Ken een gast die wat Schecters bespeeld. Als ik hem weer zie zal ik eens aan hem vragen of hij een toko hier weet of dat hij stiekem op vakantie geweest is.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
En voor de prijs zou het best nog wel eens mee kunnen vallen.
[..]
Daar zit inderdaad ook wel leuk spul tussen maar helaas zit er geen dealer in nederland. Dan zou ik weer naar duitsland moeten.
En volgende week moet ik die kant ook al weer op.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:29 schreef The_Dean het volgende:
[hansteeuwen]
Ja, daar kom ik gvd net vandaan!
[/hansteeuwen]
er zijn anders wel winkels er een leuk aantal hebben hier. Groove Factory in Drachten, The American Guitarstore in Enschede, muziekhandel Piet Joosten in Oosterhout. Te gekke dingen, die Schectersquote:Op zondag 15 juni 2008 15:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
En voor de prijs zou het best nog wel eens mee kunnen vallen.
[..]
Daar zit inderdaad ook wel leuk spul tussen maar helaas zit er geen dealer in nederland. Dan zou ik weer naar duitsland moeten.
Kreeg je je Kebabje weer niet meequote:
Het probleem is waarschijnlijk dat ze geen linkshandige op voorraad hebben en ze die alleen willen bestellen als ze zeker weten dat ik hem dan ook bij hun koop. Maar dat kan ik natuurlijk nooit toezeggen zonder erop gespeeld te hebben.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:21 schreef Cynic het volgende:
er zijn anders wel winkels er een leuk aantal hebben hier. Groove Factory in Drachten, The American Guitarstore in Enschede, muziekhandel Piet Joosten in Oosterhout. Te gekke dingen, die Schecters
Ze hebben net van Tsjechië gewonnen.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:18 schreef Moozze het volgende:
Waar gaat dit nou weer over?
Groove Factoryquote:Op zondag 15 juni 2008 23:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
er zijn anders wel winkels er een leuk aantal hebben hier. Groove Factory in Drachten, The American Guitarstore in Enschede, muziekhandel Piet Joosten in Oosterhout. Te gekke dingen, die Schecters
Tennis?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze hebben net van Tsjechië gewonnen.
Jij + grot =quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |