Ja, en in een recordtijd, of niet?quote:Op maandag 6 november 2006 21:19 schreef Desensitized het volgende:
Vol!
lijkt het wel op.. kan iemand dat ff controleren?quote:Op maandag 6 november 2006 21:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, en in een recordtijd, of niet?
Ja hoor gewoon d'r af schuiven en dr weer op schuiven...quote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef imported_sphinx het volgende:
kun je de knoppen op een gitaar makkelijk zelf vervangen? want ik wil deze : [afbeelding]
kheb nu dezelfde in het zwart op mn explorer, en deze: [afbeelding] op mn Epi.
en ik wil op allebei die zilveren
hoe schuiven dan? want ik ben zo bang dat ik iets sloop en dan mijn geliefde gitaar gehandicapped maakquote:Op maandag 6 november 2006 21:49 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja hoor gewoon d'r af schuiven en dr weer op schuiven...
Nee joh gewoon recht omhoog trekkenquote:Op maandag 6 november 2006 21:53 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hoe schuiven dan? want ik ben zo bang dat ik iets sloop en dan mijn geliefde gitaar gehandicapped maak![]()
alles, maak een Maikuuul situatie-schets paintquote:Op maandag 6 november 2006 22:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee joh gewoon recht omhoog trekkenEn weer terug schuiven... Tja... Wat moet ik uitleggen ?!
Jezus man gewoon rustig omhoog trekkenquote:Op maandag 6 november 2006 22:08 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
alles, maak een Maikuuul situatie-schets paintanders raak ik ze niet aan met de bedoeling ze van de gitaar te verwijderen. veel te riskant.
ok, ik heb het geprobeerd op mn stinkstrat. werkt dus primaquote:Op maandag 6 november 2006 22:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Jezus man gewoon rustig omhoog trekkenWat valt daar nou aan te painten?!
Je speelt heul geen gitaar.quote:Op maandag 6 november 2006 22:22 schreef Sebasser het volgende:
kick ende tvp
sorryquote:Op maandag 6 november 2006 23:13 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
ga niet zo fucking hard met die topics man
Mooi gitaartje..quote:Op maandag 6 november 2006 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
IK HEB EEN NIEUWE GITAAR!Een Richwood western gitaar met element enzo
Ook even straplocks erop laten bouwen zodat 'ie om m'n schouder kan
![]()
[afbeelding] zo een dusal heeft deze geen element, maar de mijne dus wel
![]()
Ook ben ik vandaag begonnen met het maken van een pedalboard, is bijna af![]()
3equote:Op dinsdag 7 november 2006 06:49 schreef Bizznitch het volgende:
Jezus desensitized hoeveelste topic achter elkaar zal dit zijn die je opende én sluitte?
Jee, zo'n vriendin wil ik ook!quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb een nieuwe gitaar van m'n vriendin gekregen![]()
pics maak ik zo![]()
Liever niet, daar heb ik geen geld voor!quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:41 schreef ibaneX het volgende:
Ik wil een nieuwe vriendin van mijn gitaar krijgen
Niet naar evenbeeld, mag ik hopen?quote:
hu wat ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niet naar evenbeeld, mag ik hopen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |