thnx, zal ik er nog wat ballonnen bij photoshoppen?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:54 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Heu, gaaf plaatje!
En jawel mensen, jubileum!
Die zijn er.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:17 schreef Hammet het volgende:
Weet iemand hier een simpel programmatje of plugin voor Winamp / Windows Media Player om bijv een mp3 vertraagd af te spelen, zonder dat de toon hoogte veranderd? Ik ben nl. een solo van Slash aan het uitzoeken, maar het gaat nogal snel en de opname is niet echt geweldig..
Hahaha, ja das wel een leuk idee!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:58 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
thnx, zal ik er nog wat ballonnen bij photoshoppen?
dit zijn maar 4 heads van bekende merkenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:07 schreef Gitarist het volgende:
Ik mis in het OP-plaatje een Tele-kop en in de links Gitaar.net. Kan dat er nog bij?
helaas was het geen serieus aanbodquote:
het word er niet symetrischer op dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:07 schreef Gitarist het volgende:
Ik mis in het OP-plaatje een Tele-kop en in de links Gitaar.net. Kan dat er nog bij?
Gast zet daar gewoon balonnen in.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:13 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
dit zijn maar 4 heads van bekende merken
als ik van elk type gitaar een head moet plaatsen ben ik nog wel ff bezig [dit is binnen 10 min. gemaakt]
die link staat er nu bij (ik kwam daar zelf ook regelmatig 'vroeger')
[..]
helaas was het geen serieus aanbod
nu ff geen tijd maar misschien maak ik nog wel wat leuks
dat ookquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:16 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
het word er niet symetrischer op dan.
Yoho!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:17 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
[offtopic]
je moet je signature aanpassen
[/offtopic]
Voor de windows mediaplayer: de chronotron! Tempo aanpasbaar tot - 100 % zonder dat de toonsoort veranderd. Kwaliteit neemt wel iets af, maargoed, je wilt em gaan gebruiken om gitaarstukken de definieren, niet? Probeer het ergens te downloaden. Wanneer dat niet lukt, zal ik eens voor je rondvragen, en je dus een set up rgegelen...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:17 schreef Hammet het volgende:
Weet iemand hier een simpel programmatje of plugin voor Winamp / Windows Media Player om bijv een mp3 vertraagd af te spelen, zonder dat de toon hoogte veranderd? Ik ben nl. een solo van Slash aan het uitzoeken, maar het gaat nogal snel en de opname is niet echt geweldig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |