Ik ook, behalve dat stiekem dan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:28 schreef Gertdh het volgende:
*Meld zich*
ik vind dean gitaren stiekem een beetje lelijk, de headstock is zo overdreven groot!
Hij is mooiquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:24 schreef -Menn0- het volgende:
Mensen met een Dean kunnen niet clean spelen want dan hoor je veel te veel fouten![]()
En is geen grap hoor. Is gewoon waar! In mijn geval danquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:24 schreef -Menn0- het volgende:
Mensen met een Dean kunnen niet clean spelen want dan hoor je veel te veel fouten![]()
Mja, gitaristen zijn toch een beetje de elite van de muziekanten, en hebben meestal het grootste ego. We zijn al 130 topics aan het uitvechten wie nou het grootste ego heeft.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:30 schreef kree het volgende:
Vraag me trouwens af waarom het toetsenisten topic totaal niet loopt en het gitaristen topic wel
Zijn er dan echt zo weinig toetsenisten op fok?
Die man/band is TE gaafquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:24 schreef Falcon4ever het volgende:
Trouwens hoewel ik niet van dean hou vind ik die friesevlag themed gitaar stiekem wel tof
[afbeelding]
Jaret Reddick, van Bowling For Soup, heeft een Texas-themed gitaar (hmm ff zoeken of ik een betere kan vinden).
Ik weet dat ik de grootste piemel heb dus ik hou me in met die discussiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, gitaristen zijn toch een beetje de elite van de muziekanten, en hebben meestal het grootste ego. We zijn al 130 topics aan het uitvechten wie nou het grootste ego heeft.
Anders maak jij je ff populairquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:32 schreef kree het volgende:
ego, jah
elite neeToetsenisten zijn ondergewaardeerd
Ik speel Fenderquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:33 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik weet dat ik de grootste piemel heb dus ik hou me in met die discussie
Lang leve OT posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |