Enkele dingen die speelden:quote:quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:32 schreef GF het volgende:
[..]
Alles zit goed.. Ik ga zo eerst andere boxen proberen, helpt dat niet dan prop ik er een andere geluidskaart in.
Tot nu toe krijg ik er deze herrie uit: mp3
Haha ik vind dat serieus nog wel een vet effect , tom morello in spé?
Misschien is het zn distortion die gewoon kut klinkt via die headphones out. Je zou er eens een koptelefoon in moeten stoppen en luisteren.quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:21 schreef Litpho het volgende:
Het is mij zo even een absoluut raadsel waarom GF zo'n raar geluid krijgt.line-in softwarematig laag gezet output van versterker en/of gitaar laag gezet gecontroleerd of de software niet gewoon een patch met veel distortion als default heeft
Draai de pootjes eens eronderuit, dan heb je ook de plaat los. Kijk je eens of het wieltje niet vervuild is dat ronddraait als je hem intrapt en je kunt eens kijken of het connectortje goed op de printplaat geklikt zit. Want dit heb ik eens gehad, hij zat er niet goed op. Elke keer bij het instampen een kraak van hier tot de onderburen...quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:45 schreef Marczilla het volgende:
GVD mijn Wahwah doet vaag. Er zit halverwege een kraag in. Kep al nieuwe batterij in gedaan. Dit heb ik nog nooit gehad.
Het is een Jim Dunlop, JH-1
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:26 schreef GF het volgende:
Hoe krijg ik er nu effecten over?Ik rommel maar wat met al die instellingen maar er veranderd niks aan het geluid.
Onboard kaart die ik nu gebruik is een 5.1 channels AC'97 audio. Dat distortion probleem is nu weg, klinkt nu gewoon clean. Alleen ik krijg er geen effecten overquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:26 schreef Kuupke het volgende:
Zo weer gevonden
Ik heb het probleem van Distortion opnames ook gehad. Wat voor Geluidskaart heb je. Anders kunt je eens kijken of er toevallig een effect over je geluid gezet wordt standaard. Bv een equalizer die op "pop" staat ofzo dit kan wel eens problemen geven.
Als je wat aanslaat op je gitaar slaat de input-meter bovenaan de guitar rig wel uit? Anders bypass je die en dan is het geen wonder dat kloten met de instellingen geen hoorbaar effect heeftquote:Op vrijdag 17 september 2004 13:42 schreef GF het volgende:
Onboard kaart die ik nu gebruik is een 5.1 channels AC'97 audio. Dat distortion probleem is nu weg, klinkt nu gewoon clean. Alleen ik krijg er geen effecten over![]()
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik heb het idee dat het geluid niet eerst door het programma gaat. Die componenten toevoegen heb ik al gedaan. Boxen beginnen wel wat meer herrie te maken, maar gitaar blijft clean klinken.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je wat aanslaat op je gitaar slaat de input-meter bovenaan de guitar rig wel uit? Anders bypass je die en dan is het geen wonder dat kloten met de instellingen geen hoorbaar effect heeft.
Zeer mooie Strat!!!!quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:20 schreef Kuupke het volgende:
Omg even om mijn vraag terug te komen (die van wat is nu echt een kleur voor een Bleus grtaar)
Zoiets misschien, met dan aan de bovenkan aflopend naar blank hout.
[afbeelding]
Ik vond het wel een aparte kleur/effect combi.quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:35 schreef five2one het volgende:
[..]
Zeer mooie Strat!!!!
quote:Op vrijdag 17 september 2004 12:45 schreef Marczilla het volgende:
GVD mijn Wahwah doet vaag. Er zit halverwege een kraag in. Kep al nieuwe batterij in gedaan. Dit heb ik nog nooit gehad.
Het is een Jim Dunlop, JH-1
Idd! Gewoon ff schoonmaken. Zo'n wah kan in principe niet kapot. 't Zal wel vuiligheid zijn, heb ik ook altijd.quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:14 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Draai de pootjes eens eronderuit, dan heb je ook de plaat los. Kijk je eens of het wieltje niet vervuild is dat ronddraait als je hem intrapt en je kunt eens kijken of het connectortje goed op de printplaat geklikt zit. Want dit heb ik eens gehad, hij zat er niet goed op. Elke keer bij het instampen een kraak van hier tot de onderburen...
Als je die slagplaat er nou eens vanaf liet!quote:Op vrijdag 17 september 2004 14:36 schreef Kuupke het volgende:
[..]
Ik vond het wel een aparte kleur/effect combi.
Ik spuit de slagplaat ook in dezelfde kleur denk ik. Ik ben niet zo kapot van dat witte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |