Ja, en in een recordtijd, of niet?quote:Op maandag 6 november 2006 21:19 schreef Desensitized het volgende:
Vol!
lijkt het wel op.. kan iemand dat ff controleren?quote:Op maandag 6 november 2006 21:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, en in een recordtijd, of niet?
Ja hoor gewoon d'r af schuiven en dr weer op schuiven...quote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef imported_sphinx het volgende:
kun je de knoppen op een gitaar makkelijk zelf vervangen? want ik wil deze : [afbeelding]
kheb nu dezelfde in het zwart op mn explorer, en deze: [afbeelding] op mn Epi.
en ik wil op allebei die zilveren
hoe schuiven dan? want ik ben zo bang dat ik iets sloop en dan mijn geliefde gitaar gehandicapped maakquote:Op maandag 6 november 2006 21:49 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja hoor gewoon d'r af schuiven en dr weer op schuiven...
Nee joh gewoon recht omhoog trekkenquote:Op maandag 6 november 2006 21:53 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hoe schuiven dan? want ik ben zo bang dat ik iets sloop en dan mijn geliefde gitaar gehandicapped maak![]()
alles, maak een Maikuuul situatie-schets paintquote:Op maandag 6 november 2006 22:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee joh gewoon recht omhoog trekkenEn weer terug schuiven... Tja... Wat moet ik uitleggen ?!
Jezus man gewoon rustig omhoog trekkenquote:Op maandag 6 november 2006 22:08 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
alles, maak een Maikuuul situatie-schets paintanders raak ik ze niet aan met de bedoeling ze van de gitaar te verwijderen. veel te riskant.
ok, ik heb het geprobeerd op mn stinkstrat. werkt dus primaquote:Op maandag 6 november 2006 22:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Jezus man gewoon rustig omhoog trekkenWat valt daar nou aan te painten?!
Je speelt heul geen gitaar.quote:Op maandag 6 november 2006 22:22 schreef Sebasser het volgende:
kick ende tvp
sorryquote:Op maandag 6 november 2006 23:13 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
ga niet zo fucking hard met die topics man
Mooi gitaartje..quote:Op maandag 6 november 2006 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
IK HEB EEN NIEUWE GITAAR!Een Richwood western gitaar met element enzo
Ook even straplocks erop laten bouwen zodat 'ie om m'n schouder kan
![]()
[afbeelding] zo een dusal heeft deze geen element, maar de mijne dus wel
![]()
Ook ben ik vandaag begonnen met het maken van een pedalboard, is bijna af![]()
3equote:Op dinsdag 7 november 2006 06:49 schreef Bizznitch het volgende:
Jezus desensitized hoeveelste topic achter elkaar zal dit zijn die je opende én sluitte?
Jee, zo'n vriendin wil ik ook!quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb een nieuwe gitaar van m'n vriendin gekregen![]()
pics maak ik zo![]()
Liever niet, daar heb ik geen geld voor!quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:41 schreef ibaneX het volgende:
Ik wil een nieuwe vriendin van mijn gitaar krijgen
Niet naar evenbeeld, mag ik hopen?quote:
hu wat ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niet naar evenbeeld, mag ik hopen?![]()
dat het meer een 6 snarige Ukelele is.quote:
Het is zo'n speelgoed dingquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:55 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dat het meer een 6 snarige Ukelele is.
maar daar komt dus geluid uit dat als een normale gitaar klinkt, of iig daarvoor door moet gaan?
wel grappig ding om mee te nemen in dat geval
weet je zeker dat je je muur dat wil aandoen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is zo'n speelgoed ding! wel supertof
ik hang em aan de muur
jaquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:00 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
weet je zeker dat je je muur dat wil aandoen?
wow, ben erg benieuwd! volgens mij heb je echt een droom collectiequote:Op maandag 6 november 2006 20:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
De gitaren zijn vast wel echt, maar het complete plaatje niet.
Dit weekend kom ik trouwens eindelijk eens toe aan een groepsfoto, eens kijken of het past. Even spijbelen want mijn tele 52 is er niet, leg ik er wel een zwarte tele voor in de plaats, niemand die het ziet!![]()
Oh, gaaf, dank je wel... Net voor 3de keer deze maand toegegeven aan GAS:quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:19 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
wow, ben erg benieuwd! volgens mij heb je echt een droom collectie
heb je plaatje trouwens ook op gitaarnet gepost!
ik vind dat het gitaristentopic een maximum aantal posts mag hebben van 700 i.p.v. 300, maar pas nadat we bij 100 zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:38 schreef Gitarist het volgende:
Fuck wat gaat dit topic snel... tvp
Die heb ik twee weken geleden ook gekocht bij the new English bookstore in Amsterdam. Idd een erg leuk boek, alleen niet volledig in mijn optiek... Zo staat er bijv. weinig over Epiphonequote:Op dinsdag 7 november 2006 17:37 schreef Maaark het volgende:
Net gekocht voor 15 euro bij de Slegte;
[afbeelding]
"The Guitar & Rock Equipment" door Nick Freeth.
Leuk inkijkboek over gitaren met mooie foto's van artiesten, gitaren en effecten.
Je krijgt er wel GAS van
Epifanboy?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:43 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Die heb ik twee weken geleden ook gekocht bij the new English bookstore in Amsterdam. Idd een erg leuk boek, alleen niet volledig in mijn optiek... Zo staat er bijv. weinig over Epiphone
Nou, 'k ben eigenlijk een grote Tele-liefhebber en heb er toevallig twee Epi's bij als "tussendoortje" ofzo...quote:
Goede keus, de semi's van epi zijn erg veel bang for buck!quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:38 schreef Gitarist het volgende:
Fuck wat gaat dit topic snel... tvp
===
'k Heb trouwens zondag een nieuwe gitaar gekocht bij Feedback Rotterdam! De Epiphone Sheraton II. Zie Epiphone en mijn collectie![]()
Wat heeft die gitaar een ontzettend vet jazz-soundje zeg!
Ja ik moest werken sporten en al dat soort dingenquote:Op dinsdag 7 november 2006 08:50 schreef Desensitized het volgende:
[..]
3e![]()
En wat ben je vroeg man meisje![]()
Goeiemorgen![]()
Haha dat zei m'n gitaarleraar ook al.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Goede keus, de semi's van epi zijn erg veel bang for buck!
Da's zeker waar.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:43 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Die heb ik twee weken geleden ook gekocht bij the new English bookstore in Amsterdam. Idd een erg leuk boek, alleen niet volledig in mijn optiek... Zo staat er bijv. weinig over Epiphone
Ja het is zéker een heel leuk boek! Ook geinig die stukjes achterin (hoe speel je als [insert favoriete gitaarheld]). Ook mooi zijn al die kleurenfoto's van de gitaren.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:00 schreef Maaark het volgende:
[..]
Da's zeker waar.
Maar toch leuk voor een lage prijs en geschikt als inkijkboek/koffietafelboek
En die Sheraton is ook een lekker dingetje zeg![]()
ga jij eens snel Roy Buchanan opzoeken op youtubequote:Op dinsdag 7 november 2006 18:55 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Speelde tot nu toe altijd jazz op m'n Tele, maar dat is het toch net niet... (voor jazz dan).
Ik wilde EXACT hetzelfde posten... Tele is uitermate geschikt voor Jazz...quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:10 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ga jij eens snel Roy Buchanan opzoeken op youtube
Great minds think alike!quote:
Ok... ik heb idd even gezocht naar een jazznummertje van Roy Buchanan en dat klinkt idd erg mooi! Hij kan een aardig potje spelen!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik wilde EXACT hetzelfde posten... Tele is uitermate geschikt voor Jazz...
Hier kan Jimi nog wat van leren!![]()
Dudequote:Op dinsdag 7 november 2006 19:18 schreef TeleluvR het volgende:
Of lekker bluesen op een V:
http://www.youtube.com/watch?v=pfggj6fNz4s&mode=related&search=
Da's leuk spelen, daar zou ik mijn ziel voor verkopen!![]()
Foto?? Van die rubbertjes??quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:24 schreef ibaneX het volgende:
straplocks??? ik heb gewoon grolsh rubbertjes om mijn band, bij de nieuwe niet want die is stevig genoeg van zichzelf
Hey, die heb ik ook, de GRG! Fotooquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:42 schreef ibaneX het volgende:
ja datte maar dat heb ik dus , maar alleen op mijn grg170dx , op de cort niet want daar zit een goeie band bij
jepsquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:42 schreef Desensitized het volgende:
Dat blijft dus goed zitten?? Beugelflesjes toch?
Haha, goedzoquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:49 schreef ibaneX het volgende:
[..]
jeps
heb ff geen cam maar hij is gewoon zwart, MET rechte hals
Die rubbertjes zijn een van de meest ultieme gitaristenhandigheidjes allertijden!quote:
goed dat je dat niet zegt idd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:55 schreef Desensitized het volgende:
En Oasis, maar dat zeg ik hier maar niet.
Nu was ik eigenlijk op zoek naar een heel erg gay plaatje, maar nu werd ik afgeleid door dit plaatje (google: feel real)quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:46 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
![]()
en inderdaad, de topic titel is beetje gay
Oeh, alleen een beetje jammer van die tibal rond d'r nek.quote:Op woensdag 8 november 2006 06:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nu was ik eigenlijk op zoek naar een heel erg gay plaatje, maar nu werd ik afgeleid door dit plaatje (google: feel real)
[afbeelding]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |