Schaamquote:
Ik stuur hem wel hierheen als hij online komtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:22 schreef Desensitized het volgende:
Wat een TT!!![]()
Maar geef hem anders een tip, zie hem hier nooit![]()
Dan moet je wel binnen vier dagen terugkomen...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:25 schreef L.Mo het volgende:
Deze tvp ik.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:22 schreef Desensitized het volgende:
Maar geef hem anders een tip, zie hem hier nooit![]()
Kan die ook zachtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:45 schreef Desensitized het volgende:
Check mijn sig. Een dikke 100 watt Marshall top met een cabinetje [zelfgebouwd]. Gaat loeihard. Footswitch is er nog bij.
Owkee ziet er tof uit, maar heb je mischien ook het originele cabinet erbij?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:45 schreef Desensitized het volgende:
Check mijn sig. Een dikke 100 watt Marshall top met een cabinetje [zelfgebouwd]. Gaat loeihard. Footswitch is er nog bij.
Ok, ik ben er weer.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan moet je wel binnen vier dagen terugkomen...![]()
Vanavond een bluesrock bandje in een muziekcafé hier in meppelquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:30 schreef Desensitized het volgende:
Anders hebben we een nieuweGaat hier hard.
Iemand nog bandjes kijken dit weekend?
Ohja, even een tip: negatieve dingen zeggen over andere bands en ex-leden is niet bijster charmant...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Vanavond een bluesrock bandje in een muziekcafé hier in meppel
met als voor programma mijn oude band
klinkt echt bagger (zal binnenkort wel wat mp3's online zetten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Zo, dat geluid is behoorlijk goed!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:19 schreef Jorikjet het volgende:
ik had nog een senheiser microfoon hier liggen, en heb wat opgenomen via de toneport (O+) op me accoustische gitaar
http://dump.swoos.com/uploads/high%20and%20dry.mp3
high and dry van radiohead
Ja, die kan ook zacht, en jawel, maar dan word het zaakje 475 euro...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:55 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Owkee ziet er tof uit, maar heb je mischien ook het originele cabinet erbij?
dat mp3'tje, damn dat klinkt goedquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:42 schreef Jorikjet het volgende:
http://dump.swoos.com/uploads/black%20bird.mp3
blackbird!
en idd, hij klinkt erg goed. me eerste gitaar is het. een phoenix... koste me toen 80 euro, maar ik vind hem beter klinken dan de crafter en gibson van een vriendin van me!
400 max iddquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:43 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Ja, die kan ook zacht, en jawel, maar dan word het zaakje 475 euro...
En omdat ik hoorde dat je budget rond de 300 lag...
Mijn Marshall heeft een hele fijne line-outquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zoek ook nog steeds iets goeds om op te nemen maar ik heb verdomme geen output op m'n versterker dus dat zuigt gewoon, en ook geen goede microfoon![]()
Blackbird!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:42 schreef Jorikjet het volgende:
http://dump.swoos.com/uploads/black%20bird.mp3
blackbird!
en idd, hij klinkt erg goed. me eerste gitaar is het. een phoenix... koste me toen 80 euro, maar ik vind hem beter klinken dan de crafter en gibson van een vriendin van me!
M'n geld is op momenteelquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:51 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Mijn Marshall heeft een hele fijne line-out
Herman broodquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:07 schreef sXe het volgende:
Tuurlijk ben je dan gitarist.
Net zoals je ook een kunstenaar kan zijn terwijl je vreselijk slechte kunst maakt(ja, dat kan ik wetenschappelijk onderbouwen, maar liever niet)
Ik noem mijzelf meer zoals de TT al aangeeft 'jengeljosti'quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:07 schreef sXe het volgende:
Tuurlijk ben je dan gitarist.
Net zoals je ook een kunstenaar kan zijn terwijl je vreselijk slechte kunst maakt(ja, dat kan ik wetenschappelijk onderbouwen, maar liever niet)
koop dan een gitaar?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:05 schreef Sebasser het volgende:
Hoi allemaal,
Ik ben Sebas.
ik Speel heel soms gitaar.
dat komt omdat ik geen gitaar zelf heb.
En daar baal ik van.
Soms pak ik daarom mijn versterker en pak de gitaar en ga dan keihard spelen omdat ik baal dat ik geen gitaar heb.
maar dan ben ik nog wel een gitarist toch ?
wel een slechte want spelen kan ik ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |