Schaamquote:
Ik stuur hem wel hierheen als hij online komtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:22 schreef Desensitized het volgende:
Wat een TT!!![]()
Maar geef hem anders een tip, zie hem hier nooit![]()
Dan moet je wel binnen vier dagen terugkomen...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:25 schreef L.Mo het volgende:
Deze tvp ik.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:22 schreef Desensitized het volgende:
Maar geef hem anders een tip, zie hem hier nooit![]()
Kan die ook zachtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:45 schreef Desensitized het volgende:
Check mijn sig. Een dikke 100 watt Marshall top met een cabinetje [zelfgebouwd]. Gaat loeihard. Footswitch is er nog bij.
Owkee ziet er tof uit, maar heb je mischien ook het originele cabinet erbij?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:45 schreef Desensitized het volgende:
Check mijn sig. Een dikke 100 watt Marshall top met een cabinetje [zelfgebouwd]. Gaat loeihard. Footswitch is er nog bij.
Ok, ik ben er weer.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan moet je wel binnen vier dagen terugkomen...![]()
Vanavond een bluesrock bandje in een muziekcafé hier in meppelquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:30 schreef Desensitized het volgende:
Anders hebben we een nieuweGaat hier hard.
Iemand nog bandjes kijken dit weekend?
Ohja, even een tip: negatieve dingen zeggen over andere bands en ex-leden is niet bijster charmant...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Vanavond een bluesrock bandje in een muziekcafé hier in meppel
met als voor programma mijn oude band
klinkt echt bagger (zal binnenkort wel wat mp3's online zetten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |