'n speakers heb daar gaat niks mis mee. Deuken en krassen erin zal me een rotzorg zijn.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Precies! En ik wil toch cash genereren om een flightcase te kopen voor mijn cab, want zo los vervoeren is echt creepy.
En zoals mijn Hollandse vriend Martijn zou zeggen: hoerrrrr!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoals mijn Deutsche freund Bernd zou zeggen: Hosenscheisser!
Nou, het is meer dat om mijn flat uit te komen moet ik overal allerlei absurde drempels en die cab blijft gewoon niet op het karretje. Plus, zo'n stulp kan vaak heel bruut zijn om live je cab op te zetten. Nou ja, hoe dan ook, het zal me een extra gevoel van veiligheid geven, ook al zit er echt een bruut rooster in. Ik zal er gister zo een andere cab inrijden, maar die stuiterde er zo weer uit.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
M'n cabinet vind ik zozeer het probleem niet meer nu ik een grill voor m'n speakers heb daar gaat niks mis mee. Deuken en krassen erin zal me een rotzorg zijn.
M'n top daarentegen![]()
Daar moet er wel nog een keer iets voor komen
Ik rock n' roll met shit die blijft werken. Dat is tof.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:56 schreef The_Dean het volgende:
We hebben de rommel niet voor de show! Raggen met die handel! Rock 'N Roll
Veel plezier met je hernia alvast hequote:Op maandag 16 juni 2008 16:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou, het is meer dat om mijn flat uit te komen moet ik overal allerlei absurde drempels en die cab blijft gewoon niet op het karretje. Plus, zo'n stulp kan vaak heel bruut zijn om live je cab op te zetten. Nou ja, hoe dan ook, het zal me een extra gevoel van veiligheid geven, ook al zit er echt een bruut rooster in. Ik zal er gister zo een andere cab inrijden, maar die stuiterde er zo weer uit..
Zo, dát voor je fucking Fender Twin Reverb 2x12"!.
Och, spul kan meer hebben dan de meesten denken hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 16:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik rock n' roll met shit die blijft werken. Dat is tof..
Alles wat je expres kapot wilt maken blijft altijd heel...quote:Op maandag 16 juni 2008 17:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, spul kan meer hebben dan de meesten denken hoor
Roep dat niet te hardquote:Op maandag 16 juni 2008 17:12 schreef Moozze het volgende:
[..]
Alles wat je expres kapot wilt maken blijft altijd heel...
en dat het op elke gitaar apst omdat de schroeven niet te groot er voor zijn...quote:Op maandag 16 juni 2008 16:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Straplocks zijn relax, wel makkelijk als je op iedere gitaar dezelfde hebt dan ook
En koffer is al helemaal geen overbodige luxe
dus goed bezig
Mja tip voor degene waar het misschien ook bij is.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:23 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en dat het op elke gitaar apst omdat de schroeven niet te groot er voor zijn...
Maar klopt die tab ook? Als ik het speel klinkt het voor geen meter.quote:Op maandag 16 juni 2008 15:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gute Nacht Freunde
Die draaien ze op mijn begrafenis
Even zoeken op het origineel van Reinhard Mey:
http://www.ultimate-guita(...)acht_freunde_crd.htm
En de video
Wel even wat houtlijm erbij kwakken, gewoon voor de stevigheid.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja tip voor degene waar het misschien ook bij is.
Op m'n ibanez had ik dus het probleem dat de gaten in m'n gitaar te groot waren voor die straplocks. Prop wat lucifer houtjes in het gat en dan vervoglens de schroef erin. Zit muurvast en je beschadigd je gitaar niet omdat die lucifers veel kwetsbaarder zijn.
Weet ik het. Ik en akkoordenquote:Op maandag 16 juni 2008 17:26 schreef Helgi het volgende:
[..]
Maar klopt die tab ook? Als ik het speel klinkt het voor geen meter.Denk dat ik hem niet in het goede ritme speel ofzo.
Dat is het probleem Deanquote:Op maandag 16 juni 2008 17:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet ik het. Ik en akkoorden
Denk dat ik nog eerder een vriendin vind dan dat ik akkoorden leer.
En mensen die me kennen weten hoe een ellende dat al is
Ik had vorige week nog voor een meisje dat jarig was happy birthday ingespeeld op de gitaar, ze was onder de indrukquote:Op maandag 16 juni 2008 17:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is het probleem Deanik zou je doen
mits je een akkoestische gitaar had waarmee je met behulp een mooi liedje voor me zou spelen
![]()
dus je weet wat je te doen staat
Oh dat klinkt wel leuk ookquote:Op maandag 16 juni 2008 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb em altijd lekker laag hangen speelt relaxniet te laag
alleen 1 nummer breekt me op als ik dit moet spelen
-----------------------
----------------------
----------------------
----------------------
9-9-11-9-9-9-11---
7-7--7- 7-7-7--7------
Zeg Dean,... ik heb hier een acoustic liggen die je ff mag lenen...quote:Op maandag 16 juni 2008 17:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is het probleem Deanik zou je doen
mits je een akkoestische gitaar had waarmee je met behulp een mooi liedje voor me zou spelen
![]()
dus je weet wat je te doen staat
Nog één woord over zaterdagquote:Op maandag 16 juni 2008 19:26 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zeg Dean,... ik heb hier een acoustic liggen die je ff mag lenen...Drib heeft zaterdagavond niet zo heel veel beters te doen dus misschien kun je 'm dan verblijden...
...deed ik niets wat ook wel later magquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als 't niet zo ver weg was kwam ik nog wel even!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:33 schreef SNArky het volgende:
Wie gaat er donderdag allemaal naar de cd-presentatie van Coñorach?
quote:Op maandag 16 juni 2008 20:46 schreef Dribbel_ het volgende:
conorachNo shit sherlockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Quit crying emo kid!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:57 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als 't niet zo ver weg was kwam ik nog wel even!
Kan je me in Nijmegen oppikken en naderhand weer afzetten?quote:Op maandag 16 juni 2008 21:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Quit crying emo kid!
Zelfs ik ga! Ben tegen drieeën thuis, en moet half zes alweer op het werk zijn. Dus.
Raggen met Coño's... datz viesss Patrick!quote:Op maandag 16 juni 2008 21:26 schreef Moozze het volgende:
Wat is conorach?
Ga je met het volksmobiel?quote:Op maandag 16 juni 2008 21:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Quit crying emo kid!
Zelfs ik ga! Ben tegen drieeën thuis, en moet half zes alweer op het werk zijn. Dus.
Jawohl!quote:
Op zich wel, maar met het oog op eventueel je spullen nog willen verkopen later is het wel handig als ze er nog een beetje uitzien. Mijn Valvestate set is ook flink gehavend, klinkt nog prima maar ik krijg er geen klap voor terug zo. Als ik ooit nog een Orange setje ga kopen of een Mesa dan komt er wel een flightcase voor.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:56 schreef The_Dean het volgende:
We hebben de rommel niet voor de show! Raggen met die handel! Rock 'N Roll
dat dusquote:Op maandag 16 juni 2008 20:57 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als 't niet zo ver weg was kwam ik nog wel even!
Precies. Zaterdag ben ik nog in een dag vanuit Toscane naar Nederland geredenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:48 schreef brother52 het volgende:
ver weg? In nederland is alles dichtbij.
Daar heb ik niet zo veel aanquote:Op maandag 16 juni 2008 21:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Raggen met Coño's... datz viesss Patrick!
Niet?quote:
pf, in Emmen zitten zelfs 2 Toscane's.quote:Op maandag 16 juni 2008 21:50 schreef SNArky het volgende:
[..]
Precies. Zaterdag ben ik nog in een dag vanuit Toscane naar Nederland gereden.
Denk dat over de afsluitdijk en dan door Noord Holland het kortst is, maar ga het nog even opzoeken, als het niet veel scheelt kan het misschien wel.quote:
Ik ga!quote:Op maandag 16 juni 2008 20:33 schreef SNArky het volgende:
Wie gaat er donderdag allemaal naar de cd-presentatie van Coñorach?
het was een dubbele regenboog he!! ja en ik heb er nog ene foto van ook..................quote:Op maandag 16 juni 2008 14:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Goffertpark dusMooie regenboog nog gezien?
Deze pagina gaat over mij, ja!quote:Op maandag 16 juni 2008 22:25 schreef Jorikjet het volgende:
zo, me strat plus ook verkocht als het goed is!
Ik zit dan helaas al in duitsland.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ga!.
komen jullie nou en masse?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:37 schreef Moozze het volgende:
[..]
![]()
Nu kan het me niet meer schelen ook...
dat had ik dus kunnen doenquote:Op maandag 16 juni 2008 17:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja tip voor degene waar het misschien ook bij is.
Op m'n ibanez had ik dus het probleem dat de gaten in m'n gitaar te groot waren voor die straplocks. Prop wat lucifer houtjes in het gat en dan vervoglens de schroef erin. Zit muurvast en je beschadigd je gitaar niet omdat die lucifers veel kwetsbaarder zijn.
ik wil je me zusje nog wel aan je verkopenquote:Op maandag 16 juni 2008 17:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Weet ik het. Ik en akkoorden
Denk dat ik nog eerder een vriendin vind dan dat ik akkoorden leer.
En mensen die me kennen weten hoe een ellende dat al is
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:37 schreef Moozze het volgende:
[..]
![]()
Nu kan het me niet meer schelen ook...
Oh het is van jouquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:20 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
.
Ga luisteren, jij niet-signature lezer!
quote:
That's me.quote:En jij bent de basser toch?
Het is niet echt mijn ding, maar het klinkt natuurlijk wel heel goed
De lineup van Werchter was vorig jaar best wel goed. Dit jaar is er ook niets mis mee, alleen jammer dat het tegelijk met Waldrock is, anders was ik wel gegaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:27 schreef Under_Score het volgende:
geeft ook niet, we kunnen niet allemaal heerschen
bah, ik kan zo geen enkel leuk festival bedenken om naar toe te gaan. alle lineups staan me niet aan of ik kan niet op de datum
in ieder geval wel naar within temptation met de opening van het muziek kwartier hier in enschede
top40 werchter heeft dit jaar ook een nòg slechtere lineup dan vorig jaar helaas.
Maarja, Wâldrock is natuurlijk veel gaverquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
De lineup van Werchter was vorig jaar best wel goed. Dit jaar is er ook niets mis mee, alleen jammer dat het tegelijk met Waldrock is, anders was ik wel gegaan.
Klopt, Wâldrock heeft Life of Agony en slayer maar die staan ook op Werchterquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:53 schreef The_Dean het volgende:
Maarja, Wâldrock is natuurlijk veel gaver
Probeer het eens met een geel logo op een (donker)groen shirt...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Schets gemaakt voor de shirtjes
Alleen logo is ook weer zoiets
paint dus laaaage resolutie
[ afbeelding ]
Iemand nog ideeen ?
Mits Machineheadquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Probeer het eens met een geel logo op een (donker)groen shirt...
Gewoon even proberen wat beter aanvoelt, daar ben je snel genoeg achter. Anders zit je straks misschien met een rechtshandige gitaar die maar wat stof staat te verzamelen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:17 schreef JustJap het volgende:
Ik ga volgende week ofzo de Ibanez SA 120 BK kopen (met advies van Dribbel_ )
Ben links, maar ga toch voor een rechtshandige gitaar. Is toch practischer vanwege meerdere redenen.
Ik ben sowieso niet echt 100% links, want gooi en muis bv met rechts.
Anyway, hier nog wel acoustische gitaar staan maar kan er niet op spelen dus weet niet waar ik beter mee speel
Idem! Ik kan ook rechtshandig knippen, maar ik ben uiterst linkshandig. Ik kan rechtshandig net genoeg gitaar spelen om de Ramones te kunnen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gewoon even proberen wat beter aanvoelt, daar ben je snel genoeg achter. Anders zit je straks misschien met een rechtshandige gitaar die maar wat stof staat te verzamelen.
En met rechts muizen zegt niet zo veel, dat doe ik ook (ik kan het niet eens met links) maar voor de rest ben ik puur links.
idd... the world is gonna end nowquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idem! Ik kan ook rechtshandig knippen, maar ik ben uiterst linkshandig. Ik kan rechtshandig net genoeg gitaar spelen om de Ramones te kunnen..
Overigens; wie vindt "advies" en "Dribbel_" in één zin ook zo beangstigend?.
Ach, advies vragen kan altijd. Wat gaat JustJap er mee doen is de grote vraag.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:06 schreef Witchfynder het volgende:
Dan was hij ook wel heel........... nee, te gemakkelijk.quote:Op woensdag 18 juni 2008 06:35 schreef The_Dean het volgende:
En Dribbel_ is niet zo dom als ik eruitzie hoor
Met wat voor hand zit je onbewust mee te tikken met nummers? Als dat links is, kun je beter een linkshandige gitaar kopen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:17 schreef JustJap het volgende:
Ben links, maar ga toch voor een rechtshandige gitaar. Is toch practischer vanwege meerdere redenen.
Ik ben sowieso niet echt 100% links, want gooi en muis bv met rechts.
Muizen kan ik met 2 handen, ik wissel wel eens af als ik last heb van mijn rechterhand, heb je je echt zó aangeleerd...quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gewoon even proberen wat beter aanvoelt, daar ben je snel genoeg achter. Anders zit je straks misschien met een rechtshandige gitaar die maar wat stof staat te verzamelen.
En met rechts muizen zegt niet zo veel, dat doe ik ook (ik kan het niet eens met links) maar voor de rest ben ik puur links.
gelukkig niet... dat zou niet in mijn hoofd passen, al die kennisquote:
en ook zo weer afgeleerd als je het te lang niet doetquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Muizen kan ik met 2 handen, ik wissel wel eens af als ik last heb van mijn rechterhand, heb je je echt zó aangeleerd...
Klopt, scheelt gemiddeld zo'n 50 euroquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:42 schreef Moozze het volgende:
Rechtshandig is goedkoper ook geloof ik ik.
Daar is nog overheen te komenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, scheelt gemiddeld zo'n 50 euro
Het mindere aanbod niet vrees ik.quote:
Een linkshandige versterker is nog wel aan te komen maar linkshandige plectrums is een ander verhaal. Die zijn nergens te krijgen. Ik gebruik uit noodzaak dan ook gewone rechtshandige plectrums, hoe beroerd die ook spelen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:16 schreef Cynic het volgende:
En je moet natuurlijk ook nog op zoek naar een linkshandige versteker dan!
Je kunt ze bijvijlen volgens een methode. Werkt echt super! Zonder zou ik nu niet zo strak kunnen spelen,hoor. Ik zal op zoek gaan naar de instructie-PDF voor je...quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een linkshandige versterker is nog wel aan te komen maar linkshandige plectrums is een ander verhaal. Die zijn nergens te krijgen. Ik gebruik uit noodzaak dan ook gewone rechtshandige plectrums, hoe beroerd die ook spelen.
De airguitar test deed het wel bij mij.quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:52 schreef brother52 het volgende:
Met wat voor hand zit je onbewust mee te tikken met nummers? Als dat links is, kun je beter een linkshandige gitaar kopen.
Snaren laat ik speciaal voor me maken, ik moet ze helaas alleen afnemen in sets van 100 stuks. Anders kan het voor de fabrikant niet uit.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:26 schreef Cynic het volgende:
Snaren is ook lastig, want dan zit net dat bolletje aan de verkeerde kant...
Ben echt blij dat ik niet links ben hoor.
Daar ben ik al een tijdje naar op zoek. Afgelopen zaterdag wel een capo gekocht maar dat bleek dus een rechtshandige te zijn, daar kan ik dus helemaal niets meequote:Op woensdag 18 juni 2008 11:32 schreef Moozze het volgende:
Ik heb nog wel een linkshandige capo liggen
Straps heb ik zelf moeten maken, nergens verkrijgbaar.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:56 schreef The_Dean het volgende:
Vergeet ook niet even een linkshandige strap te halen.
En wat te denken van je snoer
Dat bijvijlen heb ik verhalen over gehoord maar altijd gedacht dat dat een mythe was.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:00 schreef Witchfynder het volgende:
Je kunt ze bijvijlen volgens een methode. Werkt echt super! Zonder zou ik nu niet zo strak kunnen spelen,hoor. Ik zal op zoek gaan naar de instructie-PDF voor je...
Ik vind het vooral irritant dat bij multi-effecten het volumepedaal voor mij aan de verkeerde kant zit.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:21 schreef Witchfynder het volgende:
Handig voor wanneer je in een speigelpaleis optreedt.
Maar ff serieus... ik zit nog weleens te kloten met het feit dat rechts input zit en links output. Sowieso is het raar, want je leest toch ook van links naar rechts? Waarom moet je je pedalen dan ineens van rechts naar links zetten?.
Ik weet trouwens na jarenlang spelen nog steeds niet met welke voet ik nou liever op mijn wah trapquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral irritant dat bij multi-effecten het volumepedaal voor mij aan de verkeerde kant zit.
Pff hij wou een zwarte dus dan zeg ik gewoon de 1e de beste die ik tegenkomquote:Op woensdag 18 juni 2008 02:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Linksquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik weet trouwens na jarenlang spelen nog steeds niet met welke voet ik nou liever op mijn wah trap
Ik tik altijd mee mijn voeten, dat zal wel niet veel goeds voorspellen voor mijn gitaarcarrierequote:Op woensdag 18 juni 2008 07:52 schreef brother52 het volgende:
Met wat voor hand zit je onbewust mee te tikken met nummers? Als dat links is, kun je beter een linkshandige gitaar kopen.
Dat hoeft niet hoor:quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:14 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ik tik altijd mee mijn voeten, dat zal wel niet veel goeds voorspellen voor mijn gitaarcarriere.
Voeten en handen idd beidequote:Op woensdag 18 juni 2008 13:14 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ik tik altijd mee mijn voeten, dat zal wel niet veel goeds voorspellen voor mijn gitaarcarriere.
Kweenie, nog niet echt geprobeerd.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Links
Behalve als je links bent. Die mensen kunnen niet met wahwah's omgaan
Kloptquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Links
Behalve als je links bent. Die mensen kunnen niet met wahwah's omgaan
toch de gt-8 gehaald? hoe bevalt ie?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:23 schreef Metalfreak het volgende:
Nu ik een GT-8 heb, heb ik ook voor het eerst de beschikking over een Wah, weet alleen nog niet zo goed wat ik ermee moetVind dat pedaal gebruiken als volumepedaal toch iets handiger
Heb je een nieuw project of hebben jullie een nieuwe gitarist nodig?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Zijn hier toevallig mensen met een bandje omgeving Den Haag die willen spelen ?
Ik moet nog eerst de certificering halen om 'm te mogen bedienenquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:37 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
toch de gt-8 gehaald? hoe bevalt ie?
Moet ik alleen nog een MIDI kabel regelen om die patches erop te krijgen... Er zitten trouwens al best aardige patches in, alleen de volumes zijn vaak niet op elkaar afgestemd. Zet je je versterker wat harder, schrik je je bij een volgende patch weer een ongeluk...quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:46 schreef Aresdreams het volgende:
ik heb hem op stack amp staan, omdat volgens mij alleen de simulatie van de speakers die opgegeven worden gedaan wordt (heb ik het idee)
maar goed, klinkt toch wel met veel gain
misschien kan je hier eens kijken voor goede patches:
http://www.thestompbox.net/PatchXchange.aspx
Die heb ik inmiddels gevonden en volgens mij is dat programma wel erg handig, kan ik de laptop eraan koppelen en dan vanuit een normale positie (niet voorovergebogen over dat pedaal) dat ding programmeren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:51 schreef Aresdreams het volgende:
ja, dat is wel irritant ja.
Er is ook een pc programma waarmee je die patches uit kan lezen, GT-8 editor orso, maar moet je alles handmatig invoeren.
Beetje vage vraag.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:29 schreef Dribbel_ het volgende:
kijk eens aanquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die heb ik inmiddels gevonden en volgens mij is dat programma wel erg handig, kan ik de laptop eraan koppelen en dan vanuit een normale positie (niet voorovergebogen over dat pedaal) dat ding programmeren.
Je kunt wel verloopkabeltjes krijgen bij elk zichzelf respecterende computerwinkelquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:23 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
kijk eens aan
ik heb alleen geen midi kabels/aansluiting(wel op de gt-8, maar niet op me pc)
Met USB->MIDI schijnen veel minder problemen voor te komen dan bij Gameport->MIDI. Bij Feedback is die USB-kabel trouwens helemaal niet duur...quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:19 schreef Aresdreams het volgende:
als het werkt...
maar ik doe de intensieve manier wel
*meldquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:29 schreef Dribbel_ het volgende:
misschien ooit eens halen danquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Met USB->MIDI schijnen veel minder problemen voor te komen dan bij Gameport->MIDI. Bij Feedback is die USB-kabel trouwens helemaal niet duur...
Ja, dat horen wequote:Op woensdag 18 juni 2008 16:19 schreef Aresdreams het volgende:
als het werkt...
maar ik doe de intensieve manier wel
Op dealextreme.com staat er ook een voor 17 dollar, gratis verzenden, dus komt neer op 11 euro ongeveer. Lekker cheapquote:
Ik heb mijn AX3000 gewoon rechtstreeks in de HIFI-versterker gestoken via de line-out. Werkt prima voor slaapkamergebruik.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:41 schreef Metalfreak het volgende:
Vraag me nu trouwens wel af waarom er geen gitaarversterkers verkrijgbaar zijn die het geluid NIET een eigen karakter geven, aangezien alles met modelling gedaan wordt in effecten e.d.
Jeuj, nu nog in een echte krant!quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:22 schreef Witchfynder het volgende:
Whoei! We staan in de Delfste Post.
http://www.deweekkrant.nl(...)n_lancering_debuutcd
Hmmm, dat vind ik dan weer enorm kut klinken... En heb op de "gitaarkamer" geen fatsoenlijke hifi-versterker, ja, een stereotoren van Philips, maar die klinkt eigenlijk best wel kut en dan nog een nadeel: dan kun je dus niet meer meespelen met de muziek omdat je hifi-installatie in gebruik is voor je gitaargeluid. Ja, en je zou ook een mengpaneel met PA-installatie kunnen gebruiken, maar dat is ook helemaal niet praktisch. Gewoon 1 zo'n apparaat zonder toeters en bellen, alleen input en equalizer en 2x 12" speakers... Niet meer, niet minder. Waarom bestaat dat nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:00 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ik heb mijn AX3000 gewoon rechtstreeks in de HIFI-versterker gestoken via de line-out. Werkt prima voor slaapkamergebruik.
Die fotoquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:22 schreef Witchfynder het volgende:
Whoei! We staan in de Delfste Post.
http://www.deweekkrant.nl(...)n_lancering_debuutcd
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:08 schreef Moozze het volgende:
Gelukkig heeft Boss ook linkshandige effecten...
[ afbeelding ]
Ow nee voor een festival. Ze zoeken nog een band die ook wil spelen. Dus ik dacht misschien weet hier iemand iets leuksquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:40 schreef SNArky het volgende:
[..]
Heb je een nieuw project of hebben jullie een nieuwe gitarist nodig?
Kane schijnt uit Den Haag te komen... Di-Rect ook dacht ik...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |