Ik was al bang dat er geen nieuwe ging komenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:53 schreef EvilWasp het volgende:
Mijn actie ook weer, eerste post in het topic, sluit ik hem
Ik heb me vandaag weer vermaakt met roekeloos hopeloos gare solo's spelen en met die jengelstengel te zwaaienquote:Op maandag 18 juni 2007 20:48 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Mijn flying floyd is niet meer zo vliegerig.Hamer en een stukje hout.
En terecht, denk dat ik het in de vakantie er ff afmik en weer intoneer, maar daar heb ik nu echt geen zin in.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb me vandaag weer vermaakt met roekeloos hopeloos gare solo's spelen en met die jengelstengel te zwaaien
klonk hoogstwaarschijnlijk helemaal nergens naar maar ik heb me vermaakt![]()
een gewone floyd rose brug is toch prima te stemmen?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:00 schreef punkjunk het volgende:
ik vind floyeds echt de meeste kutte brug die bedacht is ooitik kan er ook gewoon niks mee, dat pookie hangt in de weg en stemmen is een kriem
![]()
Ja dat bedoel ik, als je nieuwe snaren doet. Dan is ie niet goed in stemming te krijgen. Dan staat je brug haaks op je body. Een goede actie krijg ik zoweizo nietquote:Op maandag 18 juni 2007 21:02 schreef Aresdreams het volgende:
ach, het is beter dan een vintage tremmelo, die dingen ontstemmen bij mij echt snel, terwijl de floyd redelijk stabiel blijft
en stemmen valt wel mee, vind ik
maar met nieuwe snaren ben je inderdaad wel ff bezig voordat ie geheel getuned is.
Mja het is juist dat ie perfect gestemd blijft het probleem is als je naar een andere stemming wil of andere snaren an ben je de lulquote:Op maandag 18 juni 2007 21:00 schreef punkjunk het volgende:
ik vind floyeds echt de meeste kutte brug die bedacht is ooitik kan er ook gewoon niks mee, dat pookie hangt in de weg en stemmen is een kriem
Waarom hebben ze niet uitgevonden dat je em ook makkelijk kan locken in een bepaalde positie en zo zonder tremolo in een andere stemming kan spelen.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja het is juist dat ie perfect gestemd blijft het probleem is als je naar een andere stemming wil of andere snaren an ben je de lul
De kracht achter de floyd rose is dat de veren achterin perfect op spanning staan waardoor de brug weer naar zero-position terug komt bij een dive of een dip.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:09 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Waarom hebben ze niet uitgevonden dat je em ook makkelijk kan locken in een bepaalde positie en zo zonder tremolo in een andere stemming kan spelen.
Jij speelt gewoon als een mietje, een beetje de snaren aaien.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan je gare fendertjeik heb pas 1 keer een snaar gebroken op m'n gitaar
wel o pz'n tijd dan vervangen
Je hebt wel tremmel0 locking systemenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:09 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Waarom hebben ze niet uitgevonden dat je em ook makkelijk kan locken in een bepaalde positie en zo zonder tremolo in een andere stemming kan spelen.
Een mooi blokje hout eronder werkt ook hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 21:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt wel tremmel0 locking systemenmaar die moet je er weer in gaan bouwen dan met 1 klik zet je em vast, in dive only mode of gewoon los zoals die normaal is
lijkt me best fijn om erin te hebben
Maar dan kan je je trem helemaal niet meer gebruiken waarvoor die isquote:Op maandag 18 juni 2007 21:38 schreef TenWords het volgende:
[..]
Een mooi blokje hout eronder werkt ook hoor
Bedankt voor de reacties! Phoe wat gaat dit topic snel zeg!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:29 schreef FoggyFreek het volgende:
Ik volg het topic al een tijdje maar ik dacht, laat ik ook maar eens wat posten!
2 nummers
Weak on my own
Moving into blue
Klinkt goed !quote:Op maandag 18 juni 2007 22:06 schreef FoggyFreek het volgende:
[..]
Bedankt voor de reacties! Phoe wat gaat dit topic snel zeg!
Mijn band heet JeeBee.
Hier is nog een YouTube filmpje (is alweer een tijdje terug, en met gast) Spelen jullie ook in bands?
http://www.youtube.com/watch?v=IJqlikKL824
Gitarist lees ik redelijk vaak welquote:Op maandag 18 juni 2007 22:20 schreef SNArky het volgende:
Wie leest hier nog meer Total Guitar Magazine?
Lid vanquote:Op maandag 18 juni 2007 22:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gitarist lees ik redelijk vaak welleuk blad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |