Ach hij doet z'n best hequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:54 schreef Even het volgende:
Nee brian wat doe jeWaar is de OP, waarom niet het goede topicnummer, Waaroooooooooooooooooom
TVP
Ik kom overal.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat kom jij hier dan doen, ik zit hier altijd![]()
Ja hey daar kan ik niks aan doen lieverdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:58 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik kom overal.Maar dan zie ik een hoop ONZ-namen, en dan trek ik mijn conclusie.
Doe niet zo gay, menneke.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja hey daar kan ik niks aan doen lieverd![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:58 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik kom overal.Maar dan zie ik een hoop ONZ-namen, en dan trek ik mijn conclusie.
In je nek.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:10 schreef fraubitch het volgende:
ik wil nog altijd viool leren spelen
das een kleine mini gitaar
Je weet dat je op 7, 9 en 12 bijvoorbeeld mooie harmonics kan krijgen? Als je bijvoorbeeld de eerste fret fret dan kan het op 13, and so on.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Kan iemand die techniek van een Artificial harmonic een beetje duidelijk uitleggen, ik krijg het niet voor elkaar:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |