Als je maar opschiet!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:19 schreef guitarist.nl het volgende:
OP komt er aan,
Kort, maar krachtig!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:22 schreef Dribbel_ het volgende:
goeie tt
Heey jij mag niet zeuren, ik ben mijn belofte nagekomenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:22 schreef Dribbel_ het volgende:
goeie tt
Wasn't mequote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:32 schreef mberg86 het volgende:
Tering, ik kijk even een paar uurtjes niet is het topic alweer helemaal vol!!
was me nog niet opgevallenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Heey jij mag niet zeuren, ik ben mijn belofte nagekomen
En wat was die belofte?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Heey jij mag niet zeuren, ik ben mijn belofte nagekomen
Beide, net als met een amp eigenlijk. Maar een toneport heeft al effecten in zich, dus t is gebruikelijker om die te gebruiken, ipv een los pedaal. Maar t is dus wel mogelijkquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Met die toneport, moet je daar je gitaar direct op aansluiten of kan je ook eerst een pedaal er tussen linken ?
Lekker gitaar spelen in de tuin, heb ik net ook gedaanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:15 schreef Ciscus het volgende:
Steeds denk ik weer: ik kan heus wel even gitaar spelen zonder enorm te zweten. Maar nee....ik ga zo wel buiten zitten ofzo, word hier krankjorum van!
Okeequote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:28 schreef Hammet het volgende:
[..]
Beide, net als met een amp eigenlijk. Maar een toneport heeft al effecten in zich, dus t is gebruikelijker om die te gebruiken, ipv een los pedaal. Maar t is dus wel mogelijk
of op het balkonquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:28 schreef Hammet het volgende:
[..]
Lekker gitaar spelen in de tuin, heb ik net ook gedaan
Und ich auchquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:28 schreef Hammet het volgende:
[..]
Lekker gitaar spelen in de tuin, heb ik net ook gedaan
doe t eens in het italiaansquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Und ich auch
ein ganz Deutschen tvp![]()
Doe niet zo moeilijk manquote:
Haha, gewoon op je blote pens lekker zweten.. doe ik ook!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:15 schreef Ciscus het volgende:
Steeds denk ik weer: ik kan heus wel even gitaar spelen zonder enorm te zweten. Maar nee....ik ga zo wel buiten zitten ofzo, word hier krankjorum van!
Dragonforce is geweldig! Vooral dat nummer Valley of the Damned waarin na 3 minuten solo een canon begint:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk man
ontopic:
Kennen jullie dit zieke gitaarspel al?:
Dragonforce
Da's echt ziek snel
Lullig!quote:Op woensdag 5 juli 2006 04:07 schreef NiteSpeed het volgende:
Wat een zooi. Ga ik helemaal vanuit 010 naar 020 om José Gonzales te zien, is die lul simpelweg niet komen opdagen. Hij zou samen spelen met Zero 7. Pfu!
Dat is kut, en dan is het nog zo warm ook, KUT ++quote:Op woensdag 5 juli 2006 04:07 schreef NiteSpeed het volgende:
Wat een zooi. Ga ik helemaal vanuit 010 naar 020 om José Gonzales te zien, is die lul simpelweg niet komen opdagen. Hij zou samen spelen met Zero 7. Pfu!
een high en low input, en fantoom voeding voor condensator microfoons. en dan die kleine metertjes, maar die zitten ook in de software... maar die high en low input heb je volgens mij niet eens nodig... ik ben voor de ux1 gegaan, omdat die zon 60 euro goedkoper is dan de ux2, en het verschil dus niet groot is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okeeklinkt als een tof ding, die duurdere uitvoering, is dat alleen omdat daar meer dingen op aangesloten kunnen worden of zitten daar nog extra opties op ?
doet me denken aan de intro van power rangers! maar wel snel ja, en kutquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk man
ontopic:
Kennen jullie dit zieke gitaarspel al?:
Dragonforce
Da's echt ziek snel
andere mensen drukken sigaretten uit op je handen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:57 schreef Jorikjet het volgende:
ich rauche nich
Welke trouwens een meesterlijke videoclip heeft!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:50 schreef sXe het volgende:
Oh god, ik krijg dan meteen van die "holy thunderforce" flashbacks
Hier knul, dit is wel iets voor jou denk ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:16 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
andere mensen drukken sigaretten uit op je handen?![]()
nee ik was lekker met me heupen aan het shakenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:16 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
andere mensen drukken sigaretten uit op je handen?![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:05 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik stond vorige week op een feestje (zoals wel vaker). Heb toen met mijn bezopen hersens een paar tellen tegen een vriend zn peuk aangestaan en voelde het natuurlijk pas toen mijn huid begon weg te schroeien. Pijn! Nouja, tis op mn onderarm, dus ik kan gelukkig nog wel gewoon alles
Hmm heel apart. Maar wel mooiquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:33 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb eventjes vage shit opgenomen!
http://dump.swoos.com/uploads/vage%20shit.mp3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |