Ach hij doet z'n best hequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:54 schreef Even het volgende:
Nee brian wat doe jeWaar is de OP, waarom niet het goede topicnummer, Waaroooooooooooooooooom
TVP
Ik kom overal.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat kom jij hier dan doen, ik zit hier altijd![]()
Ja hey daar kan ik niks aan doen lieverdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:58 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik kom overal.Maar dan zie ik een hoop ONZ-namen, en dan trek ik mijn conclusie.
Doe niet zo gay, menneke.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja hey daar kan ik niks aan doen lieverd![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:58 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik kom overal.Maar dan zie ik een hoop ONZ-namen, en dan trek ik mijn conclusie.
In je nek.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:10 schreef fraubitch het volgende:
ik wil nog altijd viool leren spelen
das een kleine mini gitaar
Je weet dat je op 7, 9 en 12 bijvoorbeeld mooie harmonics kan krijgen? Als je bijvoorbeeld de eerste fret fret dan kan het op 13, and so on.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Kan iemand die techniek van een Artificial harmonic een beetje duidelijk uitleggen, ik krijg het niet voor elkaar:')
Hangt er vanaf welke er in zitten, welke je er in stopt en wat voor geluid je wilquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:06 schreef DuranK het volgende:
Valt me op dat ik de laatste tijd telkens maar om het topic aanwezig benIk volg het allemaal niet meer zo goed.
Nah ja, ik ben laatste tijd niet echt tevreden over mijn geluid. Nieuwe gitaar nodigAlleen een maat van mij zei dat ik gewoon andere elementen moest kopen, dat het geluid dan automatisch beter word, en een ander zei dat dat niet altijd zo is. Ach ja ik zie wel
![]()
Dat zijn natural harmonics. Artificial harmonics kunnen overal (en zelfs verschillende op 1 fret).quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:11 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Je weet dat je op 7, 9 en 12 bijvoorbeeld mooie harmonics kan krijgen? Als je bijvoorbeeld de eerste fret fret dan kan het op 13, and so on.
Ja gewone harmonics zijn geen probleem maar de techniek voor een artificial harmonic is anders, dan gewoon in het vakje indrukken en de snaar aanslaan met je plectrum en gelijk daarna met je duim dempenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:11 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Je weet dat je op 7, 9 en 12 bijvoorbeeld mooie harmonics kan krijgen? Als je bijvoorbeeld de eerste fret fret dan kan het op 13, and so on.
Nicequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja gewone harmonics zijn geen probleem maar de techniek voor een artificial harmonic is anders, dan gewoon in het vakje indrukken en de snaar aanslaan met je plectrum en gelijk daarna met je duim dempen
'
en een pic tussendoor![]()
[afbeelding]
Het ene moment ben ik blij dat die erop zit alleen als ik dan naar drop D/C wil dan weer nietquote:
Of een halve stap omlaag wilt stemmen....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het ene moment ben ik blij dat die erop zit alleen als ik dan naar drop D/C wil dan weer niet![]()
Mja daar heb ik andere gitaar voorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:22 schreef NiteSpeed het volgende:
Niet naar drop D kunnen gaan? Wow, dat is wel kut.
Weetikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:14 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke er in zitten, welke je er in stopt en wat voor geluid je wil
Ja dat is het probleem niet maar het kost allemaal een stuk meer werk ben je zo een half uur met stemmen bezig, en aangezien hij nu alles perfect afgesteld staat laat ik het lekker zo staanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:24 schreef Even het volgende:
[..]
Of een halve stap omlaag wilt stemmen....![]()
Maar dan zit je ook weer met de bouw en de sustain en "drive" van de gitaar zelfquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:27 schreef DuranK het volgende:
[..]
WeetikIk ben er nog helemaal niet aan uit. Gewoon nog niet op genoeg gitaren gespeeld
Alleen zo kom ik erachter welk geluidje ik wil
![]()
Aangezien ik nogal eens van stemming wissel is een Floyd Rose dus inderdaad niks voor mij lees ik alweerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem niet maar het kost allemaal een stuk meer werk ben je zo een half uur met stemmen bezig, en aangezien hij nu alles perfect afgesteld staat laat ik het lekker zo staan![]()
Ach als je het eenmaal gewent bent kan je het vast snel stemmen, maar een vaste brug is dan inderdaad een heel stuk relaxter.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:33 schreef Even het volgende:
[..]
Aangezien ik nogal eens van stemming wissel is een Floyd Rose dus inderdaad niks voor mij lees ik alweer
Elementen op zich zijn denk ik het belangrijkste, de andere zullen ook wel invloed hebben maar dat zal dan weer minder grote invloed hebben op zich.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:34 schreef NiteSpeed het volgende:
Hm, wat is belangrijk voor je sustain. Elementen dicht bij de snaren, goeie elementen, nieuwe snaren en een leuke brug?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:35 schreef Desensitized het volgende:
Voornamelijk de elementen zelfMaar dat andere helpt inderdaad. Maar ook het hout/de bouw van je gitaar.
wat hij dus zegt ongeveerquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Elementen op zich zijn denk ik het belangrijkste, de andere zullen ook wel invloed hebben maar dat zal dan weer minder grote invloed hebben op zich.
Lijkt mij dan![]()
In wat voor opzicht, soort brug, of de kwaliteit ervan ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:38 schreef Even het volgende:
Brug is ook heel belangrijk!
Het lijkt mij heel belangrijk dat je brug je snaren goed strak houdt, dan blijven ze langen trillen. Toch?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
In wat voor opzicht, soort brug, of de kwaliteit ervan ?
kwaliteit zal toch niet ál te veel uitmaken lijkt me ?
Het is kutweer daarom zit iedereen binnen :pquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:40 schreef SNArky het volgende:
Is dit een snelheidsrecord voor deze reeks? Het is namelijk niet meer normaal zo hard als het gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |