Vorige Delenquote:Dit topic is bedoeld voor Gitaarspelend Fok!
Elke gitarist is welkom:
Het maakt niet uit of je akoestisch of elektrisch speelt,
jazz of metal , snel of langzaam.
Samples zijn erg welkom, het is leuk om elkaar te beluisteren.
Respecteer elkaars smaak en mening.
Rock on!
Kijk, nu gaan we het vuur even aanwakkeren!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:51 schreef Svyatagor het volgende:
No 27! Een tribute-topic lijkt me zo.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Okay, het zijn niet allemaal gitaristen, maar toch![]()
psst: Jorikjet: het is vindt men![]()
dimebag was 38 toen hij werd vermoord....helaas pindakaas dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:18 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Kijk, nu gaan we het vuur even aanwakkeren!![]()
Ik mis een grootheid der grootheden:
Dimebag van Pantera. (zie av)
quote:
quote:Ik heb wat advies nodig. Ik mag voor een meisje dat nu ongeveer 2 jaar les heeft een nieuwe electrische gitaar (stratocaster) uitzoeken. Het budget is 250 euro. Er zitten verder weinig eisen aan, behalve dat hij natuurlijk goed moet klinken, en dat hij er 'normaal' uitziet (dus geen rare B.C. Rich gevallen ofzo).
Nee Kurt leeft nog welquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:21 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
dimebag was 38 toen hij werd vermoord....helaas pindakaas dus.
nou nou, wat een diepgang! Ik dacht gewoon dat er legendes getoond werden....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:21 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
dimebag was 38 toen hij werd vermoord....helaas pindakaas dus.
Helemaal onderaan de OP.quote:
Al een London City strat geprobeerd (Spitfire Mk II dus)? Dat zijn degelijke gitaren voor, ik geloof, rond de ¤250.quote:
Je gaat me tocht niet vertellen dat dit voor het eerst is dat je wat leden van Club 27 bij elkaar ziet?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:07 schreef Ibanez het volgende:
[..]
nou nou, wat een diepgang! Ik dacht gewoon dat er legendes getoond werden....![]()
geef hammet de schuld! ik had het uit zijn OP gehaaldquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:39 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Helemaal onderaan de OP.
Maar misschien is het al wel weer te laat...![]()
eeehhhmmmmquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je gaat me tocht niet vertellen dat dit voor het eerst is dat je wat leden van Club 27 bij elkaar ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |