Had dat dan gezegt, had ik die ouwe even wat sneller volgespamtquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:37 schreef Desensitized het volgende:
Ja, stond al een kwartier te wachten![]()
Toevallig ook een goede basversterker staanquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:41 schreef Desensitized het volgende:
Ach ja
Zal even wat doen, even versterker fiksen. Laters!
Straks terug, met foto's van de gitaar en de gefikste amp [is dan ook te koop].
ik ben veel wakkerder. ik heb dan ook zo slecht geslapen dat ik technisch gezien al sinds een uur of 8 wakker benquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:41 schreef Svyatagor het volgende:
Wakker
Maar jij hebt tenminste wel tieten in je ava.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:51 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik ben veel wakkerder. ik heb dan ook zo slecht geslapen dat ik technisch gezien al sinds een uur of 8 wakker ben
Een mod in het topicquote:
Terwijl je toch zou verwachten dat dat in het Photoshoptijdperk veel makkelijker zou kunnen. Hoef je je familie ook niet te zien, dat spaart weer tijdquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:20 schreef TeleluvR het volgende:
Wat is een groepsfoto een tyfuswerk zeg!
Ghehehe ik kijk regelmatig hoor.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:05 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Een mod in het topic![]()
* Terug op stoel klimt!
vetquote:
Ik heb het over gitaren. hè?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Terwijl je toch zou verwachten dat dat in het Photoshoptijdperk veel makkelijker zou kunnen. Hoef je je familie ook niet te zien, dat spaart weer tijd.
Tsk, echt wel!quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:05 schreef Litpho het volgende:
Tsk. Al die moeite en dan niet eens Bizznitch in de OP.
Een Peavy Max Bass 450, maar daar speelt de bassist[e] mee, dus niet te koopquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:42 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Toevallig ook een goede basversterker staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |