Vertel er eens wat over....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:18 schreef Sm0keZ het volgende:
mijn electrische gitaar werkt niet op batterijen... ik snap niet waar ze in moetengelukkig kan ie nog wel aan m'n versterker
Jahquote:[b]Op dinsdag 23 maart 2004 23:12 schreef Big_Boss_Man het volgende:[/b
een electrische gitarist is er ene op batterijen.
Nee hoor:quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:20 schreef tong80 het volgende:
Electrische gitaren ken ik maar electrische gitaristen is uniek.
quote:1972 - Stone the Crow lead guitarist Les Harvey was electrocuted on stage at a
show in Swansea, Wales, after touching a poorly-grounded microphone. He died in
a hospital a few hours later.
Net als Keith Relf van de Yardbirds en later de eerste incarnatie van Renaissancequote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:29 schreef Zander het volgende:
[..]
Nee hoor:
[..]
Epiphone? Datzelfde is een vriend van me ook gebeurd. Niet veel later brak ook de hals van die gitaar, die overigens weer gelijmd is.quote:Op woensdag 24 maart 2004 09:27 schreef DJRoberto1978 het volgende:
ik heb pas de pickup-selector-switch van mijn epiphone les pauls afgebroken, snap niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen maar ja ik moest het even kwijt en dit leek me het beste topic!
Heeft 'ie er heipalen mee in de grond staan rammen ofzo? Je hals breekt echt niet zomaar!quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:22 schreef Scylla het volgende:
[..]
Epiphone? Datzelfde is een vriend van me ook gebeurd. Niet veel later brak ook de hals van die gitaar, die overigens weer gelijmd is.
Hij was er zelf niet eens bij toen het gebeurde: de gitaar viel om van z'n standaard toen iemand er tegen stootte. Hals gebroken, net onder de kop. Dus die breekt wel zomaarquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heeft 'ie er heipalen mee in de grond staan rammen ofzo? Je hals breekt echt niet zomaar!
Hmm... typisch. Nou ja, tis wel bekend dat Les Pauls in het algemeen niet zo sturdy zijn als de meeste Strats, maar toch... M'n eigen Epiphone heeft het nodige gooi-, val- en smijtwerk overleefd.quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:07 schreef Scylla het volgende:
[..]
Hij was er zelf niet eens bij toen het gebeurde: de gitaar viel om van z'n standaard toen iemand er tegen stootte. Hals gebroken, net onder de kop. Dus die breekt wel zomaarHij is nu voor de tweede keer gelijmd, en met bouten vastgezet, en tot nu toe is hij heel. Maar goed, die Epiphone's zijn dus niet zo degelijk als Gibsons.
Vertel eens wat meer over die nieuwe imitatie stratocaster..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik zit te tobben of ik nou of een gebruikte Squier strat zal aanschaften of een nieuwe stratocaster immitatie
Ze zijn wel even sturdy, maar je moet bedenken dat de body van een LP vele maken zwaarder is dan die van een strat!quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hmm... typisch. Nou ja, tis wel bekend dat Les Pauls in het algemeen niet zo sturdy zijn als de meeste Strats, maar toch... M'n eigen Epiphone heeft het nodige gooi-, val- en smijtwerk overleefd.
Wat is sturdy?quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:08 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ze zijn wel even sturdy, maar je moet bedenken dat de body van een LP vele maken zwaarder is dan die van een strat!
En hoe zou Van Dale dat omschrijven?quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:51 schreef --H-I-M-- het volgende:
knak-resistent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |