Ja dat ligt ernaan waar je vanuit gaat... Als jij helemaal weg bent van het model van de SA 160 , kun je lullen als brugman, zal jij je nooit een Rg kopen. Kwalitatief gezien vind ik de RG beter, alleen al voor de hardware. Die Edge Pro II brug i.c.m. die toplock staat garrant voor 0 ontstemming na het tremmolo gebruik. Overigens heb je bij de SA serie een humbucker met 2 singlecoil elementen, bij de RG een dubbele humbucker. (zonder de gebruikelijke singlecoil in het midden). Dat past Ibanez niet zo vaak meer toe als vroeger, die single coil in het midden, waarom is mij een raadsel want persoonlijk vind ik dat prettig. Ik heb op die k7 ook geen single coil, maargoed das een scheurgitaar, daar kun je ze alle 4 tegenlijk aansturen.quote:Verenjano schreef:
Even een vraag:
Ik had een tijdje geleden verteld dat ik gitaar ga spelen en van plan was een Ibanez SA160 aan te schaffen. Daar is toen wat commentaar op gekomen, zowel positief als negatief. Ik wil dus graag van jullie weten wat ik beter kan doen:
- Die SA160 kopen (nieuw) voor 280 euro
- Een Ibanez uit de RG serie kopen (bijvoorbeeld een rg 370DX), van ongeveer dezelfde prijs
Alvast bedankt
Nee, alleen videodemo's van gezien, en heel ff klein stukje in een muziekzaak, maar dan wel zonder amp. De nek vond ik iig wel fijn!quote:Ibanez schreef in het vorige topic het volgende:
Hey --H-I-M--!!
Aleens op de Line 6 acoustische variax gespeeld?????
Het thema van Desperadoquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:31 schreef super-muffin het volgende:
Wie weet leuke spaanse muziek. Met snelle spaanse gitaar?
Terug Vind Post
Weliswaar technisch gezien niet geheel en al spaans, maar qua stijl wel ongeveer goed:quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:31 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb erop gespeeld.. Wat een ding zeg!!! Echt lol... die ga ik met sinterklaas in me schoen vragen!!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:19 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Nee, alleen videodemo's van gezien, en heel ff klein stukje in een muziekzaak, maar dan wel zonder amp. De nek vond ik iig wel fijn!
Jij laat er geen gras over groeien!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:29 schreef Svyatagor het volgende:
T
V
P
Terugvindpost, om het topic in je MyActiveTopicslijst te krijgen. Ik vond zelf de Variax Acoustic nog wat aan de dure kant, alhoewel donaties van Goedheiligmannen uiteraard altijd op prijs gesteld wordenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:05 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Ik heb erop gespeeld.. Wat een ding zeg!!! Echt lol... die ga ik met sinterklaas in me schoen vragen!!
wat betekent toch dat tvp???![]()
Kewl..... dus elk topic waar je regelmatig op reageerd komt bij "my active topics"???? Dat wist ik niet.....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Terugvindpost, om het topic in je MyActiveTopicslijst te krijgen. Ik vond zelf de Variax Acoustic nog wat aan de dure kant, alhoewel donaties van Goedheiligmannen uiteraard altijd op prijs gesteld worden.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:47 schreef --H-I-M-- het volgende:
ik dacht rond de 1150
ik ben heel terughoudend hoor!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:06 schreef --H-I-M-- het volgende:
Een Nieuwe Axe om vette shit mee te jammen!
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:39 schreef five2one het volgende:
tvp.
Tsk. Ik dacht dat Limburgers wel tegen wat vrolijkheid zouden kunnen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:07 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Jij laat er geen gras over groeien!![]()
Het is hier inderdaad een beetje een Limburgertopic!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:21 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[..]
Tsk. Ik dacht dat Limburgers wel tegen wat vrolijkheid zouden kunnen.![]()
K heb deze per ongeluk ged/l toen ik gipsy kings stuff wilde: Al DiMeola & Giorgos Dalaros - La malaguena mexico.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:31 schreef super-muffin het volgende:
Terug Vind Post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |