Had dat dan gezegt, had ik die ouwe even wat sneller volgespamtquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:37 schreef Desensitized het volgende:
Ja, stond al een kwartier te wachten![]()
Toevallig ook een goede basversterker staanquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:41 schreef Desensitized het volgende:
Ach ja
Zal even wat doen, even versterker fiksen. Laters!
Straks terug, met foto's van de gitaar en de gefikste amp [is dan ook te koop].
ik ben veel wakkerder. ik heb dan ook zo slecht geslapen dat ik technisch gezien al sinds een uur of 8 wakker benquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:41 schreef Svyatagor het volgende:
Wakker
Maar jij hebt tenminste wel tieten in je ava.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:51 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik ben veel wakkerder. ik heb dan ook zo slecht geslapen dat ik technisch gezien al sinds een uur of 8 wakker ben
Een mod in het topicquote:
Terwijl je toch zou verwachten dat dat in het Photoshoptijdperk veel makkelijker zou kunnen. Hoef je je familie ook niet te zien, dat spaart weer tijdquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:20 schreef TeleluvR het volgende:
Wat is een groepsfoto een tyfuswerk zeg!
Ghehehe ik kijk regelmatig hoor.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:05 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Een mod in het topic![]()
* Terug op stoel klimt!
vetquote:
Ik heb het over gitaren. hè?quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Terwijl je toch zou verwachten dat dat in het Photoshoptijdperk veel makkelijker zou kunnen. Hoef je je familie ook niet te zien, dat spaart weer tijd.
Tsk, echt wel!quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:05 schreef Litpho het volgende:
Tsk. Al die moeite en dan niet eens Bizznitch in de OP.
Een Peavy Max Bass 450, maar daar speelt de bassist[e] mee, dus niet te koopquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:42 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Toevallig ook een goede basversterker staan![]()
Dat geloof ik bestquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:41 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Een Peavy Max Bass 450, maar daar speelt de bassist[e] mee, dus niet te koop![]()
450 watt RMS bass voor je kanis, gaat hard hoor!
Pearl maakt hele aardige (erg goede!) kopien. Afhankelijk van de prijs kan het best een leuke koop zijn. Maar net als echte Twin Reverbs zijn ze nogal onderhevig aan uitval: dus wel even testen voor je em koopt!quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:43 schreef SNArky het volgende:
Damn, ik heb nu mijn eerste echte aanval van GAS![]()
Ik was net bij een kringloopwinkel en daar stond een Pearl Twin Reverb versterker. Volgens de man die daar werkte was hij 300 W, maar ik denk dat hij eerder 100 W is.
Hij was alleen niet meer in een al te mooie uiterlijke staat, en ik heb hem nog niet gehoord.
Hebben jullie ervaringen met dit merk en type?
Friezen bash topicquote:
Niks tegen Friezen, je bent dan ook de enige die ik ken maartogquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:17 schreef Desensitized het volgende:
Maar de rest niet![]()
Friezen zijn tof, toch?
zien! zien! zien!quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:20 schreef TeleluvR het volgende:
Wat is een groepsfoto een tyfuswerk zeg!
Jij en Alexxxxx zijn de enige friezen die ik kenquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:17 schreef Desensitized het volgende:
Maar de rest niet![]()
Friezen zijn tof, toch?
Ik krijg mijn geleende versie dus niet aan de praat.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:24 schreef Maaark het volgende:
Tering, net deze "geleend":
[afbeelding]
Niet bij te benen!... ik ben dan geen metalspeler; dus aan te raden voor de echte metalheads!
![]()
Ah nee, toe!!quote:
geleende versie van EZdrummer: DFH? Die mount ik gewoon en dan in de root naar de map PC en de installfile aanklikken.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik krijg mijn geleende versie dus niet aan de praat.![]()
Ik gebruik ook EZ Drummer, en dat is gewoon een CD die je moet installeren, maar dat werkt bij deze anders.![]()
Ik PM je wel ff.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:07 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Ah nee, toe!!![]()
Bizznitch klieren, durf je wel!![]()
En Maaark, waar heb je die "geleend"? Wil ze ook!
Helemaal bovenaan op dat envelopje klikken, wel ff aanzetten om PM's te kunnen ontvangen. Je mag mij trouwens ook wel ff PM'men waar je het geleend hebtquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:21 schreef Maaark het volgende:
Ja ik had het eerst bij Brian gezien in z'n sig... maar nu kan ik het niet meer vinden
Ik heb denk ik een andere versie. Maar ben nu een andere aan het downloaden, kijken of dat werkt. En dan rennen naar de winkel natuurlijkquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:19 schreef Maaark het volgende:
[..]
geleende versie van EZdrummer: DFH? Die mount ik gewoon en dan in de root naar de map PC en de installfile aanklikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |