Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:50 schreef Moozze het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die een door mij gestart topic TVPt
voor jou wel zo te lezenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
de avond kan voor jouw iig niet meer stuk
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Buhhhh tijden geleden dat ik zo de weg kwijt was
Mooie dignengrootste voetbalfan moet ff naar de wc. Is die net weg. ff spontaan uit het niet keihard juichen
![]()
Komt ie strompelend met z'n boxer aan en z'n broek op z'n enkels de kamer inrennenmoet nu weer huilen als ik er aan denk
![]()
Mooie dignengrootste voetbalfan moet ff naar de wc. Is die net weg. ff spontaan uit het niet keihard juichen
![]()
Komt ie strompelend met z'n boxer aan en z'n broek op z'n enkels de kamer inrennenmoet nu weer huilen als ik er aan denk
![]()
Touchéquote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:40 schreef The_Dean het volgende:
Had je niet beter de boekjes kunnen vouwen, in plaats van de cd's?
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 11:40 schreef The_Dean het volgende:
Had je niet beter de boekjes kunnen vouwen, in plaats van de cd's?
Snapte je wel hoorquote:Op zaterdag 14 juni 2008 12:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Ik was net te gaar om volledig te elaboreren dat ik de trays uit de doosjes gehaald heb, alle cd's recht gedraaid heb (cd er uit, draaien, weer terug klikken), backinlay er in, trays terug, boekje in klepje, cd-doosje dicht, in doosje doen, doosje dichttapen, doosjes in grotere doos, grotere doos dichttapen..
![]()
![]()
Muwhahahahaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:54 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
![]()
Hahaha, dat is ook zo'n standaard grapje he... (Dat gaan juichen als er iemand even weg moet) Maar dat ie er zo intrapt...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:54 schreef Dribbel_ het volgende:
![]()
![]()
Reviews? Wie heeft het over reviews?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 14:30 schreef Cynic het volgende:
waarom cd´s recht draaien trouwens?
kan me niet voorstellen dat ze daar bij reviews op gaan letten
Vet ding!quote:
Heb je deze aangesloten op de microfoon ingang van je geluidskaart? Probeer anders eens de line-in of zet de mic-boost op de microfoon ingang uit, standaard staat die aan volgens mij...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:49 schreef punxinator het volgende:
Hey mensen, weer even een vraag:
Ik heb nu mijn sennheiser e835 en een BehringerMIC200 gekocht. Als ik deze op mijn boxen aansluit, werkt alles perfect. Maar als ik wil opnemen kraakt de microfoon heel erg. Ik denk zelf dat men geluids kaart het geluid niet aan kan. Maar ik wil niet nogmeer geld onnodig uitgeven... Kan iemand me enige tips geven?
Je vindt een RG te dik, dus je wilt een hollowbody?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:09 schreef brother52 het volgende:
Het was wel aardig maar het is een beetje krappe bedoening daar. Ik had wel wat meer ruimte verwacht.
Het aanbod viel op zich wel mee, dat is in elk geval wel beter dan de gemiddelde muziekwinkel in nederland waar ik geweest ben.
En en beetje jammer dat ze mij voor straplocks eerst naar het 2e hands gedeelte sturen (lift naar beneden, buitenom) terwijl ik gewoon bij de kassa had moeten zijn.
Wel lachten trouwens, gaan ze de rekening opmaken, mag je zelf je adres en zo intypen.![]()
En ik ben er achter gekomen dat ik helemaal geen ibanez RG370 of RG1570 wil. Die dingen zijn veel te dik en te zwaar.
Kan ik eindelijk gewoon op zoek naar een leuke hollowbody.
Ja, ik heb het idee dat die RG's bijna nog dikker zijn dan mijn telecaster.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je vindt een RG te dik, dus je wilt een hollowbody?.
Een S serie was inderdaad ook nog een optie geweest maar die zijn volgens mij niet linkshandig te krijgen. Want die zijn inderdaad behoorlijk dun en licht. Alleen het cleane geluid daarvan is wat aan de magere kant, dat had best wel wat voller gemogen.quote:Is de Ibanez S niet een optie? Die schijnt erg licht en dun te althans. Althans, volgens Herman Li..
Ik heb 2 of 3 Fenders, een Warwick Corvette en een Fame verstopt zien staan tussen de rechtshandige modellen, voor de rest stond er niet veel linkshandig. Of ik heb ze gewoon over het hoofd gezien.quote:nog linkshandige bassen zien hangen?
Ik heb juist liever wat zwaardere gitaar. Van die kleine iele dingetjes vind ik maar niks.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:09 schreef brother52 het volgende:
En ik ben er achter gekomen dat ik helemaal geen ibanez RG370 of RG1570 wil. Die dingen zijn veel te dik en te zwaar.
Kan ik eindelijk gewoon op zoek naar een leuke hollowbody.
Kost dat?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:36 schreef Metalfreak het volgende:
Vandaag een Boss GT-8 gekocht![]()
Iemand nog een Boss ME-8 kopen?![]()
Die S serie is inderdaad dun en licht. En spelen verbazingwekkend goed en erg lekker. Klinken ook erg primaquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je vindt een RG te dik, dus je wilt een hollowbody?.
Is de Ibanez S niet een optie? Die schijnt erg licht en dun te althans. Althans, volgens Herman Li..
nog linkshandige bassen zien hangen?
Het zal ook weer eens nietquote:Op zondag 15 juni 2008 09:54 schreef Witchfynder het volgende:
Nadat ik die post heb gemaakt ben ik ook gaan zoeken en heb idd geen Ibanez S LH kunnen vinden..
Moeten wij maar wachten totdat Dean ze voor ons maakt..
.
Vandaag optreden op Onwijspop in Spierdijk. Ik heb begrepen dat het in een tent is. Beter, want van die buitenpodia krijg je alleen maar longontsteking met dit weer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |