En die Ibanez heb ik ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:43 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Hey, die heb ik ook, de GRG! Fotoo![]()
Heb namelijk zelf gemaakte straps, maar die moeten wel redelijk stevig vast blijven zitten. Is nog niks mee gebeurd, dus kan misschien ook zo wel, maar zekere voor het onzekere.
Mijn hart! aaaarrrggg...........................quote:Op woensdag 8 november 2006 08:57 schreef Svyatagor het volgende:
Ik speel met de gedachte om mijn LP te verkopen en van de opbrengst een goeie Tele te kopen.![]()
En dan ook nog geld over te houdenIk krijg steeds meer bezwaar tegen het gewicht en de algehele lompheid van die LP.
Lekker ding man!! En die tribal is wel cool. Is een loss kettingkje ding wat wel af kan hoorquote:
Als je van een solo-tje houdt zou ik lekker die LP houden aangezien dat toch echt wel beter klinkt.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:57 schreef Svyatagor het volgende:
Ik speel met de gedachte om mijn LP te verkopen en van de opbrengst een goeie Tele te kopen.![]()
En dan ook nog geld over te houdenIk krijg steeds meer bezwaar tegen het gewicht en de algehele lompheid van die LP.
Maar aan de andere kant kan ik ook nog even doorsparen en een (iets minder goeie) Tele kopen en die een beetje pimpen met wat vettere elementen enzo.
Choices![]()
Haha da's geinig... en wat ga je ze bij proberen te brengen dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 13:17 schreef Desensitized het volgende:
Foto's en evt prijs van de LP??
En ik ga morgenochtend een gitaarclinic geven aan groep 5 van een basisschool. Hebben het thema "Dat is geen kunst" en ik ben gevraagd een uurtje "les" te geven als "kunstenaar".
Ik speel nog met de gedachte hè, dus niks is zekerquote:Op woensdag 8 november 2006 13:17 schreef Desensitized het volgende:
Foto's en evt prijs van de LP??
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik speel nog met de gedachte hè, dus niks is zeker
[afbeelding]
Zal rond de 1700 euro moeten opbrengen, inc koffer.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:28 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Volgens mij ga je echt spijt krijgen als je die gibson wegdoet.
Je zal inderdaad spijt krijgen als je die verkoopt. Ik merk altijd dat ik bepaalde periodes heb waarin ik mijn LP helemaal zat ben, en liever op een strat speel. Later komt er dan weer een periode waar ik weer heel graag dat LP geluid wil horen, en zet ik de strat weer in de hoek.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als ik toch eens het geld had.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beetje werking van gitaren en versterkers, wat je allemaal nodig hebt om te spelen, beetje effectpedalen erbij, verschillende gitaren, maar wel lekker simpel houden, want ze snappen er natuurlijk eigenlijk nog niks van.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:22 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Haha da's geinig... en wat ga je ze bij proberen te brengen dan?
Ja, dat zou goed kunnen. Ik ben wel iemand van de impulsieve beslissingen, zo heb ik ook deze gitaar gekocht. Heb sindsdien ook weer een paar keer op het punt gestaan mijn strat te verkopen omdat ik het er helemaal mee gehad had, maar ik ben nu weer blij dat ik dat niet gedaan heb.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:47 schreef Hammet het volgende:
[..]
Je zal inderdaad spijt krijgen als je die verkoopt. Ik merk altijd dat ik bepaalde periodes heb waarin ik mijn LP helemaal zat ben, en liever op een strat speel. Later komt er dan weer een periode waar ik weer heel graag dat LP geluid wil horen, en zet ik de strat weer in de hoek.
Dus, misschien ben je je LP nu zat, maar er komt een moment dat je blij bent dat je 'm niet verkocht hebt.
Nee, jij gaat schapen scheren aan de andere kant van de wereld.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:48 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb het geld maar ik wil het niet hier an uitgeven![]()
Jij gaat zoveel spijt krijgen als je die verkoopt!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[afbeelding]
Fuck, ik kom nog maar 1693 euro te kort!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar die kan af, heb ik uit betrouwbare bron vernomen!quote:Op woensdag 8 november 2006 08:12 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Oeh, alleen een beetje jammer van die tibal rond d'r nek.![]()
Meld!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:32 schreef Svyatagor het volgende:
Haha, dat zijn nog eens eenduidige adviezen. Bedankt!Ik hou hem voorlopig nog wel even vast denk ik. Het zijn ook geen beslissingen die je te snel moet nemen, dat weet ik.
Ik zie het nog even aan. Ondertussen: wie heeft er nog een goeie / redelijke Tele liggen waar hij niks mee doet?
Plaatje & prijskaartje?quote:Op woensdag 8 november 2006 16:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Meld!![]()
Oude japanse skwaaier, erg ok!
dikkere snaren kopenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:02 schreef ibaneX het volgende:
Fok!
heb k net nieuwe snaren op men GRG170DX gezet staat de brug helemaal omhoog, hoe krijg k dit weer goed???
Bdw. het stemmen duurde ook vet lang , alles ging steeds weer vals als ik weer een snaar goed had :S
Losse brugquote:Op woensdag 8 november 2006 17:02 schreef ibaneX het volgende:
Fok!
heb k net nieuwe snaren op men GRG170DX gezet staat de brug helemaal omhoog, hoe krijg k dit weer goed???
Bdw. het stemmen duurde ook vet lang , alles ging steeds weer vals als ik weer een snaar goed had :S
En dan houd hij hetzelfde probleemquote:
damn gast is die gretch van jou?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/photos/teleluvr/225954824/
Richtprijs is ¤ 400,-.
er zitten 2 veren in en die houden het zaakje dus nietquote:Op woensdag 8 november 2006 17:55 schreef Doodmetaal het volgende:
ding aan de achterkant openschroeven en de veren stellen totdat het goed staat? Zo moeilijk is dat toch niet?
Damn, gast, ik ben bang van wel!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:58 schreef Neidropje het volgende:
[..]
damn gast is die gretch van jou?
teveel gretsch logo'squote:Op woensdag 8 november 2006 18:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Damn, gast, ik ben bang van wel!![]()
[afbeelding]
Blij!!!
Ze zijn er gewoon trots op!quote:
damn das een supergeil apparaat, he staat ook een leuke op MP, niks voor jou?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:08 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Damn, gast, ik ben bang van wel!![]()
[afbeelding]
Blij!!!
Hmm, ik zoek toch meer een sunburst, en rosewood toets.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:06 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/photos/teleluvr/225954824/
Richtprijs is ¤ 400,-.
Als je 1500 euro voor me hebt, prima... Maar het is vrijwel dezelfde gitaar, afgezien van de enkele vs. dubbele pickup en humbucker vs. single coil!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:41 schreef Neidropje het volgende:
[..]
damn das een supergeil apparaat, he staat ook een leuke op MP, niks voor jou?
http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/59641010-gretsch-6125-u-s-a-1959.html?return=eJxNyksOgjAQgOG7kOAOSqFIKSEGb1KxkaYPmnaIiPHutq7czHz%2FZDjD7C1ZNQSGe8Kym1%2BfQQwLgGMIqdUJWxruFTjNOYTSamS2QwpVCFtIG8BvRlgQFgXLuf%2B%2FFA8J3McttFDgZZgXNHeElgsYfdn1iE%2F3MMKaNxPOm6uOY%2Bpqmlgnkh8h8pAucU%2BfmLT1OdUrFukprdpYa5Ax65Mbm2z4fAHDBERh&df=1&p=3&fta=
Yep, Thinline is al lang weg. Heeft trouwens een maple toets en is geen sunburst!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hmm, ik zoek toch meer een sunburst, en rosewood toets.
Maarr...die Thinline die ook op je Flickr staat heb je al verkocht, toch?![]()
Jahaaquote:Op woensdag 8 november 2006 18:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, Thinline is al lang weg. Heeft trouwens een maple toets en is geen sunburst!![]()
het heet JAZZ-master, geen idee wat voor geluid een JAZZ-master zou hebben.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:01 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind die jass-master ook wel erg vet! alleen jammer van de kleuren, niet echt mijn smaak, wat voor geluid zit daar eigelijk in? Vet scheur geluid zeker?
Geen jazz in ieder geval. Nee, erg clean, scherp, helder, zelfs een beetje a la tele. Als je het geluid goed wilt horen, moet je luisteren naar het vroege werk van Deus (of af en toe Blur), Treble Spankers, of alle sixties Indo-rock bands!quote:Op woensdag 8 november 2006 19:05 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
het heet JAZZ-master, geen idee wat voor geluid een JAZZ-master zou hebben.
maple is fijnerquote:Op woensdag 8 november 2006 18:51 schreef imported_sphinx het volgende:
rosewood heerscht
weet alleen dat ze daarvan kapot gaan. inclusief koffer jah.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:24 schreef L.Mo het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het meenemen van z'n gitaar in een vliegtuig?
luister sonic youth en dinosaur jr bijvoorbeeldquote:Op woensdag 8 november 2006 19:01 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind die jass-master ook wel erg vet! alleen jammer van de kleuren, niet echt mijn smaak, wat voor geluid zit daar eigelijk in? Vet scheur geluid zeker?
Ik dacht al aan zo'n flightcase.. Maar dat is dus ook niet alles?quote:Op woensdag 8 november 2006 19:35 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
weet alleen dat ze daarvan kapot gaan. inclusief koffer jah.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | @@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@ @@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@ @@@@ @@@@ @@@@ @@@@ @@@@ @@@@@@ @@@@ @@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@ @@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@ @@ @@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@@@ @@@@ @@ @@@@@@@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@@@ @@@@@@@@ @@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@ @@@@@@ @@@@ @@@@ @@@@@@@@ @@@@ @@@@ @@@@@@ @@@@@@ ?> |
Ligt eraan met welke maatschappij je vliegt. Toen ik uit Amerika kwam zat mijn splinternieuwe electrische gewoon in een goeie hardcase van 70 euro (met wat handdoeken, voor extra schokbestendigheid), ik vloog met Delta en ze gaven me wat Fragile stickers om er op te plakken.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:45 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Ik dacht al aan zo'n flightcase.. Maar dat is dus ook niet alles?
Als handbagage meenemen zou wel handig zijn. Maar daarvoor moet ik even bellen.
Ok, fragile stickers. Wel een idee jaquote:Op woensdag 8 november 2006 20:42 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ligt eraan met welke maatschappij je vliegt. Toen ik uit Amerika kwam zat mijn splinternieuwe electrische gewoon in een goeie hardcase van 70 euro (met wat handdoeken, voor extra schokbestendigheid), ik vloog met Delta en ze gaven me wat Fragile stickers om er op te plakken.
Met deze stickers word ie in een speciaal compartement van het vliegtuig geladen (nouja, meer persoonlijk getild door het personeel) en behalve wat schaafjes aan de hardcase is 'ie perfect overgekomen
Ohja, en niet vergeten je snaren los(ser) te draaien; door het drukverschil springen ze/trekt je hals krom. (eventueel)
jij hebt blijkbaar een jaguar?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:27 schreef Jorikjet het volgende:
jaguars ownen jazzmasters. als je de jaguar op de rythm mode zet klinktie bijna als een jazzmaster, en er zijn nog meer geluiden uit te halen!
err, ongeveer 40 graden kouder dan kamertemperatuur. ik kan dingen bedenken die beter zijn voor een gitaar.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:55 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Ok, fragile stickers. Wel een idee ja![]()
Ik hoef dan niet zo ver te vliegen. Dus misschien kan ik voor de prijs van een hardcase ook wel een extra stoel kopen. Heeft mijn gitaar ook zijn eigen ticket![]()
En de temperatuur dan? Was min 20 (zoiets?) niet schadelijk voor de gitaar?
Tegenwoordig zijn in de meeste vluchten van redelijke kwaliteit de bagagecompartementen ook verwarmd.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:55 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Ok, fragile stickers. Wel een idee ja![]()
Ik hoef dan niet zo ver te vliegen. Dus misschien kan ik voor de prijs van een hardcase ook wel een extra stoel kopen. Heeft mijn gitaar ook zijn eigen ticket![]()
En de temperatuur dan? Was min 20 (zoiets?) niet schadelijk voor de gitaar?
of een case vol crack hebt.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef Maaark het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn in de meeste vluchten van redelijke kwaliteit de bagagecompartementen ook verwarmd.
Een extra stoel kopen kan ook, mits het geen drukke vlucht is. Ook GEEN slotjes op je hardcase doen, gewoon normaal dichtdoen zodat ze er snel even in kunnen kijken of je geen terrorist bent.
Yep, en vergeet dat een Jazzmaster ook gewoon een Rythm switch heeftquote:
jij bent zeker juristquote:Op woensdag 8 november 2006 22:11 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hij zei niet dat ie vandaag overslaat.
Mijn pa heeft een strat uit de vs meegenomen, als handbagage en afgegeven aan de purser. Ging prima. Werd op een veilige plek voor crew-baggage gezet geloof ik...niet in het ruim iig.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:24 schreef L.Mo het volgende:
Heb mijnes ook gekocht in de VS, die van mij werd ook afgevoerd voor speciale bagage.. Dan krijg je er een stikkertje op enzo.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:24 schreef L.Mo het volgende:
Wat voor koffer heb je héquote:Op woensdag 8 november 2006 19:35 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
weet alleen dat ze daarvan kapot gaan. inclusief koffer jah.
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:13 schreef Maaark het volgende:
ah klote, door het gitaarspelen de tandarts vergeten
ik heb audition wel gebruikt, maar voor opnemen raad ik nu toch Cubase aan. audition is meer geschikt voor geluid bewerken, cubase is handiger als je verschillende tracks over elkaar wil zetten en eventueel (midi/vst) drums wil toevoegen IMO.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
onderin zie je dat de mic wel geluid waarneemt in de decibel meter, maar als ik record neemt dat ding niks op![]()
help!
maar, een mic hoort niet in de line-in.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:15 schreef Dribbel_ het volgende:
hmm okee dank je
als ik em direct op de line in aansluit dan pakt die em wel
En als je dubbelklikt op het speakertje naast je klok (rechts onder), opties, eigenschappen, microfoon aanvinken, ok, en dan het vinkje bij dempen weghalen. Tenminste, dat werkte bij mijquote:Op donderdag 9 november 2006 15:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
onderin zie je dat de mic wel geluid waarneemt in de decibel meter, maar als ik record neemt dat ding niks op![]()
help!
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef Maaark het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn in de meeste vluchten van redelijke kwaliteit de bagagecompartementen ook verwarmd.
Een extra stoel kopen kan ook, mits het geen drukke vlucht is. Ook GEEN slotjes op je hardcase doen, gewoon normaal dichtdoen zodat ze er snel even in kunnen kijken of je geen terrorist bent.
Ok, bedankt!quote:Op donderdag 9 november 2006 12:42 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Heb mijnes ook gekocht in de VS, die van mij werd ook afgevoerd voor speciale bagage.. Dan krijg je er een stikkertje op enzo.
[..]
Wat voor koffer heb je hé![]()
Als je het als breekbare bagage doet moet het geen enkel probleem zijn
Ja bij audacity pakt die em wel, maar de mic gaat via de usb en niet in de line in, maar als ik de pre out van m'n versterker via m'n line in aan m'n pc linkt dan pakt die em welquote:Op donderdag 9 november 2006 16:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
maar, een mic hoort niet in de line-in.
en waarom vind die dan toch geluid op?
kan ook aan je pc audio instellingen liggen, (bij configuratiescherm) dat je dan mic moet selecteren om op te nemen. bij mij springt ie altijd van line-in weer terug naar mic.
rrrrriiighttquote:Op donderdag 9 november 2006 16:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja bij audacity pakt die em wel, maar de mic gaat via de usb en niet in de line in, maar als ik de pre out van m'n versterker via m'n line in aan m'n pc linkt dan pakt die em wel
Kloptquote:Op donderdag 9 november 2006 16:49 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
rrrrriiightt
usb mics zijn stom.![]()
In de beste webcam zit nog een kut microfoonquote:Op donderdag 9 november 2006 17:15 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dan moet je een betere webcam kopen![]()
![]()
koop gewoon zo'n ding:quote:Op donderdag 9 november 2006 17:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
In de beste webcam zit nog een kut microfoon![]()
]quote:Op donderdag 9 november 2006 18:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
koop gewoon zo'n ding: [afbeelding]
kun je je gitaar rechtstreeks of met effecten in je pc pleuren.
moet dat niet mét voorversterker?quote:Op donderdag 9 november 2006 18:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
koop gewoon zo'n ding: [afbeelding]
kun je je gitaar rechtstreeks of met effecten in je pc pleuren.
neequote:Op donderdag 9 november 2006 18:41 schreef punkjunk het volgende:
[..]
moet dat niet mét voorversterker?
kloptquote:Op woensdag 8 november 2006 23:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, en vergeet dat een Jazzmaster ook gewoon een Rythm switch heeft
Gewoon akkoestische gitaar waar je je kabel in kan pluggenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:29 schreef imported_sphinx het volgende:
wat vinden jullie? akoestisch met mic, of semi akoestisch?
dat is semi akoestisch dusquote:Op donderdag 9 november 2006 20:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon akkoestische gitaar waar je je kabel in kan pluggen![]()
Okquote:Op donderdag 9 november 2006 20:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dat is semi akoestisch dus![]()
. tenminste, dat bedoel ik er wel mee dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |