quote:Op maandag 8 januari 2007 00:17 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
* I_PANDA_I Meldt zich hier ongeveer met dezelfde reden.
Drummen blijft leuk, maar ik wil toch wel eens wat anders.
Ben sinds enkele weken wat serieuzer op een goedkope, oude verrotte akoustische gitaar bezig.
Maarik ga zondag op m'n verjaardag overstappen naar elektrisch, ben dan jarig en krijg een nieuwe gitaar.TVPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat op de berhinger V-tone set gekocht bij feedback voor ¤95.
[afbeelding]
Ik weet het, er wordt veel gespeculeerd over dit soort setje.
Maar na lang zoeken en lezen bleek dit naar mijn mening toch de beste,leukste oplossing.
,.. nog 7 daagjes wachten
BOE!
Mja, alleen Ibanezquote:Op maandag 8 januari 2007 00:28 schreef Dribbel_ het volgende:
je had echt niks beters kunnen verzinnen ?
Gitaristentopic #103 || Waar ik uit de kast kom!quote:
Dat is toch the pick of destiny?quote:Op maandag 8 januari 2007 09:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Gebruikt 'ie dat als plectrum?
Hij heeft alleen te lang onbeschermd in de zon gelegen...quote:Op maandag 8 januari 2007 10:58 schreef guitarist.nl het volgende:
linkje
Je kan ook voor zoiets gaan. Die is eigenlijk nog best wel mooi.
Nobody expects the spanish inquisition!quote:Op maandag 8 januari 2007 07:39 schreef Maaark het volgende:
tvp.
Spanish Inquisition!
Our main weapons are surprise, fear, uuhhh...
Nee dat heet Cherry Sunburstquote:Op maandag 8 januari 2007 11:04 schreef SNArky het volgende:
[..]
Hij heeft alleen te lang onbeschermd in de zon gelegen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |