quote:Marcel Coenen vroeg:
Metal Coverband STORMRIDER Zoekt:
Gitarist !
Profiel:
· Moet technisch goede skills hebben, zowel soleren als ritme gitaar, en van thrash metal (Forbidden, Testament, Slayer) tot oude 70’s rock (Thin Lizzy, Judas Priest, Deep Purple) kunnen spelen.
Complete huidige setlist zie http://www.stormrider.nl/setlist.htm .
Geen beginners !
· In bezit van goede backline
· In bezit van eigen vervoer
· Moet houden van een feestje
· Bereid zijn om regelmatig op te treden in binnen en omringd buitenland (gemiddeld 2 tot 3 keer per maand)
· Voldoende podium ervaring en uitstraling
STORMRIDER speelt uitsluitend covers van hardrock/metal bands, veelal jaren 80 periode. De band heeft al zeer veel succesvolle optredens gedaan in binnen en buitenland, waaronder als voorprogramma van Death Angel en op diverse festivals.
De band is gelokaliseerd in Limburg, Nederland (in de buurt van Roermond).
Spreekt jou bovenstaande aan, mail dan je gegevens en een MP3 sample (niet groter dan 5 M van je spel naar: marcel.coenen@gmail.com . Je kan ook een link in de mail zetten naar een MP3 bestand dat ergens op het net staat.
Heb je deze mogelijkheid niet dan kun je ook een CD sturen naar:
Stormrider
Reinoudflat 30
6136 DJ Sittard
http://www.stormrider.nl
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:55 schreef Rooligan het volgende:
Stormrider!
wel eens van gehoord....
Linkske naar het vorige deel
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:46 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Maar laat ik dan meteen maar een serieze post neerzetten.
Ik wil eens voor een wahwah gaan kijken. Ik heb het idee dat ik met een budget van ¤150 een goede wahwah kan halen. Ik weet alleen niet wat de prijzen zijn in echte winkels. Ik wil veel uitproberen en als degene die ik het beste vind boven mijn budget ligt, dan spaar ik even door.
Wie weet een goede tent niet te ver weg van Maastricht? (niet in Noord Brabant dus) (Duitsland of België vind ik niet erg)
Waar moet ik op letten bij het testen? (misschien zijn er dingen waar je aan merkt dat een wahwah zuigt)
Zijn er wahs die jullie me afraden?
Heeft iemand een prijslijst van wat wahwahs ongeveer kosten in een winkel? Dan weet ik wat ik kan verwachten.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:56 schreef Damusic2me het volgende:
voor 150 euro kan je makkelijk kiezen, ik kan je aanraden de jimi hendrix crybaby even te proberen. maar als je naar een beetje ok zaak toe gaat, kan je ze gewoon naast elkaar testen
Belangrijk bij wahs is vooral dat ze niet te veel tone sucken als ze niet aanstaan! let daar op in de winkelquote:Op vrijdag 3 december 2004 16:46 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Maar laat ik dan meteen maar een serieze post neerzetten.
Ik wil eens voor een wahwah gaan kijken. Ik heb het idee dat ik met een budget van ¤150 een goede wahwah kan halen. Ik weet alleen niet wat de prijzen zijn in echte winkels. Ik wil veel uitproberen en als degene die ik het beste vind boven mijn budget ligt, dan spaar ik even door.
Wie weet een goede tent niet te ver weg van Maastricht? (niet in Noord Brabant dus) (Duitsland of België vind ik niet erg)
Waar moet ik op letten bij het testen? (misschien zijn er dingen waar je aan merkt dat een wahwah zuigt)
Ja, alle crybaby gevallenquote:Zijn er wahs die jullie me afraden?
Geen idee. Teese maakt de beste wahs, maar vox heeft ookhele goeie.quote:Heeft iemand een prijslijst van wat wahwahs ongeveer kosten in een winkel? Dan weet ik wat ik kan verwachten.
Met bloed op de muur van de kleedkamer van Fiona Apple schrijven maakt ook een heleboel goedquote:Op maandag 6 december 2004 13:09 schreef Fixxxer het volgende:
Wat vind men hier van Dave Navarro? Hij duikt altijd op in de bladen maar meer omdat ie met een hete chick is getrouwd en er zelf rauw uitziet geloof ik.
Dus een beetje fatsoenlijke bypass.quote:Op maandag 6 december 2004 10:28 schreef LenL het volgende:
[..]
Belangrijk bij wahs is vooral dat ze niet te veel tone sucken als ze niet aanstaan! let daar op in de winkel
[..]
Ja, alle crybaby gevallen
[..]
Geen idee. Teese maakt de beste wahs, maar vox heeft ookhele goeie.
Dan heb ik genoeg met ¤200. Ik zal eens een mailtje sturen naar die lui. Hopen dat ze Engels spreken.quote:Op maandag 6 december 2004 16:03 schreef Fixxxer het volgende:
Op de site van feedback staat een crybaby al voor 99,- Andere dunlops zijn duurder en er natuurlijk nog de Dunlop JH1, jimi hendrix...
Vox voor 160,-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |