Hebbuh....quote:
Waarom Ibanez op plaats 3 en geen Line 6 bij de Amps???quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:32 schreef Jorikjet het volgende:
Vorige topic
Het topic voor de gitarist - nummer 17
Gitaarmerken
Fender
Gibson
Ibanez
Epiphone
Squier
..meer..
Versterkers
Marshall
VOX
..meer..
Effecten
BOSS
Line6
..meer..
Gitaarsites
Gitaarnet.nl
Gitaar.pagina.nl
..meer..
meld even meer links om de OP completer te maken!
Ja ik zie nu op de website dat ze nieuwe inlays hebben (dus niet meer die 'gewone' vogeltjes).quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:07 schreef Ibanez het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl boeiend!!!!! Die "flying - Birds" inlay!!!![]()
Klaarquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:09 schreef Jorikjet het volgende:
als je hem 580 pixels breed maakt!
Wow, die zilveren; precies mijn smaak! Alleen jammer dat die geen 2 octaafs halsen hebben; tenminste zo ziet het er op de foto uit.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:11 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ja ik zie nu op de website dat ze nieuwe inlays hebben (dus niet meer die 'gewone' vogeltjes).
edit: dit bedoel ik, die 2 rechtse gitaren.
[afbeelding]
Hij is al 2 jaar in ontwikkeling, maar pas afgelopen NAMM (vorige week) geintroduceerd aan het grote publiek!quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:20 schreef Hammet het volgende:
Uhm... das al 2 jaar oud ofzo... maar goed.
Zo geweldig is het dus niet, want er wordt nog steeds geen gebruik van gemaakt.
Oh dan had ik het fout. Ik kan me enkel herinneren dat ik het iets van 2 jaar terug op TV had gezien. Dacht dat het toen dus al af was.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:31 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Hij is al 2 jaar in ontwikkeling, maar pas afgelopen NAMM (vorige week) geintroduceerd aan het grote publiek!
Ik ga misschien met mijn papaquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:33 schreef Ibanez het volgende:
Wanneer is die Music Messe in Frankfurt?? Dat is toch na de NAMM?? Gegadigden hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |