Hebbuh....quote:
Waarom Ibanez op plaats 3 en geen Line 6 bij de Amps???quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:32 schreef Jorikjet het volgende:
Vorige topic
Het topic voor de gitarist - nummer 17
Gitaarmerken
Fender
Gibson
Ibanez
Epiphone
Squier
..meer..
Versterkers
Marshall
VOX
..meer..
Effecten
BOSS
Line6
..meer..
Gitaarsites
Gitaarnet.nl
Gitaar.pagina.nl
..meer..
meld even meer links om de OP completer te maken!
Ja ik zie nu op de website dat ze nieuwe inlays hebben (dus niet meer die 'gewone' vogeltjes).quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:07 schreef Ibanez het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl boeiend!!!!! Die "flying - Birds" inlay!!!![]()
Klaarquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:09 schreef Jorikjet het volgende:
als je hem 580 pixels breed maakt!
Wow, die zilveren; precies mijn smaak! Alleen jammer dat die geen 2 octaafs halsen hebben; tenminste zo ziet het er op de foto uit.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:11 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ja ik zie nu op de website dat ze nieuwe inlays hebben (dus niet meer die 'gewone' vogeltjes).
edit: dit bedoel ik, die 2 rechtse gitaren.
[afbeelding]
Hij is al 2 jaar in ontwikkeling, maar pas afgelopen NAMM (vorige week) geintroduceerd aan het grote publiek!quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:20 schreef Hammet het volgende:
Uhm... das al 2 jaar oud ofzo... maar goed.
Zo geweldig is het dus niet, want er wordt nog steeds geen gebruik van gemaakt.
Oh dan had ik het fout. Ik kan me enkel herinneren dat ik het iets van 2 jaar terug op TV had gezien. Dacht dat het toen dus al af was.quote:Op donderdag 3 februari 2005 14:31 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Hij is al 2 jaar in ontwikkeling, maar pas afgelopen NAMM (vorige week) geintroduceerd aan het grote publiek!
Ik ga misschien met mijn papaquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:33 schreef Ibanez het volgende:
Wanneer is die Music Messe in Frankfurt?? Dat is toch na de NAMM?? Gegadigden hier?
ghehehequote:Op donderdag 3 februari 2005 13:32 schreef Jorikjet het volgende:
Hammet bedankt voor het plaatje en Jorikjet voor de mooie OP
Ik zal een mooi plaatje maken voor topic 19!quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:36 schreef Rooligan het volgende:
ik wil deze er ook in zien...
[afbeelding]
Noem me maar gewoon Ton.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:53 schreef Svyatagor het volgende:
In het vorige topic schreef Big_Boss_Man het volgende: (ofzo)
[afbeelding]
Bijzonder, nog nooit gezien dat Hendrix op een LP speelde! Uiteraard wel een custom...
![]()
Hoezo is PRS trouwens niet boeiend? Mooie gitaren vind ik hoor!
Deze bijvoorbeeld:
[afbeelding]
![]()
Yup, al zijn de Tremonti's zoals deze juist de wat goedkopere modellen. Die zijn er volgens mij al vanaf 500 euro ofzo. Al weet ik het van deze niet precies.quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:12 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Noem me maar gewoon Ton.
Deze PRS:![]()
[afbeelding]
Zijn volgens mij peperduur PRS gitaren, toch?
Jesus, de website van PRS staat vol met gitaren met bijna astronomische prijzen, en jij kiest er 1 van ¤550,- als mooiste . . .quote:Op donderdag 3 februari 2005 19:12 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Deze PRS:![]()
[afbeelding]
Zijn volgens mij peperduur PRS gitaren, toch?
Schoonheid zit 'm misschienwel in de simpelheid. (is dat een woord?quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:14 schreef Hammet het volgende:
[..]
Jesus, de website van PRS staat vol met gitaren met bijna astronomische prijzen, en jij kiest er 1 van ¤550,- als mooiste . . .
Ik zie er ook niet aan hoe goed ze klinken.quote:Maar goed... PRS-gitaren zijn duur, maar die niet. Dit is de PRS Tremonti SE, de goedkope editie van de Tremonti Signature (die iets van ¤2500,- kost dacht ik).
PRS zijn sinds enkele jaren bezig met het produceren van SE-gitaren (SE = Student Edition); gitaren voor de mensen met een kleiner budget dus. Voorbeelden zijn de Santana SE, Santana SE II, SE Soapbar, SE EG en die Tremontie SE dus.
Ja het zijn PRS-gitaren, en die naam op de kop staat natuurlijk erg stoer, maar ze halen het lang niet bij de duurdere 'echte' PRS-gitaren. Logish natuurlijk, maar het is toch jammer dat de portemonnee-vriendelijke gitaren het meer moeten hebben van de naam dan iets anders.
Het zijn zeker geen slechte gitaren ofzo, maar ze springen er ook absoluut niet uit.
En ik kan het weten, ik heb verscheidene bespeeld
Welk gitaarforum?quote:Op donderdag 3 februari 2005 23:05 schreef Chokeme het volgende:
Zijn er hier ook mensen die op het gitaarforum zitten/zaten ?
Ik zat er regelmatig tot dat ze een poos offline zijn geweest, ben het min of meer 'vergeten'. Ben trouwens nog wel steeds moderator ondanks het feit dat ik er al een dik halfjaar ofzo niet meer ben geweest
Dat zeg ik ook niet, ik vertelde je gewoon een verhaaltje. Heb je weer wat geleerdquote:Op donderdag 3 februari 2005 23:02 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Schoonheid zit 'm misschienwel in de simpelheid. (is dat een woord?)
[..]
Ik zie er ook niet aan hoe goed ze klinken.
Nah, ze zijn wel een stuk beter dan Squiers. Je kan ze misschien wel vergelijken met Epiphone en Mexicaanse Fenders, maar dan wel de duurdere modellen (dus niet die van ¤300,-).quote:Zijn die SE gitaren zoiets als de Squiers zijn van Fender en Epiphone van Gibson?
Maar de vergelijking van Ton gaat wel op in die zin dat een high-end merk ook een budget-versie heeft- Fender- Squier, Gibson-Epiphone, PRS - Tremonti.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:19 schreef Hammet het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik vertelde je gewoon een verhaaltje. Heb je weer wat geleerd.
[..]
Nah, ze zijn wel een stuk beter dan Squiers. Je kan ze misschien wel vergelijken met Epiphone en Mexicaanse Fenders, maar dan wel de duurdere modellen (dus niet die van ¤300,-).
Tsja, die laten gewoon het 'Prestige' weg als het om een budget-gitaar gaatquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:51 schreef Ibanez het volgende:
Ibanez niet....Die schamen er zich niet voor om op goedkope gitaren het Ibanez logo te drukken....
Tsja, het feit dat ze goedkopere gitaren op de markt brengen vind ik geen vergelijking. Maar goed, als je het toch wilt vergelijken: Epiphone en de SE-gitaren van PRS moet je meer zien als Mexicaanse Fenders (wat eigenlijk ook al budget-gitaren zijn) dan als Squiers.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:46 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Maar de vergelijking van Ton gaat wel op in die zin dat een high-end merk ook een budget-versie heeft- Fender- Squier, Gibson-Epiphone, PRS - Tremonti.
Ok, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:57 schreef Hammet het volgende:
[..]
Tsja, het feit dat ze goedkopere gitaren op de markt brengen vind ik geen vergelijking. Maar goed, als je het toch wilt vergelijken: Epiphone en de SE-gitaren van PRS moet je meer zien als Mexicaanse Fenders (wat eigenlijk ook al budget-gitaren zijn) dan als Squiers.
En jij zegt PRS <-> Tremonti. Maar zoals ik al zei: die Tremonti is ook heel duur. Enkel die SE is goedkoper.
Kijk maar:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |