Ja, en in een recordtijd, of niet?quote:Op maandag 6 november 2006 21:19 schreef Desensitized het volgende:
Vol!
lijkt het wel op.. kan iemand dat ff controleren?quote:Op maandag 6 november 2006 21:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, en in een recordtijd, of niet?
Ja hoor gewoon d'r af schuiven en dr weer op schuiven...quote:Op maandag 6 november 2006 21:43 schreef imported_sphinx het volgende:
kun je de knoppen op een gitaar makkelijk zelf vervangen? want ik wil deze : [afbeelding]
kheb nu dezelfde in het zwart op mn explorer, en deze: [afbeelding] op mn Epi.
en ik wil op allebei die zilveren
hoe schuiven dan? want ik ben zo bang dat ik iets sloop en dan mijn geliefde gitaar gehandicapped maakquote:Op maandag 6 november 2006 21:49 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja hoor gewoon d'r af schuiven en dr weer op schuiven...
Nee joh gewoon recht omhoog trekkenquote:Op maandag 6 november 2006 21:53 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hoe schuiven dan? want ik ben zo bang dat ik iets sloop en dan mijn geliefde gitaar gehandicapped maak![]()
alles, maak een Maikuuul situatie-schets paintquote:Op maandag 6 november 2006 22:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee joh gewoon recht omhoog trekkenEn weer terug schuiven... Tja... Wat moet ik uitleggen ?!
Jezus man gewoon rustig omhoog trekkenquote:Op maandag 6 november 2006 22:08 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
alles, maak een Maikuuul situatie-schets paintanders raak ik ze niet aan met de bedoeling ze van de gitaar te verwijderen. veel te riskant.
ok, ik heb het geprobeerd op mn stinkstrat. werkt dus primaquote:Op maandag 6 november 2006 22:12 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Jezus man gewoon rustig omhoog trekkenWat valt daar nou aan te painten?!
Je speelt heul geen gitaar.quote:Op maandag 6 november 2006 22:22 schreef Sebasser het volgende:
kick ende tvp
sorryquote:Op maandag 6 november 2006 23:13 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
ga niet zo fucking hard met die topics man
Mooi gitaartje..quote:Op maandag 6 november 2006 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
IK HEB EEN NIEUWE GITAAR!Een Richwood western gitaar met element enzo
Ook even straplocks erop laten bouwen zodat 'ie om m'n schouder kan
![]()
[afbeelding] zo een dusal heeft deze geen element, maar de mijne dus wel
![]()
Ook ben ik vandaag begonnen met het maken van een pedalboard, is bijna af![]()
3equote:Op dinsdag 7 november 2006 06:49 schreef Bizznitch het volgende:
Jezus desensitized hoeveelste topic achter elkaar zal dit zijn die je opende én sluitte?
Jee, zo'n vriendin wil ik ook!quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb een nieuwe gitaar van m'n vriendin gekregen![]()
pics maak ik zo![]()
Liever niet, daar heb ik geen geld voor!quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:41 schreef ibaneX het volgende:
Ik wil een nieuwe vriendin van mijn gitaar krijgen
Niet naar evenbeeld, mag ik hopen?quote:
hu wat ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niet naar evenbeeld, mag ik hopen?![]()
dat het meer een 6 snarige Ukelele is.quote:
Het is zo'n speelgoed dingquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:55 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dat het meer een 6 snarige Ukelele is.
maar daar komt dus geluid uit dat als een normale gitaar klinkt, of iig daarvoor door moet gaan?
wel grappig ding om mee te nemen in dat geval
weet je zeker dat je je muur dat wil aandoen?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is zo'n speelgoed ding! wel supertof
ik hang em aan de muur
jaquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:00 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
weet je zeker dat je je muur dat wil aandoen?
wow, ben erg benieuwd! volgens mij heb je echt een droom collectiequote:Op maandag 6 november 2006 20:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
De gitaren zijn vast wel echt, maar het complete plaatje niet.
Dit weekend kom ik trouwens eindelijk eens toe aan een groepsfoto, eens kijken of het past. Even spijbelen want mijn tele 52 is er niet, leg ik er wel een zwarte tele voor in de plaats, niemand die het ziet!![]()
Oh, gaaf, dank je wel... Net voor 3de keer deze maand toegegeven aan GAS:quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:19 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
wow, ben erg benieuwd! volgens mij heb je echt een droom collectie
heb je plaatje trouwens ook op gitaarnet gepost!
ik vind dat het gitaristentopic een maximum aantal posts mag hebben van 700 i.p.v. 300, maar pas nadat we bij 100 zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:38 schreef Gitarist het volgende:
Fuck wat gaat dit topic snel... tvp
Die heb ik twee weken geleden ook gekocht bij the new English bookstore in Amsterdam. Idd een erg leuk boek, alleen niet volledig in mijn optiek... Zo staat er bijv. weinig over Epiphonequote:Op dinsdag 7 november 2006 17:37 schreef Maaark het volgende:
Net gekocht voor 15 euro bij de Slegte;
[afbeelding]
"The Guitar & Rock Equipment" door Nick Freeth.
Leuk inkijkboek over gitaren met mooie foto's van artiesten, gitaren en effecten.
Je krijgt er wel GAS van
Epifanboy?quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:43 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Die heb ik twee weken geleden ook gekocht bij the new English bookstore in Amsterdam. Idd een erg leuk boek, alleen niet volledig in mijn optiek... Zo staat er bijv. weinig over Epiphone
Nou, 'k ben eigenlijk een grote Tele-liefhebber en heb er toevallig twee Epi's bij als "tussendoortje" ofzo...quote:
Goede keus, de semi's van epi zijn erg veel bang for buck!quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:38 schreef Gitarist het volgende:
===
'k Heb trouwens zondag een nieuwe gitaar gekocht bij Feedback Rotterdam! De Epiphone Sheraton II. Zie Epiphone en mijn collectie![]()
Wat heeft die gitaar een ontzettend vet jazz-soundje zeg!
Ja ik moest werken sporten en al dat soort dingenquote:Op dinsdag 7 november 2006 08:50 schreef Desensitized het volgende:
[..]
3e![]()
En wat ben je vroeg man meisje![]()
Goeiemorgen![]()
Haha dat zei m'n gitaarleraar ook al.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Goede keus, de semi's van epi zijn erg veel bang for buck!
Da's zeker waar.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:43 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Die heb ik twee weken geleden ook gekocht bij the new English bookstore in Amsterdam. Idd een erg leuk boek, alleen niet volledig in mijn optiek... Zo staat er bijv. weinig over Epiphone
Ja het is zéker een heel leuk boek! Ook geinig die stukjes achterin (hoe speel je als [insert favoriete gitaarheld]). Ook mooi zijn al die kleurenfoto's van de gitaren.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:00 schreef Maaark het volgende:
[..]
Da's zeker waar.
Maar toch leuk voor een lage prijs en geschikt als inkijkboek/koffietafelboek
En die Sheraton is ook een lekker dingetje zeg![]()
ga jij eens snel Roy Buchanan opzoeken op youtubequote:Op dinsdag 7 november 2006 18:55 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Speelde tot nu toe altijd jazz op m'n Tele, maar dat is het toch net niet... (voor jazz dan).
Ik wilde EXACT hetzelfde posten... Tele is uitermate geschikt voor Jazz...quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:10 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ga jij eens snel Roy Buchanan opzoeken op youtube
Great minds think alike!quote:
Ok... ik heb idd even gezocht naar een jazznummertje van Roy Buchanan en dat klinkt idd erg mooi! Hij kan een aardig potje spelen!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik wilde EXACT hetzelfde posten... Tele is uitermate geschikt voor Jazz...
Hier kan Jimi nog wat van leren!![]()
Dudequote:Op dinsdag 7 november 2006 19:18 schreef TeleluvR het volgende:
Of lekker bluesen op een V:
http://www.youtube.com/watch?v=pfggj6fNz4s&mode=related&search=
Da's leuk spelen, daar zou ik mijn ziel voor verkopen!![]()
Foto?? Van die rubbertjes??quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:24 schreef ibaneX het volgende:
straplocks??? ik heb gewoon grolsh rubbertjes om mijn band, bij de nieuwe niet want die is stevig genoeg van zichzelf
Hey, die heb ik ook, de GRG! Fotooquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:42 schreef ibaneX het volgende:
ja datte maar dat heb ik dus , maar alleen op mijn grg170dx , op de cort niet want daar zit een goeie band bij
jepsquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:42 schreef Desensitized het volgende:
Dat blijft dus goed zitten?? Beugelflesjes toch?
Haha, goedzoquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:49 schreef ibaneX het volgende:
[..]
jeps
heb ff geen cam maar hij is gewoon zwart, MET rechte hals
Die rubbertjes zijn een van de meest ultieme gitaristenhandigheidjes allertijden!quote:
goed dat je dat niet zegt idd.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:55 schreef Desensitized het volgende:
En Oasis, maar dat zeg ik hier maar niet.
Nu was ik eigenlijk op zoek naar een heel erg gay plaatje, maar nu werd ik afgeleid door dit plaatje (google: feel real)quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:46 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
![]()
en inderdaad, de topic titel is beetje gay
Oeh, alleen een beetje jammer van die tibal rond d'r nek.quote:Op woensdag 8 november 2006 06:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nu was ik eigenlijk op zoek naar een heel erg gay plaatje, maar nu werd ik afgeleid door dit plaatje (google: feel real)
[afbeelding]![]()
En die Ibanez heb ik ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:43 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Hey, die heb ik ook, de GRG! Fotoo![]()
Heb namelijk zelf gemaakte straps, maar die moeten wel redelijk stevig vast blijven zitten. Is nog niks mee gebeurd, dus kan misschien ook zo wel, maar zekere voor het onzekere.
Mijn hart! aaaarrrggg...........................quote:Op woensdag 8 november 2006 08:57 schreef Svyatagor het volgende:
Ik speel met de gedachte om mijn LP te verkopen en van de opbrengst een goeie Tele te kopen.![]()
En dan ook nog geld over te houdenIk krijg steeds meer bezwaar tegen het gewicht en de algehele lompheid van die LP.
Lekker ding man!! En die tribal is wel cool. Is een loss kettingkje ding wat wel af kan hoorquote:
Als je van een solo-tje houdt zou ik lekker die LP houden aangezien dat toch echt wel beter klinkt.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:57 schreef Svyatagor het volgende:
Ik speel met de gedachte om mijn LP te verkopen en van de opbrengst een goeie Tele te kopen.![]()
En dan ook nog geld over te houdenIk krijg steeds meer bezwaar tegen het gewicht en de algehele lompheid van die LP.
Maar aan de andere kant kan ik ook nog even doorsparen en een (iets minder goeie) Tele kopen en die een beetje pimpen met wat vettere elementen enzo.
Choices![]()
Haha da's geinig... en wat ga je ze bij proberen te brengen dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 13:17 schreef Desensitized het volgende:
Foto's en evt prijs van de LP??
En ik ga morgenochtend een gitaarclinic geven aan groep 5 van een basisschool. Hebben het thema "Dat is geen kunst" en ik ben gevraagd een uurtje "les" te geven als "kunstenaar".
Ik speel nog met de gedachte hè, dus niks is zekerquote:Op woensdag 8 november 2006 13:17 schreef Desensitized het volgende:
Foto's en evt prijs van de LP??
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik speel nog met de gedachte hè, dus niks is zeker
[afbeelding]
Zal rond de 1700 euro moeten opbrengen, inc koffer.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:28 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Volgens mij ga je echt spijt krijgen als je die gibson wegdoet.
Je zal inderdaad spijt krijgen als je die verkoopt. Ik merk altijd dat ik bepaalde periodes heb waarin ik mijn LP helemaal zat ben, en liever op een strat speel. Later komt er dan weer een periode waar ik weer heel graag dat LP geluid wil horen, en zet ik de strat weer in de hoek.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als ik toch eens het geld had.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beetje werking van gitaren en versterkers, wat je allemaal nodig hebt om te spelen, beetje effectpedalen erbij, verschillende gitaren, maar wel lekker simpel houden, want ze snappen er natuurlijk eigenlijk nog niks van.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:22 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Haha da's geinig... en wat ga je ze bij proberen te brengen dan?
Ja, dat zou goed kunnen. Ik ben wel iemand van de impulsieve beslissingen, zo heb ik ook deze gitaar gekocht. Heb sindsdien ook weer een paar keer op het punt gestaan mijn strat te verkopen omdat ik het er helemaal mee gehad had, maar ik ben nu weer blij dat ik dat niet gedaan heb.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:47 schreef Hammet het volgende:
[..]
Je zal inderdaad spijt krijgen als je die verkoopt. Ik merk altijd dat ik bepaalde periodes heb waarin ik mijn LP helemaal zat ben, en liever op een strat speel. Later komt er dan weer een periode waar ik weer heel graag dat LP geluid wil horen, en zet ik de strat weer in de hoek.
Dus, misschien ben je je LP nu zat, maar er komt een moment dat je blij bent dat je 'm niet verkocht hebt.
Nee, jij gaat schapen scheren aan de andere kant van de wereld.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:48 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb het geld maar ik wil het niet hier an uitgeven![]()
Jij gaat zoveel spijt krijgen als je die verkoopt!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[afbeelding]
Fuck, ik kom nog maar 1693 euro te kort!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar die kan af, heb ik uit betrouwbare bron vernomen!quote:Op woensdag 8 november 2006 08:12 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Oeh, alleen een beetje jammer van die tibal rond d'r nek.![]()
Meld!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:32 schreef Svyatagor het volgende:
Haha, dat zijn nog eens eenduidige adviezen. Bedankt!Ik hou hem voorlopig nog wel even vast denk ik. Het zijn ook geen beslissingen die je te snel moet nemen, dat weet ik.
Ik zie het nog even aan. Ondertussen: wie heeft er nog een goeie / redelijke Tele liggen waar hij niks mee doet?
Plaatje & prijskaartje?quote:Op woensdag 8 november 2006 16:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Meld!![]()
Oude japanse skwaaier, erg ok!
dikkere snaren kopenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:02 schreef ibaneX het volgende:
Fok!
heb k net nieuwe snaren op men GRG170DX gezet staat de brug helemaal omhoog, hoe krijg k dit weer goed???
Bdw. het stemmen duurde ook vet lang , alles ging steeds weer vals als ik weer een snaar goed had :S
Losse brugquote:Op woensdag 8 november 2006 17:02 schreef ibaneX het volgende:
Fok!
heb k net nieuwe snaren op men GRG170DX gezet staat de brug helemaal omhoog, hoe krijg k dit weer goed???
Bdw. het stemmen duurde ook vet lang , alles ging steeds weer vals als ik weer een snaar goed had :S
En dan houd hij hetzelfde probleemquote:
damn gast is die gretch van jou?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/photos/teleluvr/225954824/
Richtprijs is ¤ 400,-.
er zitten 2 veren in en die houden het zaakje dus nietquote:Op woensdag 8 november 2006 17:55 schreef Doodmetaal het volgende:
ding aan de achterkant openschroeven en de veren stellen totdat het goed staat? Zo moeilijk is dat toch niet?
Damn, gast, ik ben bang van wel!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:58 schreef Neidropje het volgende:
[..]
damn gast is die gretch van jou?
teveel gretsch logo'squote:Op woensdag 8 november 2006 18:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Damn, gast, ik ben bang van wel!![]()
[afbeelding]
Blij!!!
Ze zijn er gewoon trots op!quote:
damn das een supergeil apparaat, he staat ook een leuke op MP, niks voor jou?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Damn, gast, ik ben bang van wel!![]()
[afbeelding]
Blij!!!
Hmm, ik zoek toch meer een sunburst, en rosewood toets.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/photos/teleluvr/225954824/
Richtprijs is ¤ 400,-.
Als je 1500 euro voor me hebt, prima... Maar het is vrijwel dezelfde gitaar, afgezien van de enkele vs. dubbele pickup en humbucker vs. single coil!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:41 schreef Neidropje het volgende:
[..]
damn das een supergeil apparaat, he staat ook een leuke op MP, niks voor jou?
http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/59641010-gretsch-6125-u-s-a-1959.html?return=eJxNyksOgjAQgOG7kOAOSqFIKSEGb1KxkaYPmnaIiPHutq7czHz%2FZDjD7C1ZNQSGe8Kym1%2BfQQwLgGMIqdUJWxruFTjNOYTSamS2QwpVCFtIG8BvRlgQFgXLuf%2B%2FFA8J3McttFDgZZgXNHeElgsYfdn1iE%2F3MMKaNxPOm6uOY%2Bpqmlgnkh8h8pAucU%2BfmLT1OdUrFukprdpYa5Ax65Mbm2z4fAHDBERh&df=1&p=3&fta=
Yep, Thinline is al lang weg. Heeft trouwens een maple toets en is geen sunburst!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hmm, ik zoek toch meer een sunburst, en rosewood toets.
Maarr...die Thinline die ook op je Flickr staat heb je al verkocht, toch?![]()
Jahaaquote:Op woensdag 8 november 2006 18:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, Thinline is al lang weg. Heeft trouwens een maple toets en is geen sunburst!![]()
het heet JAZZ-master, geen idee wat voor geluid een JAZZ-master zou hebben.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:01 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind die jass-master ook wel erg vet! alleen jammer van de kleuren, niet echt mijn smaak, wat voor geluid zit daar eigelijk in? Vet scheur geluid zeker?
Geen jazz in ieder geval. Nee, erg clean, scherp, helder, zelfs een beetje a la tele. Als je het geluid goed wilt horen, moet je luisteren naar het vroege werk van Deus (of af en toe Blur), Treble Spankers, of alle sixties Indo-rock bands!quote:Op woensdag 8 november 2006 19:05 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
het heet JAZZ-master, geen idee wat voor geluid een JAZZ-master zou hebben.
maple is fijnerquote:Op woensdag 8 november 2006 18:51 schreef imported_sphinx het volgende:
rosewood heerscht
weet alleen dat ze daarvan kapot gaan. inclusief koffer jah.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:24 schreef L.Mo het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het meenemen van z'n gitaar in een vliegtuig?
luister sonic youth en dinosaur jr bijvoorbeeldquote:Op woensdag 8 november 2006 19:01 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind die jass-master ook wel erg vet! alleen jammer van de kleuren, niet echt mijn smaak, wat voor geluid zit daar eigelijk in? Vet scheur geluid zeker?
Ik dacht al aan zo'n flightcase.. Maar dat is dus ook niet alles?quote:Op woensdag 8 november 2006 19:35 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
weet alleen dat ze daarvan kapot gaan. inclusief koffer jah.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | @@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@ @@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@ @@@@ @@@@ @@@@ @@@@ @@@@ @@@@@@ @@@@ @@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@ @@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@ @@ @@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@@@ @@ @@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@ @@@@@@@@ @@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@ @@@@@@ @@@@ @@@@ @@@@@@@@ @@@@ @@@@ @@@@@@ @@@@@@ ?> |
Ligt eraan met welke maatschappij je vliegt. Toen ik uit Amerika kwam zat mijn splinternieuwe electrische gewoon in een goeie hardcase van 70 euro (met wat handdoeken, voor extra schokbestendigheid), ik vloog met Delta en ze gaven me wat Fragile stickers om er op te plakken.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:45 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Ik dacht al aan zo'n flightcase.. Maar dat is dus ook niet alles?
Als handbagage meenemen zou wel handig zijn. Maar daarvoor moet ik even bellen.
Ok, fragile stickers. Wel een idee jaquote:Op woensdag 8 november 2006 20:42 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ligt eraan met welke maatschappij je vliegt. Toen ik uit Amerika kwam zat mijn splinternieuwe electrische gewoon in een goeie hardcase van 70 euro (met wat handdoeken, voor extra schokbestendigheid), ik vloog met Delta en ze gaven me wat Fragile stickers om er op te plakken.
Met deze stickers word ie in een speciaal compartement van het vliegtuig geladen (nouja, meer persoonlijk getild door het personeel) en behalve wat schaafjes aan de hardcase is 'ie perfect overgekomen
Ohja, en niet vergeten je snaren los(ser) te draaien; door het drukverschil springen ze/trekt je hals krom. (eventueel)
jij hebt blijkbaar een jaguar?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:27 schreef Jorikjet het volgende:
jaguars ownen jazzmasters. als je de jaguar op de rythm mode zet klinktie bijna als een jazzmaster, en er zijn nog meer geluiden uit te halen!
err, ongeveer 40 graden kouder dan kamertemperatuur. ik kan dingen bedenken die beter zijn voor een gitaar.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:55 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Ok, fragile stickers. Wel een idee ja![]()
Ik hoef dan niet zo ver te vliegen. Dus misschien kan ik voor de prijs van een hardcase ook wel een extra stoel kopen. Heeft mijn gitaar ook zijn eigen ticket![]()
En de temperatuur dan? Was min 20 (zoiets?) niet schadelijk voor de gitaar?
Tegenwoordig zijn in de meeste vluchten van redelijke kwaliteit de bagagecompartementen ook verwarmd.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:55 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Ok, fragile stickers. Wel een idee ja![]()
Ik hoef dan niet zo ver te vliegen. Dus misschien kan ik voor de prijs van een hardcase ook wel een extra stoel kopen. Heeft mijn gitaar ook zijn eigen ticket![]()
En de temperatuur dan? Was min 20 (zoiets?) niet schadelijk voor de gitaar?
of een case vol crack hebt.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef Maaark het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn in de meeste vluchten van redelijke kwaliteit de bagagecompartementen ook verwarmd.
Een extra stoel kopen kan ook, mits het geen drukke vlucht is. Ook GEEN slotjes op je hardcase doen, gewoon normaal dichtdoen zodat ze er snel even in kunnen kijken of je geen terrorist bent.
Yep, en vergeet dat een Jazzmaster ook gewoon een Rythm switch heeftquote:
jij bent zeker juristquote:Op woensdag 8 november 2006 22:11 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hij zei niet dat ie vandaag overslaat.
Mijn pa heeft een strat uit de vs meegenomen, als handbagage en afgegeven aan de purser. Ging prima. Werd op een veilige plek voor crew-baggage gezet geloof ik...niet in het ruim iig.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:24 schreef L.Mo het volgende:
Heb mijnes ook gekocht in de VS, die van mij werd ook afgevoerd voor speciale bagage.. Dan krijg je er een stikkertje op enzo.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:24 schreef L.Mo het volgende:
Wat voor koffer heb je héquote:Op woensdag 8 november 2006 19:35 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
weet alleen dat ze daarvan kapot gaan. inclusief koffer jah.
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:13 schreef Maaark het volgende:
ah klote, door het gitaarspelen de tandarts vergeten
ik heb audition wel gebruikt, maar voor opnemen raad ik nu toch Cubase aan. audition is meer geschikt voor geluid bewerken, cubase is handiger als je verschillende tracks over elkaar wil zetten en eventueel (midi/vst) drums wil toevoegen IMO.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
onderin zie je dat de mic wel geluid waarneemt in de decibel meter, maar als ik record neemt dat ding niks op![]()
help!
maar, een mic hoort niet in de line-in.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:15 schreef Dribbel_ het volgende:
hmm okee dank je
als ik em direct op de line in aansluit dan pakt die em wel
En als je dubbelklikt op het speakertje naast je klok (rechts onder), opties, eigenschappen, microfoon aanvinken, ok, en dan het vinkje bij dempen weghalen. Tenminste, dat werkte bij mijquote:Op donderdag 9 november 2006 15:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
onderin zie je dat de mic wel geluid waarneemt in de decibel meter, maar als ik record neemt dat ding niks op![]()
help!
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef Maaark het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn in de meeste vluchten van redelijke kwaliteit de bagagecompartementen ook verwarmd.
Een extra stoel kopen kan ook, mits het geen drukke vlucht is. Ook GEEN slotjes op je hardcase doen, gewoon normaal dichtdoen zodat ze er snel even in kunnen kijken of je geen terrorist bent.
Ok, bedankt!quote:Op donderdag 9 november 2006 12:42 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Heb mijnes ook gekocht in de VS, die van mij werd ook afgevoerd voor speciale bagage.. Dan krijg je er een stikkertje op enzo.
[..]
Wat voor koffer heb je hé![]()
Als je het als breekbare bagage doet moet het geen enkel probleem zijn
Ja bij audacity pakt die em wel, maar de mic gaat via de usb en niet in de line in, maar als ik de pre out van m'n versterker via m'n line in aan m'n pc linkt dan pakt die em welquote:Op donderdag 9 november 2006 16:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
maar, een mic hoort niet in de line-in.
en waarom vind die dan toch geluid op?
kan ook aan je pc audio instellingen liggen, (bij configuratiescherm) dat je dan mic moet selecteren om op te nemen. bij mij springt ie altijd van line-in weer terug naar mic.
rrrrriiighttquote:Op donderdag 9 november 2006 16:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja bij audacity pakt die em wel, maar de mic gaat via de usb en niet in de line in, maar als ik de pre out van m'n versterker via m'n line in aan m'n pc linkt dan pakt die em wel
Kloptquote:Op donderdag 9 november 2006 16:49 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
rrrrriiightt
usb mics zijn stom.![]()
In de beste webcam zit nog een kut microfoonquote:Op donderdag 9 november 2006 17:15 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dan moet je een betere webcam kopen![]()
![]()
koop gewoon zo'n ding:quote:Op donderdag 9 november 2006 17:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
In de beste webcam zit nog een kut microfoon![]()
]quote:Op donderdag 9 november 2006 18:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
koop gewoon zo'n ding: [afbeelding]
kun je je gitaar rechtstreeks of met effecten in je pc pleuren.
moet dat niet mét voorversterker?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
koop gewoon zo'n ding: [afbeelding]
kun je je gitaar rechtstreeks of met effecten in je pc pleuren.
neequote:Op donderdag 9 november 2006 18:41 schreef punkjunk het volgende:
[..]
moet dat niet mét voorversterker?
kloptquote:Op woensdag 8 november 2006 23:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, en vergeet dat een Jazzmaster ook gewoon een Rythm switch heeft
Gewoon akkoestische gitaar waar je je kabel in kan pluggenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:29 schreef imported_sphinx het volgende:
wat vinden jullie? akoestisch met mic, of semi akoestisch?
dat is semi akoestisch dusquote:Op donderdag 9 november 2006 20:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon akkoestische gitaar waar je je kabel in kan pluggen![]()
Okquote:Op donderdag 9 november 2006 20:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dat is semi akoestisch dus![]()
. tenminste, dat bedoel ik er wel mee dus.
Dat is grappig... zo'n gitaar heb ik een paar maanden geleden nog bij het vuilnis gevonden. Het ding is bijna helemaal in ordequote:Op dinsdag 7 november 2006 18:38 schreef Gitarist het volgende:
===
'k Heb trouwens zondag een nieuwe gitaar gekocht bij Feedback Rotterdam! De Epiphone Sheraton II. Zie Epiphone en mijn collectie![]()
Wat heeft die gitaar een ontzettend vet jazz-soundje zeg!
Dat hangt een beetje van de gitaar af... maar zelf heb ik liever de gitaar versterkt d.m.v. microfoon dan dat ik er een kabeltje inplug... 'k Vind het geluid via een microfoon "echter".. klinkt levender ofzoquote:Op donderdag 9 november 2006 20:29 schreef imported_sphinx het volgende:
wat vinden jullie? akoestisch met mic, of semi akoestisch?
Nope, denk het niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:35 schreef Gitarist het volgende:
Gaat er nog iemand dit weekend naar de Musik Produktive Messe?
Ik ga waarschijnlijk morgen... volgens de folder en de site moet het een nogal groot spektakel worden....
Zozo, een kleine 10 uur geen post in dit topic!
Voor die prijs is het absoluut een goede gitaar! Hij klinkt en voelt als een echte Tele.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nope, denk het niet.
He, ik zie in je collectie die Squier Standard Tele, ben je daar een beetje tevreden over? Ik ben in het koopproces van ook zo één, alleen dan een sunburst. Maar wel dezelfde hals etc. Ik heb er nog niet op gespeeld, tot nu toe allemaal via Marktplaats, ben wel benieuwd naar je ervaringen.Ik verwacht natuurlijk geen wereldgitaar, maar als het echt brandhout is, dan weet ik dat ook weer.
![]()
Ok bedankt, ik kan er nl eentje kopen inc. hardcase, band, snoer, stemapparaat en capo voor 200 euro. Lijkt me wel een goeie deal.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:04 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Voor die prijs is het absoluut een goede gitaar! Hij klinkt en voelt als een echte Tele.
Het is geen gitaar waar je géén bijl aan kunt vallen.
Enige puntje van kritiek was dat de brug bij de snaargeleiders nogal krap was uitgesneden, waardoor de G-snaar een beetje bleef hangen als je probeerde te stemmen. Een druppeltje olie heeft dit opgelost.
Nee, weet ik inderdaad. Ik ga volgende week even kijken. Maar deze jongen heeft het hele setje nieuw gekocht in maart 2006 en er nauwelijks op gespeeld, dus met dat afraggen zal het wel goed zitten.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:41 schreef Gitarist het volgende:
Klinkt als een goede deal... tenzij die gitaar natuurlijk helemaal afgeragd is...
Een tip is natuurlijk dat je nooit ongzien moet kopen (maar dat wist je waarschijnlijk al)...
Het blijft een prachtig verhaal, dit. Maar je hebt ze dus niet gekocht voor de handel, maar echt om zelf te bespelen?quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:08 schreef Hammet het volgende:
En ik heb mijn Carvin gitaren binnen.
De gitaren waren in een niet al te beste staat, ik vermoed dat ze gedurende een lange tijd in een stoffige loods hebben gelegen. Ze speelden niet al te fijn, en de klank was niet echt goed. Verder was de toets stroef en voelde uitgedroogd aan. Ik heb toen eerst de body helemaal schoon gemaakt, de roestige snaren vervangen door een fatsoenlijke setje en de toets en hals helemaal schoongemaakt en in de olie gezet.
En hij speelt nu fijn! Super soepel, echt een geweldige gitaar. Mooie ebben-houten toets, neck-through-body constructie voor een geweldige sustain, mooie esdoorn top van zo'n anderhalve centimeter, tuners met locking mechanisme, goede elementen etc etc
Plaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit weekend ga ik die andere gitaar eens onder handen nemen.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:08 schreef Hammet het volgende:
De gitaren waren in een niet al te beste staat, ik vermoed dat ze gedurende een lange tijd in een stoffige loods hebben gelegen. Ze speelden niet al te fijn, en de klank was niet echt goed. Verder was de toets stroef en voelde uitgedroogd aan. Ik heb toen eerst de body helemaal schoon gemaakt, de roestige snaren vervangen door een fatsoenlijke setje en de toets en hals helemaal schoongemaakt en in de olie gezet.
En hij speelt nu fijn! Super soepel, echt een geweldige gitaar. Mooie ebben-houten toets, neck-through-body constructie voor een geweldige sustain, mooie esdoorn top van zo'n anderhalve centimeter, tuners met locking mechanisme, goede elementen etc etc
Plaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, ik houd ze voorlopig nog wel. Ik had al een LP en een Strat, dus vooral dit Ibanez-achtige model is een leuke toevoeging. Ik weet nog niet wat ik met die andere ga doen, aangezien ik nog niet weet hoe die zal gaan klinken en spelen na de opknapbeurt. Er schijnen wel klankkamers in de body te zitten dus ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:16 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het blijft een prachtig verhaal, dit. Maar je hebt ze dus niet gekocht voor de handel, maar echt om zelf te bespelen?
Kijk, vette shit dude!!quote:Op donderdag 9 november 2006 23:49 schreef ibaneX het volgende:
@denzingded: Het schema waar ik het laatst over had.
hier komt die
verkleinen heb ik ngo niet kunnen doen
http://www.aman-nai.be/CO/12ax7.jpg
tis vrij simpel eigenlijk
2 gain stages waar tussen dan een tonsestack zit (optioneel) en een gain potmeter.
voor de eerste trap staan een 68k weerstand tegen het oscileren geloof ik en dat is historisch gegroeit en kom je in bijna elke gitaarversterker tegen.
dan een 1m weerstand van rooster naar ground.
kathodebias met 1k2. heb ook al andere waardes gezien maar dit zou normaal moeten werken.
die 220k lijkt miss veel maar zorgt voor veel gain van de eerste trap. hier kun je ook mee spelen. de tweede trap heeft hier minder en gaat daan vooral een grotere spanningszwaai kunnen leveren. bij orange versterker heb je bijvoorbeeld in elke trap 220k als anodeweerstand en dit is vooral kwa smaak. 120k zou ik wel als minimum nemen. beetje experimenteren dus.
de tonestack moet je een sgooglen dat ken je wel denk ik
dan de gain pot spreken voor zich.
tweede trap spreekt ook voor zich. dan heb je de koppelc's vrij standaard. het is allemaal een beetje natte vinger ze ; aan de uitgang heb je dan een volumepot. vele zouden zeggen niet echt ideaal en ze hebben idd een punt. een 12ax7 kan normaal gezien niet echt een line input driven van pakweg 10k ofzo
echter ga je die volumepot ook niet helemaal opendraaien.
hetgeen je krijgt als resultaat is dat bij hogere standen de bas niet zo goed meer door komt enzo. voor een gitaar miss wel gewenst.
je kan ook een weerstandje van pakweg 470k ofzo nemen en dat in serie met een pot van 100 a 50k ofzo.
je spanning na de potmeter wordt minder maar je zwaai zal wrsch toch hoog genoeg zijn. tevens is dit dan weer veiliger voor je apparatuur aangezien de spanning niet echt hoog kan oplopen. beetje experimenteren. ik heb dit al zo doodgewoon gedaan en je gebruikt het dan om je klank te maken en dan als je je klank hebt kan je op je mixer desnood wat meer of minder "clean" gain geven.
de voeding dan. als je geen HUMMMMM wilt raad ik je aan om zowiezo een smoorspoel te gebruiken. iets rond 10-20H
de rest van de elco's zou ongeveer goed moeten zijn ben alleen snubbers op de diodebrug nog vergeten.
je zou een 250-300vdc moeten bekomen. niet al te kritisch maar het bepaald wel je klank een beetje.
as said before tubes have guidelines
als je gaat kijken ga je zien dat deze preamp veel weg heeft van elke standaard preamp in een gitaaramp.
je kan dan nog je tonestack in plaat svan het midden achter je volledige preamp zetten en dergelijke. experiment
maar wees voorzichtig 300v prikt wel weet ik uit eigen ervaring.
edit: vergeet ook geen grid stoppers )
Ben ik er een dagje niet, meteen weer wat gemistquote:Op donderdag 9 november 2006 22:56 schreef Bizznitch het volgende:
Seks.
Vet man...quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:08 schreef Hammet het volgende:
Plaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
Je smeert het op een schoon doekje, en wrijft het dan gelijkmatig over je toetsquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:36 schreef Maaark het volgende:
En hoe werkt dat dan?
preciesquote:Op donderdag 9 november 2006 20:58 schreef DylanYoung het volgende:
En uhm...
Semi-Akoestisch s een akoestische gitaar met een beetje electriek erin.
Semi-hollow is een electrische gitaar met een beetje holle bolle
als je telkens als je je snaren vervangt eroverheen gaat met een katoenen doek scheelt het al heel veel, en fast fret maakt volgens mij ook schoon.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:39 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Shit, prachtige vangsten Hammet. Ik wil ook een neckthrough, dat lijkt me echt heerlijk!
Nu het over toetsen gaat, hoe maken jullie de "meuk" op je toets schoon? Ik kan me haast niet voorstellen dat dat met fastfret gaat. Of het moet bijtend zuur bevatten ofzo.
Een mooie delayquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo sinterklaas en m'n verjaardag staan weer voor de deur, equalizer pedaaltje en chorus komen eraan, wat zijn nog meer een beetje leuke bruikbare effecten, naast overdrive/distortion
Ik ben bij tijd en wijle ook wel fan van een mooie phaser, icm volumepedaal (of knop op je gitaar).quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo sinterklaas en m'n verjaardag staan weer voor de deur, equalizer pedaaltje en chorus komen eraan, wat zijn nog meer een beetje leuke bruikbare effecten, naast overdrive/distortion
Muwoa muwoa ik weet niet of ik die echt zal gebruiken, is wel leuk natuurlijk, hebbe hebbe hebbequote:
Kom zo eens onlinequote:Op vrijdag 10 november 2006 22:33 schreef Desensitized het volgende:
Marshall Jackhammer - Distortion
Warp Factor - Distortion
Ibanez SP5 - Distortion
VOX Wah - Wah [te koop]
MXR Phase 90 - Phaser [te koop]
MXR Blue Box - Geen idee, kapot [nog] [te koop]
Gebruik alleen maar de Warp en de Jackhammer
Overdrive, een goede naar mijn idee, erg vintage!quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
wat is die Danelectro DaddyO voor ding ?
Nee, integendeel, een toneport ís een geluidskaart... Geluidskaart is dus helemaal niet nodig!quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb je voor de toneport een goeie geluidskaart nodig eigenlijk ?
Mja, alleen een input.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, integendeel, een toneport ís een geluidskaart... Geluidskaart is dus helemaal niet nodig!![]()
Oh, is dat zo?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, alleen een input.
Voor de output moet je nog wel een geluidskaart hebben
Lijkt me stug eigenlijk dat dat niet zo zou zijn, als het goed is kan je de output direct op je boxen aansluiten dacht ik ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Oh, is dat zo?
De guitarport is gewoon een volwaardige geluidskaart, is dat bij de toneport niet?
Ow dan heb ik het misquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:55 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Oh, is dat zo?
De guitarport is gewoon een volwaardige geluidskaart, is dat bij de toneport niet?![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat zijn precies de eigenschappen van een noisegate en een compression sustainer ?
Compressor:quote:
Okee dank jequote:Op vrijdag 10 november 2006 23:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Compressor:
http://en.wikipedia.org/wiki/Audio_level_compression
Noise gate:
http://en.wikipedia.org/wiki/Noise_gate
Basically: een compressor zorgt dat de dynamiek van een signaal wordt beperkt. Volume uitschieters worden afgezwakt, zachtere signalen worden opgepompt zodat over all een vlakker geluid ontstaat. Sommige gitaristen gebruiken het ook als gain boost, omdat je het totale signaal ook kan oppompen.
Een noise gate is niks anders dan een 'hek' dat het signaal pas doorlaat als het een bepaalde drempelwaarde heeft bereikt. Als je heel veel distortion gebruikt, heb je vaak veel ruis en piep etc in je signaal, zelfs als je niet speelt, soms zelfs ook als je het volume van je gitaar dicht hebt. Een noisegate gooit de hele zooi dicht, zodat je signaal pas door je versterker gaat boven een bepaald inputvolume.
Wel oppassen dat je dat ding niet tot splinters trapt, het blijft een plastic behuizing hequote:Op vrijdag 10 november 2006 23:27 schreef ibaneX het volgende:
effecten: Lekkere chorus met een reverbje wil wel bij accousiche nummers,
een octaver en distortion voor de betere metal (behringer heefd al een octaver van 19¤ die vraag ik voor sinterklaas samen met een distortion
(heb geen geld voor een digitech whammy![]()
) )
Ik heb een PodXT, daar zit alles inquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:58 schreef Dribbel_ het volgende:
En wat hebben jullie zoals aan effecten ?![]()
Thnx, kijk dat zijn leuke kleine dingetjes om te vragenquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:27 schreef ibaneX het volgende:
effecten: Lekkere chorus met een reverbje wil wel bij accousiche nummers,
een octaver en distortion voor de betere metal (behringer heefd al een octaver van 19¤ die vraag ik voor sinterklaas samen met een distortion
(heb geen geld voor een digitech whammy![]()
) )
Verder ook handig als cheap sinterklaas cadeu:Capo Plectra Kabels (ook korte van 10cm om je effecten te verbinden) BieropenerStemkastjeSleutelhanger of gewooon stemkastje
Snarensetjes Gitaar standaard. Leuke draagband (bijv. koeien print )
Tas voor je gitaar Hygrometer/barrometer (om de luchtvochtigheid in de gaten te houden) Adapter voor effecten (tijdens optredens heb je geheid lege batterijen) Multomap en standaard voor tabs (handig op zondag ochtend ![]()
)
Van die guitar polish en toetsenolie
Okeequote:Op vrijdag 10 november 2006 23:37 schreef ibaneX het volgende:
@dribbel
als het wat is maak ik op school wel een stalen behuizing lijkt duurder en meer metal. het resultaat van het effect dump ik wel in een revieuw of mp3'tje
Het is wel zo makkelijk als je met een band speelt dat duidelijk is wie precies wat speelt en hoe het hele nummer in elkaar zitquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:21 schreef Maaark het volgende:
Ik heb sowieso al respect voor mensen die nummertjes gaan zitten invoeren
Serieus man, neem het gewoon op.
Hetzelfde themaatje komt wel erg vaak terug in de eerste. Het is wel aanstekelijk. Doet me denken aan Quit your Dayjobvooral die baslijn!
Meer variatie gewenst, verder steekt het goed in elkaar.
De tweede rockt lekker... voor zover dat gaat in MIDI/RSE...
Ik zou de tweede wel echt ingespeeld willen horen met een rockende strot erbij.
Edit: eindakkoord zit wel een beetje verkeerd hoor ik nu ineens
Maarja, wat weet ík nu, op dit uur.
Ja we hebben er nu 8 helemaal af waarvan we er nu 5 probleemloos kunnen spelen dus het schiet al op, gewoon blijven oefenenquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:32 schreef Maaark het volgende:
True, maar om dat nou voor hele nummers te doen...?
Wij deden () het wel eens voor passages die niet iedereen helemaal snapte ofzo.
Deze nummers worden dus al wel gespeeld door jou/band?
anyway...
laat...
snurk................................
EDIT: AAHHH je hebt je post geedit. laat ook maar zitten. ga slapen man! welterusten!
Okee tof maar vergeet niet dat de vocals er nog bij komen hequote:Op zaterdag 11 november 2006 02:44 schreef -Beer- het volgende:
Tof Dribbel, maar ik vind er soms wel wat saaie stukken tussen zitten, misschien kunnen de nummers nog een beetje meer aangekleed en versierd worden.Maar tof hoor!
Ja dat is zeker waar, als het opgenomen is enzo ben ik zeer benieuwd. Dus post het dan maarquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee tof maar vergeet niet dat de vocals er nog bij komen he
Zal ik een keer doenquote:Op zaterdag 11 november 2006 02:49 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waar, als het opgenomen is enzo ben ik zeer benieuwd. Dus post het dan maar
Van harte gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:06 schreef VaderJacob het volgende:
Ochtendfipo![]()
Me wedstrijd is afgelast![]()
Dan maar bassen![]()
Jarig![]()
Dankuquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:32 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd!!![]()
En Martijn, klinkt vet dude!![]()
Hoor steeds meer over die GLX pedalen. Klinkt het wat, en zijn ze wat degelijk?
Klinkt allemaal best aantrekkelijk namelijk.
Dan zou ik voor een nieuwe GLX gaanquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:39 schreef Desensitized het volgende:
Ja daarom, daar heb je met veel mazzel een 2ehands Boss voor.
Feedbackquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:49 schreef Desensitized het volgende:
Dat probleem heb ik ook. Waar vind je die dingen?? Zit er zelfs aan te denken een pedalboard te maken...
Moet toch nog patch kabeltjes halen.
Was eerst tegen effecten, maar krijg er nu steeds meer...
Dan zou ik eens opbellen als ik jou wasquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:15 schreef Desensitized het volgende:
Ik normaal ook. Nu alleen niet, had er vorige week donderdag al moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |