fokquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:28 schreef Luukzor het volgende:
Ok, misschien hebben jullie wat tips voor me...
Wat is de beste manier om in contact te komen met andere muzikanten, met als doel een band op te richten / bestaande band te joinen?
Als je nou wat dichterbij woonde wou ik wel een keertje jammen om te kijken hoe het uitpaktquote:
gaan jullie ook drugs gebruiken en wijven neuken in die bus dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:47 schreef CoiCrow het volgende:
[..]
Als je nou wat dichterbij woonde wou ik wel een keertje jammen om te kijken hoe het uitpakt
Morgen lekker weer optreden in Drachten. Heb er zin in. En dan komen we daar aan met onze super grote tourbus... echt belachelijk groot! Het is nog net geen bus van de connexxion, maar het komt er in de buurt
Nooit.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:53 schreef Nickthedick het volgende:
Wie heeft er wel eens aan gedacht om zelf een gitaar in elkaar te plakken? Of zelfs wel eens gedaan?
ik heb er wel aan gedacht, maar nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:53 schreef Nickthedick het volgende:
Wie heeft er wel eens aan gedacht om zelf een gitaar in elkaar te plakken? Of zelfs wel eens gedaan?
jimi wannabequote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:55 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Nooit.
Ik wil wel nog altijd m'n slagplaat rood verven. Maar eigelijk wil ik deze gitaar verbranden (fender lace elementen er natuurlijk wel eerst uit halen) en dan een nieuwe kopen.
quote:
Afgelopen zomer zeer reëel aan gedacht, maar uiteindelijk ben ik er niet aan begonnen omdat k tevreden ben met mn axe en liever een amp kocht. nog niet gedaan overigens, maar goedquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:53 schreef Nickthedick het volgende:
Ik heb wel eens een bestaande (na op een kast gerost te hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:53 schreef Nickthedick het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |