abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23739820
Hier verder

Het enige wat nog liep:

quote:
Marcel Coenen vroeg:
Metal Coverband STORMRIDER Zoekt:

Gitarist !

Profiel:

· Moet technisch goede skills hebben, zowel soleren als ritme gitaar, en van thrash metal (Forbidden, Testament, Slayer) tot oude 70’s rock (Thin Lizzy, Judas Priest, Deep Purple) kunnen spelen.
Complete huidige setlist zie http://www.stormrider.nl/setlist.htm .
Geen beginners !
· In bezit van goede backline
· In bezit van eigen vervoer
· Moet houden van een feestje
· Bereid zijn om regelmatig op te treden in binnen en omringd buitenland (gemiddeld 2 tot 3 keer per maand)
· Voldoende podium ervaring en uitstraling

STORMRIDER speelt uitsluitend covers van hardrock/metal bands, veelal jaren 80 periode. De band heeft al zeer veel succesvolle optredens gedaan in binnen en buitenland, waaronder als voorprogramma van Death Angel en op diverse festivals.

De band is gelokaliseerd in Limburg, Nederland (in de buurt van Roermond).

Spreekt jou bovenstaande aan, mail dan je gegevens en een MP3 sample (niet groter dan 5 M van je spel naar: marcel.coenen@gmail.com . Je kan ook een link in de mail zetten naar een MP3 bestand dat ergens op het net staat.
Heb je deze mogelijkheid niet dan kun je ook een CD sturen naar:

Stormrider
Reinoudflat 30
6136 DJ Sittard

http://www.stormrider.nl

quote:
Op vrijdag 3 december 2004 15:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wat nou 'pffff'??

ow ja..... dit is een ode aan BIG_BOSS_MAN; de starter van dit alles! Hoezee!!

[ Bericht 13% gewijzigd door Ibanez op 03-12-2004 16:18:42 ]
In The Presence Of Enemies!
pi_23739842
Stormrider!
wel eens van gehoord....

Linkske naar het vorige deel
Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
pi_23739891
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 15:55 schreef Rooligan het volgende:
Stormrider!
wel eens van gehoord....

Linkske naar het vorige deel

Gaat dat zien!!! Als dat nog wat wordt met die nieuwe gitarist....
In The Presence Of Enemies!
pi_23739950
Wat nou 'pffff'??
feest
pi_23740406
Ah we vieren het 13e nummer!
feest
pi_23740918
Nummer 13 alweer

verkapte tvp!
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_23740967
Maar laat ik dan meteen maar een serieze post neerzetten.

Ik wil eens voor een wahwah gaan kijken. Ik heb het idee dat ik met een budget van ¤150 een goede wahwah kan halen. Ik weet alleen niet wat de prijzen zijn in echte winkels. Ik wil veel uitproberen en als degene die ik het beste vind boven mijn budget ligt, dan spaar ik even door.

Wie weet een goede tent niet te ver weg van Maastricht? (niet in Noord Brabant dus) (Duitsland of België vind ik niet erg)
Waar moet ik op letten bij het testen? (misschien zijn er dingen waar je aan merkt dat een wahwah zuigt)
Zijn er wahs die jullie me afraden?
Heeft iemand een prijslijst van wat wahwahs ongeveer kosten in een winkel? Dan weet ik wat ik kan verwachten.
feest
pi_23741054
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:46 schreef Big_Boss_Man het volgende:

Ik wil eens voor een wahwah gaan kijken. Ik heb het idee dat ik met een budget van ¤150 een goede wahwah kan halen. Ik weet alleen niet wat de prijzen zijn in echte winkels. Ik wil veel uitproberen en als degene die ik het beste vind boven mijn budget ligt, dan spaar ik even door.

Wie weet een goede tent niet te ver weg van Maastricht? (niet in Noord Brabant dus) (Duitsland of België vind ik niet erg)
Waar moet ik op letten bij het testen? (misschien zijn er dingen waar je aan merkt dat een wahwah zuigt)
Heeft iemand een prijslijst van wat wahwahs ongeveer kosten in een winkel? Dan weet ik wat ik kan verwachten.

Ga eens kijken in de Music Store in Keulen. Daar hebben ze werkelijk alles wat je maar wensen kan

http://www.musicstorekoeln.de/
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_23741220
voor 150 euro kan je makkelijk kiezen, ik kan je aanraden de jimi hendrix crybaby even te proberen. maar als je naar een beetje ok zaak toe gaat, kan je ze gewoon naast elkaar testen
-this message was created with 100% recycled electrons-
  vrijdag 3 december 2004 @ 17:12:21 #10
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_23741643
idd kijk eens naar pedalen van dunlop, of vox, die 2 zijn bijna altijd goede keuze. Voor een apartere sound zou je ook nog in het hoekje van Morley kunnen kijken!
pi_23742540
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:56 schreef Damusic2me het volgende:
voor 150 euro kan je makkelijk kiezen, ik kan je aanraden de jimi hendrix crybaby even te proberen. maar als je naar een beetje ok zaak toe gaat, kan je ze gewoon naast elkaar testen

dit is idd een heel goed pedaal!!!

ibanez heeft die, zelf ook al op gespeelt zeker een aanrader!!
  vrijdag 3 december 2004 @ 18:49:54 #12
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_23743648
* Svyatagor de opperlurker zet ook even een tvp'tje
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  vrijdag 3 december 2004 @ 23:27:19 #13
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_23749880
Nice nice, de 13de
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_23754744
Pats, nummer 13.
pi_23760017
Schaamteloze tvp
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_23794294
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 16:46 schreef Big_Boss_Man het volgende:

Belangrijk bij wahs is vooral dat ze niet te veel tone sucken als ze niet aanstaan! let daar op in de winkel
quote:
Ja, alle crybaby gevallen
quote:
Geen idee. Teese maakt de beste wahs, maar vox heeft ookhele goeie.
pi_23797448
Wat vind men hier van Dave Navarro? Hij duikt altijd op in de bladen maar meer omdat ie met een hete chick is getrouwd en er zelf rauw uitziet geloof ik.
Ik weet zo niet wat ie bij de RHCP gespeeld heeft, maar ik zag laatst toevallig voor het eerst een concert van Janes Addiction op tv.
a. ok het was mijn muziek niet
b. ik dacht letterlijk 'wat een slechte muziek', en het gitaarspel om te huilen. Leek wel of ie voor het eerst improviseerde (niet dat ie zelfs improviseerde) zo saai, vreemd en niets zeggend.

Of hebben mensen hier een andere mening?
pi_23798593
quote:
Op maandag 6 december 2004 13:09 schreef Fixxxer het volgende:
Wat vind men hier van Dave Navarro? Hij duikt altijd op in de bladen maar meer omdat ie met een hete chick is getrouwd en er zelf rauw uitziet geloof ik.
Met bloed op de muur van de kleedkamer van Fiona Apple schrijven maakt ook een heleboel goed .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_23799718
Whehe, ja van het gitaarspelen zal ie geen eelt krijgen
  maandag 6 december 2004 @ 15:04:54 #20
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_23799785
Ik ken 'm eigenlijk alleen van z'n spel op die Chili Peppers cd, en dat klinkt helemaal niet verkeerd, vind ik. Maar goed, in de studio kun je dingen natuurlijk ook 100x overdoen tot ze goed genoeg zijn. Anthony Kiedis zingt live meestal ook zo vals als een straatkat, op de platen valt dat ook niet op.

Jane's Addiction heb ik ook weleens gehoord, maar dat was ook niet echt mijn ding.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_23800495
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:28 schreef LenL het volgende:

[..]

Belangrijk bij wahs is vooral dat ze niet te veel tone sucken als ze niet aanstaan! let daar op in de winkel
[..]

Ja, alle crybaby gevallen
[..]

Geen idee. Teese maakt de beste wahs, maar vox heeft ookhele goeie.
Dus een beetje fatsoenlijke bypass.
En welke het word weet ik niet, daarom moet ik een goede tent hebben zodat ik genoeg kan uittesten.
En ik wil weten wat een wahwah kost in een winkel. Want als ik zeg tegen m'n ouders van 'ja ik wil zo een ding voor m'n verjaardag en dat kost zoveel' en dan kost het ineens veel meer dan komt er misschien gezeik. Dus ik wil dat een beetje weten. Heb ik genoeg keuze voor 150 euro? Volgens mij kan ik beter vasthouden aan 200.

[ Bericht 0% gewijzigd door Big_Boss_Man op 06-12-2004 15:47:27 ]
feest
pi_23800691
Hoe zit het eigelijk met die Music Store in Keulen. Dat is toch een uur rjiden er naartoe.
Is het daar goedkoper dan muziekzaken in Maastricht? Hebben ze een beetje een goed aanbod aan wahwahs? Het moet het natuurlijk wel waard zijn er naartoe te gaan!
feest
pi_23800864
Op de site van feedback staat een crybaby al voor 99,- Andere dunlops zijn duurder en er natuurlijk nog de Dunlop JH1, jimi hendrix...
Vox voor 160,-
pi_23800932
quote:
Op maandag 6 december 2004 16:03 schreef Fixxxer het volgende:
Op de site van feedback staat een crybaby al voor 99,- Andere dunlops zijn duurder en er natuurlijk nog de Dunlop JH1, jimi hendrix...
Vox voor 160,-
Dan heb ik genoeg met ¤200. Ik zal eens een mailtje sturen naar die lui. Hopen dat ze Engels spreken.
feest
pi_23800996
hé een tvp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')