Volgens mij zijn dit idd twee in drop D gestemde gitaren met een basgitaar.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:14 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Nog even over All Apologies (http://www.ultimate-guitar.com/tabs/n/nirvana/all_apologies_ver2_crd.htm)
Moet dat 1 gitaar het riffje spelen en een andere de akkoorden? Ik hoor niet zo goed wat er allemaal gebeurd. Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt!!
Oho. Ik ben eigelijk op zoek naar liedjes die ik gewoon alleen kan spelen.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:17 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit idd twee in drop D gestemde gitaren met een basgitaar.
Gewoon veel oefenen joh.. dat komt vanzelf wel.quote:Ow, ja. Dat gaat dus niet lukken. Ik heb wel 2 gitaren, maar het lukt me nog niet om op allebei te gelijk te spelen.
Als je een moment geduld heb ga ik een openingspost maken waar menig gitarist het warm van krijgt!quote:Op maandag 28 juni 2004 13:37 schreef five2one het volgende:
Zwakke openingspost trouwens BBM.. Wij willen plaatjes van random gitaarhelden en gitaren en versterkers en.....
Twee gitaarhelden in één keer. Scheelt me weer een tvpquote:Op maandag 28 juni 2004 13:37 schreef five2one het volgende:
Wij willen plaatjes van random gitaarhelden en gitaren en versterkers en.....
Jeuj. Als iemand mooie foto's heeft van mooie gitaarmeut, dan post dat dan zo, hè, dan maken we d'r een mooie opo van.quote:Op maandag 28 juni 2004 13:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Twee gitaarhelden in één keer. Scheelt me weer een tvp.
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 juni 2004 13:44 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Als je een moment geduld heb ga ik een openingspost maken waar menig gitarist het warm van krijgt!
Nou hebt toch gitaarhelden, gitaren en versterkers?? Dat wilde je toch?? Is het nou nog niet goed??quote:Op maandag 28 juni 2004 14:26 schreef five2one het volgende:
Copy paste BBM!.
In navolging van het mooiste gitaar-tournament moeten we ook maar eens een poll houden met een aantal gave plaatjes van gitaristen in aktie. Lettende op de foto en niet op de persoonlijke smaak van de Fokkers.
Tuurlijk wel!!!quote:Op maandag 28 juni 2004 14:28 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Nou hebt toch gitaarhelden, gitaren en versterkers?? Dat wilde je toch?? Is het nou nog niet goed??
Wie's dat? Hillel Slovak van de RHCP? 'k Heb hem wel eens op een foto gezien vaag dus ik weet niet precies of hij er wel op lijkt. Het is het eerste wat in me op kwam.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:47 schreef Svyatagor het volgende:
Plaat:
[afbeelding]
Vooral die kapotgespoten armen...
![]()
Nee, het is zijn opvolger, Frusciante, ergens begin jaren negentig.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:49 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Wie's dat? Hillel Slovak van de RHCP? 'k Heb hem wel eens op een foto gezien vaag dus ik weet niet precies of hij er wel op lijkt. Het is het eerste wat in me op kwam.
Wow! Wat een verschil met nu, hij is er niet uit te herkennen!quote:Op maandag 28 juni 2004 14:56 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee, het is zijn opvolger, Frusciante, ergens begin jaren negentig.
Hier had hij al zijn tanden nog...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |