Als je maar opschiet!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:19 schreef guitarist.nl het volgende:
OP komt er aan,
Kort, maar krachtig!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:22 schreef Dribbel_ het volgende:
goeie tt
Heey jij mag niet zeuren, ik ben mijn belofte nagekomenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:22 schreef Dribbel_ het volgende:
goeie tt
Wasn't mequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:32 schreef mberg86 het volgende:
Tering, ik kijk even een paar uurtjes niet is het topic alweer helemaal vol!!
was me nog niet opgevallenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Heey jij mag niet zeuren, ik ben mijn belofte nagekomen
En wat was die belofte?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Heey jij mag niet zeuren, ik ben mijn belofte nagekomen
Beide, net als met een amp eigenlijk. Maar een toneport heeft al effecten in zich, dus t is gebruikelijker om die te gebruiken, ipv een los pedaal. Maar t is dus wel mogelijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Met die toneport, moet je daar je gitaar direct op aansluiten of kan je ook eerst een pedaal er tussen linken ?
Lekker gitaar spelen in de tuin, heb ik net ook gedaanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:15 schreef Ciscus het volgende:
Steeds denk ik weer: ik kan heus wel even gitaar spelen zonder enorm te zweten. Maar nee....ik ga zo wel buiten zitten ofzo, word hier krankjorum van!
Okeequote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:28 schreef Hammet het volgende:
[..]
Beide, net als met een amp eigenlijk. Maar een toneport heeft al effecten in zich, dus t is gebruikelijker om die te gebruiken, ipv een los pedaal. Maar t is dus wel mogelijk
of op het balkonquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:28 schreef Hammet het volgende:
[..]
Lekker gitaar spelen in de tuin, heb ik net ook gedaan
Und ich auchquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:28 schreef Hammet het volgende:
[..]
Lekker gitaar spelen in de tuin, heb ik net ook gedaan
doe t eens in het italiaansquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Und ich auch
ein ganz Deutschen tvp![]()
Doe niet zo moeilijk manquote:
Haha, gewoon op je blote pens lekker zweten.. doe ik ook!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:15 schreef Ciscus het volgende:
Steeds denk ik weer: ik kan heus wel even gitaar spelen zonder enorm te zweten. Maar nee....ik ga zo wel buiten zitten ofzo, word hier krankjorum van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |