Geen idee...quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:11 schreef Ingrate het volgende:
is er ook een topic voor drummers ???
Ik zie je al fietsen met een buizenbak van tegen de 20 kilo achter op je fietsquote:BigBoss:
Waar zijn gitaarspullen het goedkoopst? Ik ben van plan om met een maat naar Afghanistan te fietsen, misschien kan ik dan meteen een goedkope buizenamp meenemen.
Bij Feedback heb je leuke gitaartjes van minder dan E 100 die ook nog eens prima bespeelbaar zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:56 schreef erikh het volgende:
Is dit ook het topic voor mensen die gitaar willen leren spelen?
Ik wil het dus graag leren en wil in ieder geval een akoestische gitaar kopen om mee te beginnen, wat is nou een beetje leuk merk om het mee te leren, ik hoef niet meteen een gitaar van 1000 euro ofzo maar gewoon een leuke om het te leren
Stagg acoustic guitars, zijn errug goed, en zeker voor de prijs. ze klinken en spelen goed.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:56 schreef erikh het volgende:
Is dit ook het topic voor mensen die gitaar willen leren spelen?
Ik wil het dus graag leren en wil in ieder geval een akoestische gitaar kopen om mee te beginnen, wat is nou een beetje leuk merk om het mee te leren, ik hoef niet meteen een gitaar van 1000 euro ofzo maar gewoon een leuke om het te leren
Voor erikh, je kunt ze vinden op de site van Staggquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:57 schreef NRK het volgende:
[..]
Stagg acoustic guitars, zijn errug goed, en zeker voor de prijs. ze klinken en spelen goed.
Muziek centrum best, venray.:Pquote:schreef Rooligan het volgende:
[..]
Welke is dat dan?
en mn oma wordt 140.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:19 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
Ik kan Eruption van Van Halen eindelijk spelen![]()
Oude oma. Zo ontzettend moeilijk is Eruption nou ook weer niet. Als hij Vai's Paganini kan spelen, praten we verder. Die overigens ook niet onmogelijk is.quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:03 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
en mn oma wordt 140.
hé man! Chill!quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:45 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Dit topic word er vet als er allemaal van die hasjkickers komen en dan gaan we zo van 'hé man'.
Heheh. Ja. Heh.quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:18 schreef Noca het volgende:
[..]
hé man! Chill!
![]()
hoest met je fuzz?quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:45 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Dit topic word er vet als er allemaal van die hasjkickers komen en dan gaan we zo van 'hé man'.
Ik wil 'm zo meteen afmaken, maar ik moet nog een aantal dingen weten:quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:54 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
hoest met je fuzz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |