Het blijf mooi, zo'n goldtop...quote:
Ze hadden daar geen Jacksons staan anders had ik die waarschijnlijk ook wel even geprobeerd maar het nadeel van die Dinky's is weer dat ze een H-S-S config hebben , en ik heb liever gewoon 2 humbuckers.quote:Op zondag 15 juni 2008 09:54 schreef Witchfynder het volgende:
Nadat ik die post heb gemaakt ben ik ook gaan zoeken en heb idd geen Ibanez S LH kunnen vinden..
Moeten wij maar wachten totdat Dean ze voor ons maakt..
.
Of hey, al een Jackson Dinky geprobeerd? Die zijn er linkshandig.. Of anders moet Ltd. wel wat hebben (M of MH series ofzo).
En als je geen keus zou hebben, dan had je em vast wel aangepakt!quote:Op zondag 15 juni 2008 12:17 schreef The_Dean het volgende:
Als ik moest kiezen ging ik liever op vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
quote:Op zondag 15 juni 2008 12:33 schreef The_Dean het volgende:
Neuh, dan kocht ik wel een leuke Dean ofzo
BaCH heeft een linkshandige Explorer.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze hadden daar geen Jacksons staan anders had ik die waarschijnlijk ook wel even geprobeerd maar het nadeel van die Dinky's is weer dat ze een H-S-S config hebben , en ik heb liever gewoon 2 humbuckers.
Ltd. heeft ook wel wat linkshandig maar dan zijn nou net weer de lelijke modellen (F-serie, Viper)
Er zou gewoon eens een goede linkshandige kopie van een explorer of firebird moeten komen.
Daar moeten ze dan nog even een half jaartje mee wachten, anders wordt de keuze wel erg moeilijk.
Hehe, alsof je echt dacht dat ik een Fender zou kopenquote:
Er is hoop voor iedereen!quote:Op zondag 15 juni 2008 12:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hehe, alsof je echt dacht dat ik een Fender zou kopen
Hebben ze een DXMG niet linkshandig toevallig? Die is toch echt met 2 humbuckers...quote:Op zondag 15 juni 2008 12:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze hadden daar geen Jacksons staan anders had ik die waarschijnlijk ook wel even geprobeerd maar het nadeel van die Dinky's is weer dat ze een H-S-S config hebben , en ik heb liever gewoon 2 humbuckers.
Ik had het dan ook over een goede kopiequote:Op zondag 15 juni 2008 12:38 schreef Witchfynder het volgende:
BaCH heeft een linkshandige Explorer..
Volgens mij is alleen de DK2 linkshandig verkrijgbaar. Er is ook een LH versie van de soloist maar die heeft ook weer H-S-S. De rhoads is ook wel in LH te krijgen maar als ik iets wil waar een soort van V-vorm in zit dan moet het op een Gibson lijken.quote:Op zondag 15 juni 2008 13:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hebben ze een DXMG niet linkshandig toevallig? Die is toch echt met 2 humbuckers...
Houd je niet in zou ik zeggenquote:
De humbucker bij de hals gebruik ik ook zelden, maar toch wel eens af en toe als ik wat lead-dingetjes aan het oefenen ben (waar ik zo erg in suck, maar goed...)quote:Op zondag 15 juni 2008 14:12 schreef The_Dean het volgende:
En je hebt aan 1 humbucker immers genoeg man
Of ben ik daarin weer eens de enige?
Je kan nooit genoeg humbuckers hebben...quote:Op zondag 15 juni 2008 14:12 schreef The_Dean het volgende:
En je hebt aan 1 humbucker immers genoeg man
quote:Of ben ik daarin weer eens de enige?
Ik heb er nooit op gespeeld, dus ik weet niet hoe goed hij is.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over een goede kopie
Ik heb eigenlijk ook geen idee, maar er is verder ook erg weinig over te vinden.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb er nooit op gespeeld, dus ik weet niet hoe goed hij is..
Nee, niet echt, FR is een leuke extra optie.quote:Maar wil jij er per se een FR op?
Zit wel te gassen op zo'n ding nuquote:Op zondag 15 juni 2008 14:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb er nooit op gespeeld, dus ik weet niet hoe goed hij is..
Maar wil jij er per se een FR op?
Ja precies, als het hout maar goed is.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook geen idee, maar er is verder ook erg weinig over te vinden.
Misschien eens 1 bestellen als ik geld over heb. Ik kan er dan altijd andere pups in laten zetten
[..]
Nee, niet echt, FR is een leuke extra optie.
En voor de prijs zou het best nog wel eens mee kunnen vallen.quote:Op zondag 15 juni 2008 14:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja precies, als het hout maar goed is..
Daar zit inderdaad ook wel leuk spul tussen maar helaas zit er geen dealer in nederland. Dan zou ik weer naar duitsland moeten.quote:Heb je al bij Schecter gekeken trouwens? Die hebben ook leuke dingen LH. Gek genoeg meestal niet de modellen met FR (op de Hellraiser V-1 en Sunset na, maar die kosten ook meteen $ 1200,-).
Ken een gast die wat Schecters bespeeld. Als ik hem weer zie zal ik eens aan hem vragen of hij een toko hier weet of dat hij stiekem op vakantie geweest is.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
En voor de prijs zou het best nog wel eens mee kunnen vallen.
[..]
Daar zit inderdaad ook wel leuk spul tussen maar helaas zit er geen dealer in nederland. Dan zou ik weer naar duitsland moeten.
En volgende week moet ik die kant ook al weer op.quote:Op zondag 15 juni 2008 15:29 schreef The_Dean het volgende:
[hansteeuwen]
Ja, daar kom ik gvd net vandaan!
[/hansteeuwen]
er zijn anders wel winkels er een leuk aantal hebben hier. Groove Factory in Drachten, The American Guitarstore in Enschede, muziekhandel Piet Joosten in Oosterhout. Te gekke dingen, die Schectersquote:Op zondag 15 juni 2008 15:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
En voor de prijs zou het best nog wel eens mee kunnen vallen.
[..]
Daar zit inderdaad ook wel leuk spul tussen maar helaas zit er geen dealer in nederland. Dan zou ik weer naar duitsland moeten.
Kreeg je je Kebabje weer niet meequote:
Het probleem is waarschijnlijk dat ze geen linkshandige op voorraad hebben en ze die alleen willen bestellen als ze zeker weten dat ik hem dan ook bij hun koop. Maar dat kan ik natuurlijk nooit toezeggen zonder erop gespeeld te hebben.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:21 schreef Cynic het volgende:
er zijn anders wel winkels er een leuk aantal hebben hier. Groove Factory in Drachten, The American Guitarstore in Enschede, muziekhandel Piet Joosten in Oosterhout. Te gekke dingen, die Schecters
Ze hebben net van Tsjechië gewonnen.quote:Op maandag 16 juni 2008 00:18 schreef Moozze het volgende:
Waar gaat dit nou weer over?
Groove Factoryquote:Op zondag 15 juni 2008 23:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
er zijn anders wel winkels er een leuk aantal hebben hier. Groove Factory in Drachten, The American Guitarstore in Enschede, muziekhandel Piet Joosten in Oosterhout. Te gekke dingen, die Schecters
Tennis?quote:Op maandag 16 juni 2008 00:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ze hebben net van Tsjechië gewonnen.
Jij + grot =quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |